MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha ja is geen girly-girly log hoor.. veels te saai word het dan. :P Pompen moet je! :p

Net terug van kickbokstraining.. 1 uur en 20 minuten. :cool: Kreeg wel een beetje steken in m'n linker schouder.. ??? Morgen avond weer rug + schouder training dus eens kijken of het dan weer zo is. Laten we hopen van niet he. :D

Nu douchen, kwark:heart: eten en slapen!

Weltrusten allemaal.

Traint je vriend ook met je mee?

Traint je vriend ook met je mee?

Bij kickboksen niet, aangezien we 120 km van elkaar verwijderd zijn. :p Hij doet nu ongeveer 1,5 jaar KT, dus als we bij elkaar zijn en we moeten trainen dan gaan we samen trainen ofcourse.
Maandag waren we beiden vrij, dus hadden we benen getraind (wat hij te weinig doet..) Heb gezegt dat hij vaker z'n benen moet trainen, anders hoef ik hem niet meer. loooool. :o Gelukkig heeft hij geen spillebeentjes (hij deed 120 kg squats voor de eerste keer) dus het kan alleen maar beter worden.

Heb me maar weer eens bijgelezen ;) Gaat goed hier! Nice squats maar dat weet juh zellufff.

Moet je mijn kwark eens komen proeven..

j/k :cool:

Thanks man. Nee bedankt hoor, kan zelf ook uit 2 soorten kwark kiezen. ;)

Laatst bewerkt:
Doe je met kickboxen ook sparren dan?

Ik weet nog wel, had je net benen getraind, 2 dagen later kickboxen, nou 1 lowkick en je ging dood.
Geen last van?

Benen vond ik juist nog wel te doen. Meestal bovenbenen gewoon goed hard en dan voelde je er juist na een paar trappen niets meer van, als je ze een beetje fatsoenlijk opvangt. Schouders veel lastiger, anderhalf uur je handen hoog houden is dan best wel een uitdaging.

Ooooh, ik wil ook weer :D

Doe je met kickboxen ook sparren dan?

Ik weet nog wel, had je net benen getraind, 2 dagen later kickboxen, nou 1 lowkick en je ging dood.
Geen last van?

Ja we doen sparren, conditie training, techniektraining en zaktraining. Elke week weer iets anders.
Mwoa ik heb meer last als we moeten opwarmen; rekken en strekken. Dat doet pas pijn haha.

Benen vond ik juist nog wel te doen. Meestal bovenbenen gewoon goed hard en dan voelde je er juist na een paar trappen niets meer van, als je ze een beetje fatsoenlijk opvangt. Schouders veel lastiger, anderhalf uur je handen hoog houden is dan best wel een uitdaging.

Ooooh, ik wil ook weer :D

Hoelang heb je kickboksen gedaan?

Hoe vaak is dat kickboksen, 1 keer in de week?

Hoe vaak is dat kickboksen, 1 keer in de week?

Ik heb een abbo voor 2 keer per week, maar das woensdag avond en zaterdag ochtend. Zaterdag ochtend zie ik vaak niet zitten. xD
Voor de rest kun je ook gewoon met de mannen meetrainen.. Dat is nog maandag, woensdag en donderdag. Maargoed dat is niet te combineren met KT.. Rust is wel erg belangrijk.

Ruim een jaar, wil in januari weer verder ermee. Mooie sport :cool:

Oke, en waarom gestopt? Blessure? Ik doe het nu sinds februari.. wel lekker voor conditie hoor!

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Mmm net lekker quarterpounder met rijst en een gekookt ei gegeten.. :lick:
Zometeen rug + schouders training.. heb er zin in! :lifter:

Ik zie trouwens telkens quarter pounder in je lijstje staan, is dat gewoon kant en klaar uit de supermarkt? Is toch hartstikke vettig?

Haha kant en klaar uit de supermarkt. Ehh ja alles is daar toch kant en klaar ;) Of slacht jij een kippetje als je kipfilet wilt eten?
En ja is vettig, maar ik ben toch niet aan het cutten? En al zou ik wel aan het cutten zijn, mag het alsnog want koolhydraten is het meeste waar je op moet letten daarna vetten.

beetje vet kan geen kwaad idd

Beetje vet kan geen kwaad. Ik eet zelf ook gewoon noodles etc tussen de middag of wat vettigers op mijn brood. Maar omdat je dat geloof ik elke dag eet.. ;).

Maar ik geef je groot gelijk hoor!

Ja ik eet toch voor de rest clean? Rijst, eieren, kipfilet, cracker die naar niets smaakt. xD Groentes.
Noodles.. dan noem je gelijk een KH bom haha. Dan kun je nog beter die quarterpounders eten. :p

Beter quarter pounder dan noodles :o?

Welke noodles eet je? Good Noodles?

Laatst bewerkt:
goed bezig met voeding zo te zien. als je maar lekker eet inderdaad.
voor de rest moeten we dit niet al te serieus nemen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven