MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat die poppen nog zwaarder zijn dan de curlgewichten die desbetreffende personen gebruiken hehe.

Je bent echt sterk.
Ik weet niet hoeveel cals je precies binnen krijgt maar het lijkt niet echt veel terwijl je echt wel erg zwaar traint voor een vrouw.

• Topic Starter Topic Starter

Jij moet niet meer denken. :P

Denk dat die poppen nog zwaarder zijn dan de curlgewichten die desbetreffende personen gebruiken hehe.

Haha laten we hopen van niet..

Je bent echt sterk.
Ik weet niet hoeveel cals je precies binnen krijgt maar het lijkt niet echt veel terwijl je echt wel erg zwaar traint voor een vrouw.

Bedankt! :D Ik weet niet hoeveel ik eet op een dag lol. Wil Carb Cycling gaan doen, denk dat het er wel al een beetje op lijkt. Ik kom niets te kort! :)

Morgen staan weer de beentjes op het programma. Heb er nu al zin in!
Weltrusten allemaal.

Niet big Hummer beledigen!

Deze ga ik ook maar eens volgen.

Wat zijn je kracht stats?

Volgens mij kan wat meer eiwitrijke voeding ook geen kwaad.

Maandag 18 oktober
Benen

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Squatten. Dit keer was ik met Jorin, en hij heeft me uitgelegd wat ik precies fout deed. Ik ging niet diep genoeg en gooide m'n kont niet eerst naar achter. Nu dus wel gedaan, is een stuk zwaarder maar ben nog steeds tevreden! :D
1 x 8 x 20 opwarmen
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 4 x 60... damn zwaar :D
Is dus niet ass to the grass maar paralel.

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
1 x 6 x 18 kg dumbbells
1 x 6 x 20 kg dumbbells
2 x 4 x 22 kg dumbbells
Knie tot de grond laten komen.

45° Leg Press.
1 x 8 x 250
1 x 8 x 270
1 x 12 x 280
1 x 4 x 300.. toen flikkerde dat hele ding met 300 kg naar beneden loooool.. gelukkig heb ik korte beentjes dus kon mezelf flink vouwen haha
Daarna nog helemaal diep gedaan, dit was de eerste keer en voelt wel veel beter. Met 300 gaat dit echt niet lukken, helaas.. zou wel goed voor m'n ego wezen. :P
1 x 8 x 30
1 x 8 x 80
1 x 8 x 130

Leg Extension.
1 x 12 x 25
2 x 12 x 30
1 x 12 x 35

Lying Leg Curl.
Niet gedaan.

Standing Calf Raises.
1 x 20 x 65
1 x 15 x 80
1 x 14 x 85
1 x 11 x 90 + 1 x 6 x 75
1 x 15 x 65
1 x 20 x 50
Ging niet echt soepel maar wel lekker! :P

Voeding:
O: 250 gr magere kwark met scheutje slimpie siroop
TS: Niets, mn ontbijt was om 10.00
M: 120 gr pepersteak met 40 gr rijst en 1 gekookt ei
TS: 1 appel
A: 200 gr brocoli, 8 champignons en 200 gr rundervink
TS: Handje ongebrande pecannoten.
VS: 150 gr kwark met scheutje slimpie siroop.

Supplementen:
Ochtend: 2 x Lipo-6X, 2 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium.
Middag: 1 x Lipo-6X

Voor de training whey shake
Na de training BCCA's

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Doe ik toch niet chreizje. :p

Deze ga ik ook maar eens volgen.

Wat zijn je kracht stats?

Welkom. :)
Stats:
SQ: 60
BP: 62,5
DL: 55.. lol..:o

Volgens mij kan wat meer eiwitrijke voeding ook geen kwaad.

Mmm nog meer eten? Ik vind dat ik eigenlijk best wel veel eet... wat zou je er dan aan willen toevoegen?

inkoppertje maar ik doe het niet :D

maar indd ze eet ****ing weinig

En jij eet waarschijnlijk veels te veel. :p

Lekker Sanne,

Nu squat je en gebruik je legpress zoals ik het ook doe, zo diep mogelijk en rustig omhoog! Dan is de oefeningn gelijk zwaarder idd. Ga op deze manier door en over een tijdje komt dat goed met die 300 kg.

Ja dat is wat ik tot nu toe weet... bij de bench press had ik toen 1 rep 62,5 gehaald. Misschien dat het morgen wel zwaarder kan maargoed wat moet ik met 1 rep. :P Is wel goed voor m'n ego btw. :p
Deadlift weet ik niet wat ik verkeerd doe... ging 'm toenstraks aan Jorin voor doen hoe ik 'm deed, maar blijkt dat ik m'n onderrug bol als ik 'm weer omhoog trek...??? Naja we shall see op de PL training eind november/begin december! :D

Voeding:

en als je alles nou verdubbelde ? kijken hoe je dan gaat.

en nee eet niet teveel, zit nu op onderhoud van 3300 kcals bevalt me prima maar ligt meer aan je doelen.
op dit moment is me doel meer cardio conditie te krijgen.

Voeding:

en nee eet niet teveel, zit nu op onderhoud van 3300 kcals bevalt me prima maar ligt meer aan je doelen.

Ik zou dan alleen de eiwitrijke producten verdubbelen. En 's ochtends misschien wat havermout of muesli er door? Eet je maar 1 stuk fruit?? Vind het wel komisch staan, 200 gram broccoli en dan 8 champignons.

En als je van gemak houdt, dan kan whey toch wel makkelijk zijn..Is Slimpie trouwens lekker?

Laatst bewerkt:
Ik zou dan alleen de eiwitrijke producten verdubbelen. En 's ochtends misschien wat havermout of muesli er door? Eet je maar 1 stuk fruit?? Vind het wel komisch staan, 200 gram broccoli en dan 8 champignons.

En als je van gemak houdt, dan kan whey toch wel makkelijk zijn..Is Slimpie trouwens lekker?

nee juist niet de eiwitten verdubbelen al zou de laatste maaltijd 150 gr kwark wel verdubbeld worden want dat is natuurlijk ruk.
verder ik zie echt alleen maar 1 maaltijd staan met kh buiten de broccoli dan en dat is de 40 gr rijst wat eigenlijk erg ruk is.

wat ik zie is alleen maar eiwit maaltijden maar geen khoolydraden zelfs smorgens niet, eigenlijk is heel deze voedings schema erg ruk en ik betwijfel met deze schema dat ze all out ken gaan tijdens de trainingen en deze pr's kan neer zetten

Laatst bewerkt:

Haha no way dat ik alles ga verdubbelen. :p Dat krijg ik niet weg.

Ik ga echt niets verdubbelen hoor.. hooguit misschien m'n kwark voor het slapen gaan maar 500 gr kwark op een dag vind ik wel genoeg.
Waarom havermout of muesli door m'n kwark in de ochtend?
Ja 1 stuk fruit na m'n training.
Hehe ja als ik elke keer die champignons moet gaan afwegen, blijf ik bezig. Ze zijn meestal even groot.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

nee juist niet de eiwitten verdubbelen al zou de laatste maaltijd 150 gr kwark wel verdubbeld worden want dat is natuurlijk ruk.
verder ik zie echt alleen maar 1 maaltijd staan met kh buiten de broccoli dan en dat is de 40 gr rijst wat eigenlijk erg ruk is.

wat ik zie is alleen maar eiwit maaltijden maar geen khoolydraden zelfs smorgens niet, eigenlijk is heel deze voedings schema erg ruk en ik betwijfel met deze (dit) schema dat ze all out ken gaan tijdens de trainingen en deze pr's kan neer zetten

Hahaha ik ga hier gewoon goed op hoor.. maar dus al zou ik nog meer KH gaan eten, zouden m'n trainingen nog beter gaan? :D
Ik eet precies wat er staat hoor, vorige week is het een aantal keer fout gegaan.. had een paar keer wat snoep gegeten lol. Maar nu gaat het weer helemaal goed. Heb ook geen trek in andere dingen.

Als het goed gaat, dan gaat het goed. Was ook maar een tip. ;)

Haha no way dat ik alles ga verdubbelen. :p Dat krijg ik niet weg.

Ik ga echt niets verdubbelen hoor.. hooguit misschien m'n kwark voor het slapen gaan maar 500 gr kwark op een dag vind ik wel genoeg.
Waarom havermout of muesli door m'n kwark in de ochtend?
Ja 1 stuk fruit na m'n training.
Hehe ja als ik elke keer die champignons moet gaan afwegen, blijf ik bezig. Ze zijn meestal even groot.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Hahaha ik ga hier gewoon goed op hoor.. maar dus al zou ik nog meer KH gaan eten, zouden m'n trainingen nog beter gaan? :D
Ik eet precies wat er staat hoor, vorige week is het een aantal keer fout gegaan.. had een paar keer wat snoep gegeten lol. Maar nu gaat het weer helemaal goed. Heb ook geen trek in andere dingen.

nee tuurlijk heb je geen trek in andere dingen omdat je lichaam niet meer gwend is om kh binnen te krijgen.

kh is toch de benzine voor je lichaam en durf te wedden met meer kh dat je beter erop gaat maar goed ieder zijn keuze.

en kom aub niet met grammatica shit anders kan ik daar ook wel een potje van

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven