AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee tuurlijk heb je geen trek in andere dingen omdat je lichaam niet meer gwend is om kh binnen te krijgen.

Kh is toch de benzine voor je lichaam en durf te wedden met meer kh dat je beter erop gaat maar goed ieder zijn keuze.

En kom aub niet met grammatica shit anders kan ik daar ook wel een potje van

:D

Edit: Maakte er steeds een kleine d van :mad:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als het goed gaat, dan gaat het goed. Was ook maar een tip. ;)

Mmm misschien dan in de ochtend muesli erbij doen. Whey ga ik niet doen, vind eiwitshakes eigenlijk maar goor. Chemisch.. Maar bedankt voor je antwoord!!

nee tuurlijk heb je geen trek in andere dingen omdat je lichaam niet meer gwend is om kh binnen te krijgen.

kh is toch de benzine voor je lichaam en durf te wedden met meer kh dat je beter erop gaat maar goed ieder zijn keuze.

en kom aub niet met grammatica shit anders kan ik daar ook wel een potje van

Ja oke maari k ga echt niet alles verdubbelen :P Dat krijg ik niet weg man.

Hahaha kom op.. deze schema, leek wel of je het met opzet deed...:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

:D

Edit: Maakte er steeds een kleine d van :mad:

Hele interessante post. ???

--

Laatst bewerkt:
Was leuk om ff met je te trainen sanne! Morgen weer rond 2 uur toch?

wat wil je hier nou mee zeggen gozer dat je met der traint ofzo ?

leer die meid fatsoenlijk eten

Je wordt nu een beetje irritant dude. :rolleyes: Bedankt voor je comments enzo maar als je hier alleen komt om te zeiken ken je net zo goed oprotten. :D B.v.d.

Laatst bewerkt:
wat wil je hier nou mee zeggen gozer dat je met der traint ofzo ?

leer die meid fatsoenlijk eten

Heb vandaag voor het eerst met sanne getrained. Kan mij het schelen wat ze eet, als ze er goed op gaat moet ze vooral doorgaan. Ging mij er meer om dat de vorm van der squat niet echt goed was. Hebben we vandaag aan gewerkt.

genoeg met meiden getraind hier op het forum kijk maar in me vrienden lijst :D ben niet jaloers

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Je wordt nu een beetje irritant dude. :rolleyes: Bedankt voor je comments enzo maar als je hier alleen komt om te zeiken ken je net zo goed oprotten. :D B.v.d.

welkom op dbb

Volgens mij heeft LiL Priest hier effectief meer advies gegeven dan het gros dat hier reageert.

Je doelt ook op jezelf neem ik aan? Je plaatst hier al 2 keer wat, maar ik kan er eigenlijk helemaal niets mee. ;)

Hij heeft gelijk wat koolhydraten betreft, (heb er verder niks van gevolgd, weet ook niet wat sanne eet) maar hij kan het ook even anders brengen. Geef dan kritiek wat je goed onderbouwd, en niet zo vijandig

Hij heeft gelijk wat koolhydraten betreft, (heb er verder niks van gevolgd, weet ook niet wat sanne eet) maar hij kan het ook even anders brengen. Geef dan kritiek wat je goed onderbouwd, en niet zo vijandig

Haha al scheld hij me uit, maakt me niet uit hoor maar hij hoeft niet zo bijdehand te doen tegen jou toch.

Ik zelf ook ja, al geef ik wel indirect advies door aan te duiden dat LiL Priest advies geeft. :)

En weer heel interessant! :D

Priest where ya at

Lil Priest is single again, denk dat ie daardoor klein beetje gefrustreerd is.....

Page 3 was het toch Lil Priest....

Dan gaat hij maar lekker een andere chick zoeken.

Nu genoeg erover, geen zin meer in deze onzin. :D

Als je meer eet, dan lift je meer. Zo werkt het over het algemeen wel.
1 bak kwark per dag is niet zo heel veel natuurlijk. zeker niet als je het verdeelt.

Ik heb ook weleens geen trek meer in dingen, dan dwing ik mezelf om het alsnog te eten. Dat is ook onderdeel van deze sport. Je moet met alles inzet tonen, niet alleen in de gym.

Ik geloof wel dat je goed gaat hierop, maar misschien dat je nóg beter kan gaan? Geef het in ieder geval een kans!

Toch een goede training, Als je krachtstats geen 1RM's zijn is het best netjes hoor!

ok tijd om serieus te reageren dan:

[/B]O: 250 gr magere kwark met scheutje slimpie siroop
TS: Niets, mn ontbijt was om 10.00
M: 120 gr pepersteak met 40 gr rijst en 1 gekookt ei
TS: 1 appel
A: 200 gr brocoli, 8 champignons en 200 gr rundervink
TS: Handje ongebrande pecannoten.
VS: 150 gr kwark met scheutje slimpie siroop.

kijk dit is totaal mijn ervaringen geloof me na 5 jaar alles uit te proberen op voeding weet ikw aar ik over praat.

wat jij doet is een cut schema volgen en dan doe je het nog fout ook vooral de momenten van de maaltijden bijvoorbeeld een appel na de training, alleen een appel na de training je lichaam vraagt om meer voeding dan dat na een work out, plus dat verhaaltje over de kh die heb je gewoon nodig.

even een voorbeeld schema.

m1: smorgen die 250 gr kwark lijkt echt nergens op is langzame eiwitten en dat nadat je al meer dan 8 uur lang niks heb binnen gekregen, smorgens heb je preferabel snelle kh en snelle eiwitten nodig.
m2: die is eigenlijk nog wel de enige dat eigenlijk goed is alleen zou ik de rijst naar 75 gr opschroeven
m3: 1 appel, dat is echt totaal ruk dat is niet eens een maaltijd te noemen.
m4: 75 gr rijst erbij en de champignons weg laten en gewone groente nemen, hoe krijg je dat uberhaupt weg mijn god zeg.
m5: alleen noten ? meh neem wat erbij 100 gr kipfilet ofzo
m6: minstens 250 gr kwark en vergeet die slimpie alleen maar onnatuurlijke producten.

wat ik vooral mis is de kipfilet, tonijn, vis, rijst, bonen en dat soort dingen.

jou ideale schema en gewoon proberen is het volgende:
m1: whey met brinta en een banaan
m2: 75 gr rijst met steak en ei
m3: 100 gr kipfilet met wat groente
m4: 75 gr rijst 150 gr broccoli en 150 gr rundervink
m5: noten met minstens 100 gr kipfilet
m6: 250 gr kwark met een theelepel pindakaas

probeer dit nou is ff 4 weken te doen en kijk nou of je dan beter kan trainen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven