MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hehe sXe is Straight Edge. Iets wat niets met het omgekeerde te maken heeft. ;)

Straight Sex zal je bedoelen :eyebrow:

Stuur mij btw ook eens je voedingsschema.

Oke nu weer ff klaar met die opmerkingen. :mad:

Vanaf morgen start ik met een ander voedingsschema.. Zal wel even flink wennen zijn met veel meer KH.

M1: 35 gr brinta met 220 ml mager melk.
M2: 2 crackers met 75 gr kipfilet/rosbief/ander vlees met veel eiwitten
M3: 50 gr rijst met rond de 150 gr vlees en 1 gekookt ei
M4: 2 crackers met 75 gr kipfilet/rosbief/ander vlees met veel eiwitten
M5: 150 gr groente met 200 gr vlees en rijst/aardappels
M6: 250 gr kwark met een theelepel pindakaas

M4 en M5 kan nog wel eens wisselen aangezien ik in de middag of avond train.
Ben benieuwd hoe ik die brinta weg ga krijgen...:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Je loopt toch niet met zo'n groot zwart kruis op je hand hè?

Haha nee. Ik kleed me ook gewoon normaal, het is alleen een keuze die ik heb gemaakt.. voor de rest draag ik die niet uit kwa kleding of tattoo's.

Brinta is lekker! :heart:
(doe er wel een schep lekkere whey doorheen)

Bij mij in de klas zaten ooit 'Straight Edgers' die met zwarte stift het zwarte kruis op hun hand zwart bleven maken..

Drink je 'm koud of warm je het op? :P
Ja whey heb ik op het moment niet... Cookies and Cream van B&F shop is trouwens super lekker. Maar bestel tegenwoordig alleen bij XXL..
Van de Whey Delicious had ik een paar samples. Welke is jou favoriet door de brinta?

Hehe ja dat zijn van die typische figuren.. xD Zie ik ook vaak op concerten. Maargoed wel goed dat ze die keuze hebben kunnen maken maar waarom altijd maar die kruizen.. Loop je alleen maar voor lul mee.

Laatst bewerkt:
Oh man, vind jullie beide zo hardcore. Brinta eten!
Die structuur, die muffe smaak en dan ook nog opwarmen, zit al te kokken als ik er aan denk.
Vroeger werd ik elke ochtend gewangvoederd met dat spul :D

Maar hoe smaakt die cookies&cream ongeveer? Kan me er echt niets bij voorstellen en wil binnenkort misschien die micellar caseine van B&F in die smaak bestellen.

Laatst bewerkt:
Die structuur, die muffe smaak en dan ook nog opwarmen, zit al te kokken als ik er aan denk.

Maar hoe smaakt die cookies&cream ongeveer? Kan me er echt niets bij voorstellen en wil binnenkort misschien die micellar caseine van B&F in die smaak bestellen.

nog zo'n zeikerdje.

dammen is dat niet een betere sport voor je ?

Hehehe ja ik weet het niet... kom er morgen achter.
Mmm cookies en cream.. gewoon fuuuuuuuucking lekker man! :D Eerst deed ik 'm 's avonds door mn magere kwark, in de koelkast en de volgende dag opeten. Niet normaal hoe lekker. Naar koekjes en room. :p:p:p
Ik raad je die cookies en cream echt aan damn... bijna alle smaken van Whey Perfection waren lekker trouwens; banaan, berry blast, aardbei, sunny peach en apple waren ook super!

Heb dan nog een sample van Whey Delicious van XXL liggen; aardbei en coco.. geen idee of die cocos (kots) of chocolade is? Beiden neem ik zowieso al niet trouwens anders krijg ik een chocolade verslaving. :o

Hehehe ja ik weet het niet... kom er morgen achter.
Mmm cookies en cream.. gewoon fuuuuuuuucking lekker man! :D Eerst deed ik 'm 's avonds door mn magere kwark, in de koelkast en de volgende dag opeten. Niet normaal hoe lekker. Naar koekjes en room. :p:p:p
Ik raad je die cookies en cream echt aan damn... bijna alle smaken van Whey Perfection waren lekker trouwens; banaan, berry blast, aardbei, sunny peach en apple waren ook super!

Heb dan nog een sample van Whey Delicious van XXL liggen; aardbei en coco.. geen idee of die cocos (kots) of chocolade is? Beiden neem ik zowieso al niet trouwens anders krijg ik een chocolade verslaving. :o

En gister zei je nog dat je eiwitshakes zo goor en chemisch vindt?

Whey shakes ja... Vind ik echt niet te doen. Maar door de kwark is echt lekker!

Ik giet alles zo weg met water, ja ook de brinta. Die twintig seconden dat het duurt om 100gr brinta met 'n halve liter water weg te luiken kan me niet zo bommen.

En whey niet lekker vinden?? Welke smaak vond je dan niet lekker? Zelfs naturel krijg ik zonder problemen weg, en die smaakt minder lekker dan het klinkt. Aardbei of banaan zit je volgens mij altijd goed.

Ik giet alles zo weg met water, ja ook de brinta. Die twintig seconden dat het duurt om 100gr brinta met 'n halve liter water weg te luiken kan me niet zo bommen.

En whey niet lekker vinden?? Welke smaak vond je dan niet lekker? Zelfs naturel krijg ik zonder problemen weg, en die smaakt minder lekker dan het klinkt. Aardbei of banaan zit je volgens mij altijd goed.

ja indd mij interesseerd het me ook niet zo erg maar die vanille whey vooral die isolaat van xxl was echt vet moeilijk weg te krijgen.
heb is met een maatje lauw water en die vanille whey gemengd en opgedronken we kregen het allebei niet weg is pas echt smerig spul dan :D

aardbei en banaan smaak is een wereld van verschil en ik vond die instant altijd veel lekkerder als isolaat.

ja indd mij interesseerd het me ook niet zo erg maar die vanille whey vooral die isolaat van xxl was echt vet moeilijk weg te krijgen.
heb is met een maatje lauw water en die vanille whey gemengd en opgedronken we kregen het allebei niet weg is pas echt smerig spul dan :D

aardbei en banaan smaak is een wereld van verschil en ik vond die instant altijd veel lekkerder als isolaat.

Ik heb alleen isolaat en die all-day protein. Isolaat mengt goed, smaakt wel ok (aardbei). Maar die all-day, damn, die shit mengt echt k*t.

Ehmm Whey Premium van eiwitpoeder.nl... echt goor. Dan nog een andere van power supplements, Pure Whey Protein Isolate.. damn wat goor.. chemisch. Van beiden alle smaken geprobeerd.
Voor de rest ben ik zowieso geen fan van kokos, en chocolade smaakt ook nooit naar chocolade eigenlijk..:D
Banaan blijft toch nr 1 samen met cookies and cream. Ooit geproeft, die C&C?

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen isolaat en die all-day protein. Isolaat mengt goed, smaakt wel ok (aardbei). Maar die all-day, damn, die shit mengt echt k*t.

ja gebruik de laatste jaar ook alleen maar isolaat maar de smaak is echt wel heel wat minder als instant.

probeer die instant een keer sanne van xxl ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven