MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@sanne
Ja C&C 1x gehad, sample, was wel ok.

@lil priest
Isolaat uber alles. :)

@sanne
Ja C&C 1x gehad, sample, was wel ok.

@lil priest
Isolaat uber alles. :)

N.a.l.v. de sample actie van B&F toen, whey perf. C&C besteld.Zo lekker als ik de sample vond, zoveel moeite had ik om die pot leeg te krijgen, het ging gewoon tegenstaan.Isolaat vanille van B&F met water is ook niet te haggelen daarom ben ik weer terug bij whey perf. vanille, met water is 'ie beter te doen dan isolaat.

Misschien heb ik er over gelezen, maar waarom geen cycle ding meer?

Sanne, jou trainingslogje begint op een vreettent te lijken!

heb je nog getraint of heb je de hele dag in de keuken al dat voedsel staan klaar maken??

• Topic Starter Topic Starter
Misschien heb ik er over gelezen, maar waarom geen cycle ding meer?

carb cycling.. probeer ik wel te doen. Op niet trainingsdagen eet ik ook heel weinig carbs. :)

Sanne, jou trainingslogje begint op een vreettent te lijken!

heb je nog getraint of heb je de hele dag in de keuken al dat voedsel staan klaar maken??

Lekker toch, gezond eten. Vlees, vlees, vlees! :D
Gister niet getraind, kwam niet goed uit. Dus gewoon vandaag, kan ook. Dan maar niet kickboksen. :p

Zometeen borst, biceps en triceps trainen.
Heb vandaag dus brinta als ontbijt gehad, 2 maal rijst.. eens kijken of het al effect heeft.. denk haast van niet maargoed; wie niet waagt, wie niet wint!
Tot later :wl:

Woensdag 20 oktober
Borst + Biceps + Triceps

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Borst

Bench press incl stang.
1 x 12 x 20 opwarmen
1 x 08 x 50
1 x 03 x 60
1 x 04 x 55
1 x 07 x 50

Incline Dumbbell Press.
1 x 7 x 16
1 x 4 x 18
1 x 1 x 20.. 1 rep ging, maar 2de lukte helaas niet. :P
1 x 4 x 18
1 x 8 x 16

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 10
1 x 10 x 12
1 x 04 x 14
1 x 07 x 14

Biceps

Barbell Curl.
1 x 10 x 10
1 x 10 x 20
1 x 08 x 22,5
1 x 05 x 25
1 x 10 x 20

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 08
1 x 8 x 10
1 x 4 x 12
1 x 5 x 12
1 x 8 x 10

Triceps

Bent-over Triceps Extension.
1 x 10 x 05
1 x 10 x 10
1 x 10 x 15
1 x 04 x 20
1 x 10 x 15

Cable Pushdown met touw + Cable Pushdown met een gebogen stang.
1 x 12 x 10 + 1 x 12 x 10
1 x 12 x 15 + 1 x 12 x 15
1 x 05 x 20 + 1 x 03 x 20.. fail.. met 15 verder gegaan
1 x 12 x 15 + 1 x 10 x 17,5
1 x 06 x 17,5 + 1 x 10 x 17,5

Lekker branden! :D

Tricep Press.
1 x 10 x 45
1 x 05 x 55
2 x 10 x 50

Ging super al zeg ik het zelf! :D

Voeding:
M1: 30 gr brinta met 180 ml magere melk
M2: 2 crackers met 75 gr vlees
M3: 50 gr rijst met zalm salade
M4: 150 gr brocoli, 120 gr pepersteak en 50 gr rijst. **** wat droog maargoed alles er maar in gepropt. :D
trainen
na het trainen een whey shake genomen
M5: 2 crackers met jonge kaas mmm
M6: 250 gr kwark met theelepel pindakaas

Supplementen:
Ochtend: 2 x Lipo6X, 2 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium.
Middag: 1 x Lipo6X, 1 x omega 3, 1 x calcium, 1 x magnesium.

Na de training dus een shake genomen. Had een sample van Whey Delicious Aardbei van XXL Nutrition liggen.
Raar genoeg smaakte het echt heeeeeerlijk.. met 200 ml water aangemaakt. :lick: Binnekort even een pot bestellen.
Kan ik het 's ochtends ook door m'n brinta doen? Dan na de training een shake en voor de training BCAA's.

Laatst bewerkt:
sterke bench voor een meid. heb je eigenlijk ook het gevoel dat je t**ten groter worden door grotere en sterkere pecs?

7 keer 50 drukken dan moet je toch richting de 65-70 kg 1 keer gaan gaat goed hier

Hehe sterk meisje, je zou een rolmodel moeten zijn voor alle ectos bij mij in de sportschool!

Goed bezig :)

Fijne training!

Wow, gaat goed he koekie, impressive!Goeie bench ook, nice.

Ah **** off Sanne! Je bencht echt ...

**** off! :mad:

Na de training dus een shake genomen. Had een sample van Whey Delicious Aardbei van XXL Nutrition liggen.
Raar genoeg smaakte het echt heeeeeerlijk.. met 200 ml water aangemaakt. :lick: Binnekort even een pot bestellen.
Kan ik het 's ochtends ook door m'n brinta doen? Dan na de training een shake en voor de training BCAA's.

Whey kan heel goed 's ochtends. Die Whey Delicious banaan is ook superlekker (als je van banaan houdt tenminste:p).

Trainingen zien er goed uit. Goedzo dat je besloten hebt wat meer carbs te eten. Hou de plezier in het trainen, dan komt alles goed!

:tanden:

7 keer 50 drukken dan moet je toch richting de 65-70 kg 1 keer gaan gaat goed hier

:cool: Let's hope so! Bedankt voor je reactie :D

Hehe sterk meisje, je zou een rolmodel moeten zijn voor alle ectos bij mij in de sportschool!

Looooooool :p

Wow, gaat goed he koekie, impressive!Goeie bench ook, nice.

Bedankt mannen!

Ah **** off Sanne! Je bencht echt ...

**** off! :mad:

Jorgy jorgy.. harder trainen, minder leren :p:p

Whey kan heel goed 's ochtends. Die Whey Delicious banaan is ook superlekker (als je van banaan houdt tenminste:p).

Trainingen zien er goed uit. Goedzo dat je besloten hebt wat meer carbs te eten. Hou de plezier in het trainen, dan komt alles goed!

:tanden:

Ik heb gister een pot aardbei besteld en een sample pack, dus kan de banaan ook uitproberen. :D

Bedankt trouwens. :) Carbs gaan ook nog wel iets omhoog over een paar weken. Eerst even zien hoe me dit bevalt.
Plezier is er zowieso hoor, ik ga altijd graag trainen. :p

Ik heb ook zo een sample whey delicious banaan! Ga ik ook maar eens proberen.

Hoe lang heb je er over gedaan 50 bench? Echt knap.

Even terug te komen op je vraag (nogal druk gisteren):
koud water, brinta en appelwhey (delicious van XXL) is veruit favoriet van me :D
(vraag me af waarom ik in gódsnaam een pot bosvruchten heb besteld... die staat niks te doen)

Warme havermout (water en havermout koken in magnetron) met appeltaartwhey (wederom die delicious van XXL) is ook een lekkere combo :lick:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven