Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delicious!
Ik heb ook zo een sample whey delicious banaan! Ga ik ook maar eens proberen.
Hoe lang heb je er over gedaan 50 bench? Echt knap.

50 was eigenlijk een soort van magische grens haha en nu al op de 60 dus schiet lekker op zo.
Jij gaat toch ook lekker
Even terug te komen op je vraag (nogal druk gisteren):
koud water, brinta en appelwhey (delicious van XXL) is veruit favoriet van me
(vraag me af waarom ik in gódsnaam een pot bosvruchten heb besteld... die staat niks te doen)
Warme havermout (water en havermout koken in magnetron) met appeltaartwhey (wederom die delicious van XXL) is ook een lekkere combo![]()

Heb je er al trek in gekregen? 
Delicious!
Serieus: warme havermout die ruikt (en vaag smaakt) naar appeltaart - wat wil je nog meer 's ochtends (afgezien van een sterke bak espresso)?

Delicious!
Serieus: warme havermout die ruikt (en vaag smaakt) naar appeltaart - wat wil je nog meer 's ochtends (afgezien van een sterke bak espresso)?

Weg ermee. 
(tekst even opzoeken, anders versta je het niet!)
Ik las dat je niet kan deadliften omdat je dan last van je rug krijgt.
Probeer de sumo anders eens uit, bij mij voelt die perfekt aan.
Als ik normaal deadlift heb ik altijd 2/3 dagen last van mn onderrug met sumo geen centje pijn.
Aangezien squat je ligt denk ik dat sumo dat ook doet omdat je bij sumo meer met je benen lift!
Net even door mn brinta gedaan.. smaakt veel beter! 
Lees dat wel vaker in voedingsschema's. Maar je hebt de dagen tussen je trainingen toch net zo goed meer voedsel nodig voor herstel?Looool ja gaat allemaal goed. Gister niet getraind dus dan low carb dag. Had alsnog geen raar honger gevoel ofzo.
Zometeen weer lekker trainen dus weer brinta eten..
.

Lees dat wel vaker in voedingsschema's. Maar je hebt de dagen tussen je trainingen toch net zo goed meer voedsel nodig voor herstel?
Snap dat je een pre- en post work out schrapt, maar verder![]()
Watje

Net zoveel op trainingsdagen als op niet-trainingsdagen.Lees dat wel vaker in voedingsschema's. Maar je hebt de dagen tussen je trainingen toch net zo goed meer voedsel nodig voor herstel?
Snap dat je een pre- en post work out schrapt, maar verder![]()
Kan niet anders dan LIL Priest gelijk geven.niet zozeer meer, wel wat minder als op trainingsdagen maar ik kan sanne maar niet aan het licht brengen dat je dan ook kh nodig heb in rustdagen.
laat ze maar even, ze komt er wel van terug als ze eenmaal merkt dat het beter gaat met deze eet schema
Hoe je een dergelijk eetschema ervaart is zó persoonlijk... (ik train goed op 25% carbs
)Ook voor je rug, alleen in mijn ervaring minder belastend.
http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBSumoDeadlift.html
Spreekt vrijwel dezelfde delen aan..
Lijkt me wel een stuk lastiger om hem bol te trekken ja. Ik denk dat je dan voorover valt want met een bolle rug zou je erg raar staan. Alleen als je echt je rug aan wilt spreken kun je beter conv doen, want sumo spreekt de rug een stuk minder aan imo.

Bij deze oefening is het vrijwel onmogelijk om je rug té bol te trekken - klopt dat?
Klopt dat is het grote voordeel.
En het kleine stukje rug dat je mist, kun je altijd nog aanvullen met andere oefeningen.
En beter een oefening doen die pijnvrij kan dan een oefening maar af en toe kunnen doen met daaruit voortvloeiende rugklachten.