Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Overmorgen komt het beste :cool:

Yep,

The Day After Tomorrow..... Nice movie btw.

Goeie training hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 26 oktober
Borst + Biceps + Triceps

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Borst

Bench press incl stang.
1 x 5 x 30
1 x 5 x 40
1 x 5 x 50
1 x 5 x 55
1 x 5 x 57,5.. maar met heel erg veel moeite :(

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 14
1 x 8 x 16
1 x 8 x 18

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 12
1 x 8 x 14

Biceps

Barbell Curl.
1 x 8 x 15
1 x 8 x 20
1 x 8 x 22,5

Bench Dips.
3 x 8 x BW

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 5 x 12.. fail
2 x 8 x 10

Triceps

Cable Pushdown met touw.
1 x 10 x 10
1 x 10 x 15
1 x 10 x 20

Voeding:
M1: 35 gr brinta, 20 gr whey en 150 ml magere melk
M2: 2 volkoren crackers met 50 gr coburger ham
M3: 125 gr quarterpounder met 60 gr rijst en 1 gekookt ei
M4: 2 haringen met uitjes
M5: 100 gr brocoli, 50 gr champignons, 120 gr rundervink, 175 gr aardappels
M6: 2 volkoren crackers met 75 gr rosbief
M7: 250 gr kwark met 1 theelepel pindakaas

Supplementen:
Ochtend: 1 x Lipo-6X, 2 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium
Middag: 1 x Lipo-6X, 1 x omega 3
Voor de training BCCA's
Na de training whey shake

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Yep,

The Day After Tomorrow..... Nice movie btw.

Hehe voel het nu al behoorlijk hoor...

Yo, bedankt. :)

Laatst bewerkt:
Nice training weer!

1 x 5 x 57,5
Als ik een chick dat zie benchpressen

en dit
1 x 8 x 14
zie incline dumbbell fly'en

dan... :eek:

Hehe ja precies ik vergelijk het maar weer eens met de ectos die trainen bij mij in de sportschool.
Zag er vandaag 2 prutsen met 50 kg en dan wel enorm rof rondlopen haha stumpers..
Extra mooi om dan bij thuiskomst een log van een meisje te zien die hun ownt:P

Zeer sterke training.

Bedankt.. vind er zelf vrij weinig aan eigenlijk :P Maargoed minder reps en wil mn setjes echt goed af kunnen maken, niet halve sets etc.. dus dan maar minder gewicht. :mad:
Ben even te lui om terug te gaan lezen, maar ga je niet meer vooruit in kracht dan?

Lekker zeg, haring met uitjes, zou er een moord voor doen! Hele voeding vind ik er sowieso veel beter uitzien.

Hehe ja precies ik vergelijk het maar weer eens met de ectos die trainen bij mij in de sportschool.
Zag er vandaag 2 prutsen met 50 kg en dan wel enorm rof rondlopen haha stumpers..

Ach, het hele gedoe van wie drukt (of squat) er meer, dat vind ik altijd wat lullig. Wat voor de een licht is, is voor de ander misschien wel heel zwaar...:)

Het blijft toch de essentie van op kracht trainen.. Dat de 1 meer doet dan de ander..

Als het ineens lullig is kan je beter de hele sport powerliften afschaffen;)

En als ik zie dat iemand stijgt van 50 naar 60 naar 70 vind ik dat tof en goed.
Probleem is echter dat mensen jaar in jaar uit hetzelfde doen en maar niet snappen waarom er niks meer verandert.

Maar dit wordt straks nog een discussie en daar is dit de plek niet voor;)

Ach, het hele gedoe van wie drukt (of squat) er meer, dat vind ik altijd wat lullig. Wat voor de een licht is, is voor de ander misschien wel heel zwaar...:)
+1
De ene gaat ook dieper of voert de squat sneller of langzamer uit wat kwa zwaarheid ook wel een rol speelt.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Ik ben trouwens ineens nieuwschierig geworden waarom je lipo-6x gebruikt terwijl je niet aan het cutten bent?

Sterke trainingen weer!

Bedankt.. vind er zelf vrij weinig aan eigenlijk :P Maargoed minder reps en wil mn setjes echt goed af kunnen maken, niet halve sets etc.. dus dan maar minder gewicht. :mad:

Zeg je helemaal goed meid, dat is vele male belangrijker dan zwaar trainen met halve reps! Toch een mooie training hoor;)

cheers

Tsja competitie hoort er gewoon bij imo!
Sterke bench weer!

Goede Bench :wl:

Het blijft toch de essentie van op kracht trainen.. Dat de 1 meer doet dan de ander..

Als het ineens lullig is kan je beter de hele sport powerliften afschaffen;)

En als ik zie dat iemand stijgt van 50 naar 60 naar 70 vind ik dat tof en goed.
Probleem is echter dat mensen jaar in jaar uit hetzelfde doen en maar niet snappen waarom er niks meer verandert.

Maar dit wordt straks nog een discussie en daar is dit de plek niet voor;)

het is maar net de manier waarop je traint. ken mensen die niet heel zwaar trainen, maar flinke massa aanzetten. plus dat je in een log niet kunt zien hoe de uitvoering van iemand is. ik zie ook weleens mensen 180 benchen voor reps, maar dan is de uitvoering niet altijd even geweldig.

even om te reageren op sanne (dr eten): krijg er honger van als ik het lees! hoeveel kcal krijg je ongeveer binnen nu?

Yeeeeeeeehaaaaaaaaa :D

Quote Sanne sXe uit mijn log : "lol lol lol :) die dumbbell curl kan echt niet hoor jorgy... pffffff :o"

Nouuuuuuuuuuu Sanne ... hoogmoed komt voor de val, zegt dat je wat? :p

• Topic Starter Topic Starter
1 x 5 x 57,5
Als ik een chick dat zie benchpressen

en dit
1 x 8 x 14
zie incline dumbbell fly'en

dan... :eek:

Bedankt mannen! :D

+1
Ik ben trouwens ineens nieuwschierig geworden waarom je lipo-6x gebruikt terwijl je niet aan het cutten bent?

Sterke trainingen weer!

Zorgt ervoor dat ik niet een vreetbui krijg..

Bedankt ! :)

Zeg je helemaal goed meid, dat is vele male belangrijker dan zwaar trainen met halve reps! Toch een mooie training hoor;)

cheers

Ja maar is zo leuk voor m'n ego om even een zwaarder gewicht erbij te pakken hehe. :P

Tsja competitie hoort er gewoon bij imo!
Sterke bench weer!

True! Thanks chrisje. ;)

Yooo dank je.

het is maar net de manier waarop je traint. ken mensen die niet heel zwaar trainen, maar flinke massa aanzetten. plus dat je in een log niet kunt zien hoe de uitvoering van iemand is. ik zie ook weleens mensen 180 benchen voor reps, maar dan is de uitvoering niet altijd even geweldig.

even om te reageren op sanne (dr eten): krijg er honger van als ik het lees! hoeveel kcal krijg je ongeveer binnen nu?

Haha zo lekker eet ik toch niet? :P Weet niet hoeveel kcal ik binnen krijg, nog nooit uitgerekend..

Yeeeeeeeehaaaaaaaaa :D

Quote Sanne sXe uit mijn log : "lol lol lol :) die dumbbell curl kan echt niet hoor jorgy... pffffff :o"

Nouuuuuuuuuuu Sanne ... hoogmoed komt voor de val, zegt dat je wat? :p

Wacht jij maar jongentje.. :p

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven