Timmeh88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog wel een vraagje over je voeding. Je geeft meer koolhydraten een kans en dat is goed, maar kan je na je training niet beter nog wat snelle koolhydraten toevoegen ipv een appel?
Daardoor hoeft je lichaam een deel van de wheyshake niet te gebruiken voor energievoorziening, maar als bouwstof.
nieuwe schema ziet er goed uit meid!
Go for it! Ik voorzie spierpijn![]()

Ik heb dit schema ook ooit zelf geprobeerd..Ik vond het echt leuk, alleen kon ik me niet houden aan de rustdagen(of ik voelde me schuldig als ik niet trainde en toch behoorlijk aan het eten was).
Hoop echt dat het iets voor jou is. En ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe je progressie is!!!!![]()

Bedankt meis.Goed om te zien dat de gewichten op de grote 3 omhoog gaan. Ben benieuwd wat je nieuwe schema gaat brengen.
Heb nog wel een vraagje over je voeding. Je geeft meer koolhydraten een kans en dat is goed, maar kan je na je training niet beter nog wat snelle koolhydraten toevoegen ipv een appel?
Daardoor hoeft je lichaam een deel van de wheyshake niet te gebruiken voor energievoorziening, maar als bouwstof.
Idd - da's goed spul! (of Vitargo, of dextrose....)Bedankt!![]()
Snelle koolhydraten in poedervorm dan neem ik aan? Waxy Maize misschien?
Idd - da's goed spul! (of Vitargo, of dextrose....)
Succes met je nieuwe schema!
Hier ga je vast en zeker nog sterker van worden.![]()
Je gaat dan zeker op 1 van die rustdagen kickboksen of doe je dat niet elke week?

Dus nu moet ik dan na m'n training whey + waxy maize nemen?
zag dat je je begin post hebt aangepast, ik hoop dat je het de 20ste leuk vind.
de 12de van december is een beginnerswedstrijd is ook eigelijk gewoon maxen op de drie. niet al te strenge regels en is gewoon lachen. gwoon in je trainingskloffie
Mischien vind je het leuk om mee te doen is ook in Papendal.
gr weak01
Who knows.'Moet' vind ik een eng woord, maar als je je whey optimaal wilt benutten, dan is 0.8g/kg lichaamsgewicht van een snelle koolhydraat wel aan te raden.
Of je dan kiest voor waxy maize, vitargo of dextrose zal mede afhangen van je budget en smaak.

Mooi je zult zien dat je meer progressie maakt dan ooit! Dan zou ik inderdaad die rustdagen wel echt houden.Bedankt meis!![]()
Ik wil dan op woensdag na m'n training gaan kickboksen als een soort van cardio. Rustdagen worden echt rustdagen denk ik. Ik heb het hele "boek" van StrongLifts 5x5 door gelezen en er word duidelijk gezegt dat extra trainingsdagen niet nodig zijn, dus dan houd ik me daar ook aan vast. Met 3 x squatten in de week heeft m'n lichaam ook wel rust nodig denk ik.![]()

Het is al gezegd: waxy maize is goed.
Uit m'n hoofd trouwens 0.6 gram per kg lichaamsgewicht
Waarom niet op andere dagen die appel vervangen voor Dextro Energy? (om maar wat te noemen)

Haha je gaat 3x per week squaten.Mooi je zult zien dat je meer progressie maakt dan ooit!
Gewoon meedoen in Papendal, is net wat Weak zegt gewoon een wedstrijd voor de leuk en de ervaring.
Mijn trainingsmaatje en ik gaan ook heen om te kijken of PL bevalt en als het bevalt ga ik door met deze wedstrijden, strongman raak ik konstant geblesseerd.
Mmm ja misschien ga ik dan ook wel 12 december.. Maar dat is nog niet zeker!Dan zou ik inderdaad die rustdagen wel echt houden.
Ik was me ook niet bewust dat je dan elke training squat ondanks ik wel je nieuwe schema heb gelezen.![]()
Kickboksen vraagt ook wel wat van je benen.
Ik had ook altijd spierpijn in me benen toen ik vroeger op karate zat en toen deed ik nog niet aan serieuze KT en goede voeding enz.
Het is toch heel anders dan normale cardio alhoewel ik daar soms ook spierpijn van krijg.![]()
![]()

Komt goed, je zal er hoe dan ook sterker van worden.Nee joh, ik heb donderdag die pot waxy maize.. ga dan niet voor 2 dagen iets anders aanschaffen.
Jaa hopelijk heb ik binnekort een mooi kontje lol lolMmm ja misschien ga ik dan ook wel 12 december.. Maar dat is nog niet zeker!
Oke irritant dat je constant geblesseerd raakt. Strongman is ook leuk!
Haha ik krijg van kickboksen geen spierpijn hoor, alleen de eerste paar lessen had ik dat. Alleen als ik echt m'n benen ging trainen, had ik wel elke keer spierpijn dus zal flink doorbijten zijn tijdens deze 12 weken.
Jij krijgt zeker overal spierpijn van?![]()
![]()

Stuk moeilijker dan je denkt.