XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
117,5 kg 5x5 squatten lijkt me een hele uitdaging in 12 weken ??? Haal je die nu niet door de war met de deadlift? Lijkt me dat je meer deadlift dan squat..
Weet je trouwens nog wat ik met vrouwen doe die 100kg(+) squatten op herhalingen? pas d'r op hé! :p

• Topic Starter Topic Starter
Is ook een uitdaging.. als het me easy af gaat, dan is het geen uitdaging meer he.. :P
Ik weet ook niet of het haalbaar is, we zullen het zien. Mocht ik echt vast komen te zitten, moet ik minder gewicht pakken. Dit is pas de eerste dag, dus we zullen zien.;)

Hehe begin van zon schema is erg saai maar hou je er maar gewoon aan, dit schema werkt gewoon en moet je niet mee gaan lopen kloten.
Juist die langzame opbouw maakt je ongemerkt sterker als je stappen overslaat mis je die progressie.

Staat in m'n begin post.
SQ gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.
BP gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.
DL gaat iedere keer dat ik 'm doe 5 kg omhoog.
OH gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.

Over 12 weken staat dit aan het einde van m'n schema:
SQ: 117,5
BP: 67,5
DL: 110
OH: 52,5

Alles MOET wel 5x5 kunnen he. ;) Stuk moeilijker dan je denkt.

Succes koekie, je bent iig gemotiveerd genoeg!

ben benieuwd Sanne

ff je logje blijven checken hoe het je vergaat.

cheers

5x5 met 117,5 :eek: Leuk als je het haalt straks.
Zie het me trainingsmaatje het nu niet doen. :p
j/k Lee

Zijn wel erg harde gains dan, persoonlijk zou ik het las vrouw zijnde wat rustiger opbouwen. En ook hoger beginnen trouwens.

Maar ik ben benieuwd waar het je brengt:).

Zijn wel erg harde gains dan, persoonlijk zou ik het las vrouw zijnde wat rustiger opbouwen. En ook hoger beginnen trouwens.

Hoger beginnen juist niet ;)

Denk dat de gewichten zoals die staan voor over 12 weken nogal hoog zijn, maar ik zou zeggen: surprise us!

Hehe begin van zon schema is erg saai maar hou je er maar gewoon aan, dit schema werkt gewoon en moet je niet mee gaan lopen kloten.
Juist die langzame opbouw maakt je ongemerkt sterker als je stappen overslaat mis je die progressie.

Ja is inderdaad erg saai, maar al zijn de gewichten echt te laag dat het me gaat vervelen dan kan ik wel een week overslaan. Voor de rest houd ik me gewoon aan reps/oefeningen/volgorde. Komt vast wel goed! :D

Succes koekie, je bent iig gemotiveerd genoeg!

ben benieuwd Sanne

ff je logje blijven checken hoe het je vergaat.

cheers

5x5 met 117,5 :eek: Leuk als je het haalt straks.
Zie het me trainingsmaatje het nu niet doen. :p
j/k Lee

Thanks mannen! hehe ja ik weet niet of het haalbaar is maargoed niet geschoten.. ;)

True het schema is meer gebaseerd op mannen, maar er staat niet bij dat vrouwen het niet mogen doen. :D

Hoger beginnen juist niet ;)

Denk dat de gewichten zoals die staan voor over 12 weken nogal hoog zijn, maar ik zou zeggen: surprise us!

Juist te hoog beginnen is 1 van de fouten die vaak gemaakt worden. Je kunt beter te laag beginnen dan te hoog want dan is het einde volgens mij nooit haalbaar.

Om even terug te komen over wat er gezegt is en mezelf te verbeteren... Belangrijk om te beseffen is ook dat een schema, welke dan ook, nooit iets absoluuts is. Het is een richtlijn meer niet, soms zijn mensen zo blind gestaard op wat een schema zegt dat ze zich in de vreemdste bochten wringen om maar te doen wat het schema zegt, als je schema als richtlijn ziet kan je veel makkelijker een keer afwijken, want niet iedere training is hetzelfde.

Veel succes Sanne!!

Hey, gaat al lekker vooruit hier zag ik. Waarom stronglifts en geen Rippetoe?

Heftig dame, ben benieuwd!!

Staat in m'n begin post.
SQ gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.
BP gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.
DL gaat iedere keer dat ik 'm doe 5 kg omhoog.
OH gaat iedere keer dat ik 'm doe 2,5 kg omhoog.

Over 12 weken staat dit aan het einde van m'n schema:
SQ: 117,5
BP: 67,5
DL: 110
OH: 52,5

Alles MOET wel 5x5 kunnen he. ;) Stuk moeilijker dan je denkt.

veel succes.
zijn wel al hele flinke getallen als je die 5 x 5 zou kunnen.

Als ze die squat 5x5 kan stop ik met trainen. :o

Wegens familieomstandigheden en verlies van een dierbare, heb ik m´n trainingen naar morgen en zaterdag verplaatst.

Sterkte meid!

Veel sterkte!!!!

He bah, sterkte inderdaad! Trainen komt wel weer hoor.

Sterkte met het verlies!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven