Jkskenl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee alles gewoon op een mat gedaan.. doe geen machines als het niet nodig is
Lekkere training weer Sanne! Die push-ups gaan ook lekker!!
Leuke trainingen zo of niet? Hoe lang doe je nou over zo'n training?

Liever 20 reps.. ben benieuwd wanneer ik dat haal. 
Beetje afwisseling, geen saaie apparaten.
..Dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....De eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen
niet teveel cardio gaan door hoor..dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....de eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen:d
Niet teveel cardio gaan door hoor..Dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....De eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen
![]()
Zie wel wanneer ik zin heb. Heb ergens geschreven dat ik iedere week verhoog tot ik op 35-40 min zit, maar ben nu zo snel klaar met trainen, dat ik lekker naar huis ga 
Net als jij ga ik altijd voor meer kracht! Alleen zit ik al een beetje tegen mijn max. aan..Voor echt grote kracht toename moet ik hoger in mijn lichaamsgewicht..en daar zit hem dus het probleem..Ik wil dus eigenlijk alleen lean spiermassa.
.Snap je het nog
![]()
Nette trainingen Sanne! Tof om te zien dat je er zo fanatiek mee bezig bent.
Powergirl!![]()
Leuk dat je weer eens wat post! Zal jou logje weer eens checken.Nog een andere planning naar zaterdag toe? Je gaat toch ook naar Papendal?
Zaterdag is een training, maar alvast bedankt.