XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training weer Sanne! Die push-ups gaan ook lekker!!

Leuke trainingen zo of niet? Hoe lang doe je nou over zo'n training?

• Topic Starter Topic Starter
goede instelling,en nice training!

Lekkere training weer Sanne! Die push-ups gaan ook lekker!!

Leuke trainingen zo of niet? Hoe lang doe je nou over zo'n training?

Bedankt! :D

@Jkskenl... mwoa die push ups zijn beetje weak :P Liever 20 reps.. ben benieuwd wanneer ik dat haal. :D

@ Bart. Jaaa ik vind het zeker leuk :) Beetje afwisseling, geen saaie apparaten.
Mwoa ongeveer 40 minuten. Dus ben weer lekker snel weg ook.
Wilde eigenlijk cardio doen ook na elke training, maar deze week even skippen. Misschien vrijdag wel.. who knows.. ;)

Oke, misschien wat voor mij om dit schema te gaan doen. Ben wel toe aan een wat korter trainingsprogramma. Januari begin ik met een nieuw schema, zou je dat schema van jou via pb kunnen sturen? Ga ik die ff introduceren bij mijn coach.

Vergeleken met de eerste training ben je er toch meer vooruit gegaan, vind het iig knap!

Niet teveel cardio gaan door hoor;)..Dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....De eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen:D

niet teveel cardio gaan door hoor;)..dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....de eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen:d

+1

Niet teveel cardio gaan door hoor;)..Dat is met dit programma niet de bedoeling. Al je energie moet je gaan gebruiken voor je kracht....De eerste weken is dat dus best moeilijk omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn. Ik hoop echt dat je je doelen waar gaat maken!! Misschien ga ik het dan ook nog een keer proberen:D

Ik doe ook niet te veel cardio hoor :D Zie wel wanneer ik zin heb. Heb ergens geschreven dat ik iedere week verhoog tot ik op 35-40 min zit, maar ben nu zo snel klaar met trainen, dat ik lekker naar huis ga :p
Maar hoezo wil jij het dan misschien gaan proberen? Jij bent toch met BB bezig of wil je meer voor kracht gaan?

Ik ben jaloers op die korte trainingen van jou....

Vrijdag 12 november
Week 2 dag 6
Workout B

Squat.
5 x 5 x 42,5 kg

Overhead Press.
5 x 5 x 15 kg

Deadlift.
1 x 5 x 40 kg

Pull-ups 3xF.
set 1: 2 reps zelf
set 2: 2 reps zelf, 5 met hulp
set 3: 2 reps zelf, 5 met hulp

Prone Bridges.
3 x 30sec

Laatst bewerkt:
Net als jij ga ik altijd voor meer kracht:D! Alleen zit ik al een beetje tegen mijn max. aan..Voor echt grote kracht toename moet ik hoger in mijn lichaamsgewicht..en daar zit hem dus het probleem..Ik wil dus eigenlijk alleen lean spiermassa.:(.Snap je het nog:)

Nette trainingen Sanne! Tof om te zien dat je er zo fanatiek mee bezig bent :cool:.

Powergirl! :wl:

Nog een andere planning naar zaterdag toe? Je gaat toch ook naar Papendal?

Net als jij ga ik altijd voor meer kracht:D! Alleen zit ik al een beetje tegen mijn max. aan..Voor echt grote kracht toename moet ik hoger in mijn lichaamsgewicht..en daar zit hem dus het probleem..Ik wil dus eigenlijk alleen lean spiermassa.:(.Snap je het nog:)

Dus meer eten en een ander schema? Misschien anders 3 x 5 proberen en niet meer richting BB gaan trainen wat daar gaat het toch niet specifiek om kracht?

Nette trainingen Sanne! Tof om te zien dat je er zo fanatiek mee bezig bent :cool:.

Powergirl! :wl:

Dank je timmy :) Leuk dat je weer eens wat post! Zal jou logje weer eens checken.

Nog een andere planning naar zaterdag toe? Je gaat toch ook naar Papendal?

Klopt ik ga naar papendal. Ik train nu gewoon morgen en woensdag en dan zaterdag pas weer op die training. Jij kwam ook toch?

Alvast succes met de wedstrijd!

Zijn die phone bridges nog zwaar om te doen?

Ff gegoogled op phone bridge maar krijg alleen maar dit soort shit?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven