Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben benieuwd naar je verslag, Sanne:)

ging solid! congrats

ging zeker goed, jammer van de 2 fails mja dat heb je op een wedstrijd wel eens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Benieuwd wat het morgen wordt Straight Edge girl !

Dit ga ik mijn volgende borsttraining proberen!:D..
Sanne: super succes morgen..!!!hoop dat je enorme! PR´s gaat neerzetten

Nou wijffie, het was een gezellig weekend! Ben trots op je, ondanks je fails toch nog 1e geworden op de wedstrijd. Wat had je nu precies, Squat van 100, Bench van 60 en deadlift 125 toch?

De volgende keer ben je weer welkom meid!

****ing nice en gefeliciteerd

Wat lees ik nou, maar 285 total? Laffe gewichten zeg :p

Haha, nee super! Ben wel benieuwd naar uitgebreid verslag.

Mooi gewichten voor je 1e wedstrijd Sanne, echt super!

Ben benieuwd naar je verslag, Sanne:)

ging zeker goed, jammer van de 2 fails mja dat heb je op een wedstrijd wel eens.

Allemaal bedankt! :D Zal m'n verslag straks wel even typen en heb echt onwijs veel filmpjes die ik nog met uploaden dus ben nog wel even bezig.

hehe sanne je hebt wel echt net gewonnen hee, met 0,8 wilks points :p
ma zij toch dat je 20 kilo achterstand wel kon hebben. ma daarna werd het spannend en da klopt want bij 25 (zoals nu) win je dus nog net. wel leuk als het zo close is.

• #1.026
12.12 NPB Beginners Wedstrijd Powerlifting, Papendal.

Aangekomen als eerste (veels te vroeg lol) samen met Bart.
Eerst wegen ofcourse... 76 kilo. Precies wat ik had verwacht dus was niet erg.
Als eerste waren de dames aan de beurt.. Er waren nog 2 andere dames, dus toch nog een beetje strijd. :P

Squat
1 x 80
1 x 92,5 PR
1 x 100. PR :D Hoppa.

100 kg Squat
http://www.youtube.com/watch?v=qhbpWC_Vik0

Bench Press
1 x 55
1 x 60
1 x 65.. Fail. Helaas.
Wel filmpjes van maar vind ze niet boeiend genoeg. Komt wel als ik 70+ doe. ;)

Deadlift
1 x 110
1 x 125
1 x 135.. Fail. Baalde echt enorm! (was ook te zien aan me...) Grrrr ik had onwijs goeie grip, alleen starte veels te hoog met mn kont.. @#@#%#@@#$@ maarja volgende keer pak ik 140 easy bitches!

110 kg Deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=M5vznYmBzwM

125 kg Deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=BpfhmPfPwtc

135 kg Deadlift damn wat een fail :(
http://www.youtube.com/watch?v=GVuYQy9SLYs

Ik dacht eigenlijk al dat ik op 2de plaats was gekomen maar er was 0,8 punt verschil dus alsnog op de eerste plaats. :D Onwijs blij natuurlijk. Ik kom om te winnen ofcourse! :woot:
Voor de rest echt een super dag gehad, veel mensen van het forum gezien.
Organisatie, en vooral Pjotr, bedankt! :thumbs:

I'll be back! :cool:

Laatst bewerkt:
Squat was een easy bijna full squat. Dus zit nog genoeg rek in om een 120 paralel van te maken binnen niet al te lange tijd.

Nogmaals top gedaan gisteren!

dat vind ik best mee vallen falstyr ? hele nette squat hoor zeer zeker! ook mooie houding. maar diepte was gewoon goed. dieper dan veel mensen deden maar veel zaten ook op het randje.

@Jorg
Waar is je commentaar dan op? ik zeg toch dat de diepte goed was. Het was zover voorbij paralel dat het bijna een full squat was. Dus als ze leert wat meer in de buurt van paralel te komen + het gemakt waarmee de huidige 100kg ging... dan is het een simpele optelsom dat een 120kg binnenkort mogelijk zal zijn. Gaat ze de concurentie nog harder ownen.

naa paralel is niet goed genoeg, je moet paralel breken. en ze breekt hem wel dik maar 'bijna' fullsquat vind ik overdreven. maar het is ook wel, ze is pas net met goede techniek aan het trainen dus er zit nog heel wat rek in. ook zaten der bandages nog best los volgens mij ? weet niet hoe dit bij de 3e beurt was.

• #1.032
hehe sanne je hebt wel echt net gewonnen hee, met 0,8 wilks points :p
ma zij toch dat je 20 kilo achterstand wel kon hebben. ma daarna werd het spannend en da klopt want bij 25 (zoals nu) win je dus nog net. wel leuk als het zo close is.

Haha ja bedankt man voor het meerekenen.. was echt super zenuwachtig en bedankt voor de laatste filmpjes! :D
Inderdaad, dat maakte het wel erg spannend.

Squat was een easy bijna full squat. Dus zit nog genoeg rek in om een 120 paralel van te maken binnen niet al te lange tijd.

Die 100 voelde inderdaad erg easy voor me, 120 gaat er snel aankomen hoor!

Nogmaals top gedaan gisteren!

Bedankt Jorrit!!! :) Jij ook ofcourse!

dat vind ik best mee vallen falstyr ? hele nette squat hoor zeer zeker! ook mooie houding. maar diepte was gewoon goed. dieper dan veel mensen deden maar veel zaten ook op het randje.

@Jorg
Waar is je commentaar dan op? ik zeg toch dat de diepte goed was. Het was zover voorbij paralel dat het bijna een full squat was. Dus als ze leert wat meer in de buurt van paralel te komen + het gemakt waarmee de huidige 100kg ging... dan is het een simpele optelsom dat een 120kg binnenkort mogelijk zal zijn. Gaat ze de concurentie nog harder ownen.

naa paralel is niet goed genoeg, je moet paralel breken. en ze breekt hem wel dik maar 'bijna' fullsquat vind ik overdreven. maar het is ook wel, ze is pas net met goede techniek aan het trainen dus er zit nog heel wat rek in. ook zaten der bandages nog best los volgens mij ? weet niet hoe dit bij de 3e beurt was.

Hehe het is voor mij nog een beetje moeilijk in te schatten om precies onder paralel te komen.. ik ga liever net iets dieper, dan word hij sowieso goed gekeurd. Maargoed ik moet nog heel veel leren, ben pas net begonnen.
Bandages zaten nog echt niet op z'n strakst, kon veel strakker. Ben alleen benieuwd hoeveel ik zonder die dingen kan pakken. Op wedstrijden draagt bijna iedereen ze wel, denk alleen dat je zonder die dingen extra hardcore bent. :p

ow ow ow wat een mooie filmpjes!

Hehe het is voor mij nog een beetje moeilijk in te schatten om precies onder paralel te komen.. ik ga liever net iets dieper, dan word hij sowieso goed gekeurd. Maargoed ik moet nog heel veel leren, ben pas net begonnen.
Bandages zaten nog echt niet op z'n strakst, kon veel strakker. Ben alleen benieuwd hoeveel ik zonder die dingen kan pakken. Op wedstrijden draagt bijna iedereen ze wel, denk alleen dat je zonder die dingen extra hardcore bent. :p

Oefening baart kunst. Merk voor mezelf wanneer paralel gebroken is op het moment dat er in 1 klap een duidelijke hoeveelheid spanning extra ontstaat. Of je moet zo stijf worden dat je voor je gevoel full moet squaten om net paralel te breken rofl ;)

12.12 NPB Beginners Wedstrijd Powerlifting, Papendal.

Aangekomen als eerste (veels te vroeg lol) samen met Bart.
Eerst wegen ofcourse... 76 kilo. Precies wat ik had verwacht dus was niet erg.
Als eerste waren de dames aan de beurt.. Er waren nog 2 andere dames, dus toch nog een beetje strijd. :P

Squat
1 x 80
1 x 92,5 PR
1 x 100. PR :D Hoppa.

100 kg Squat
http://www.youtube.com/watch?v=qhbpWC_Vik0

Bench Press
1 x 55
1 x 60
1 x 65.. Fail. Helaas.
Wel filmpjes van maar vind ze niet boeiend genoeg. Komt wel als ik 70+ doe. ;)

Deadlift
1 x 110
1 x 125
1 x 135.. Fail. Baalde echt enorm! (was ook te zien aan me...) Grrrr ik had onwijs goeie grip, alleen starte veels te hoog met mn kont.. @#@#%#@@#$@ maarja volgende keer pak ik 140 easy bitches!

110 kg Deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=M5vznYmBzwM

125 kg Deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=BpfhmPfPwtc

135 kg Deadlift damn wat een fail :(
http://www.youtube.com/watch?v=GVuYQy9SLYs

Ik dacht eigenlijk al dat ik op 2de plaats was gekomen maar er was 0,8 punt verschil dus alsnog op de eerste plaats. :D Onwijs blij natuurlijk. Ik kom om te winnen ofcourse! :woot:
Voor de rest echt een super dag gehad, veel mensen van het forum gezien.
Organisatie, en vooral Pjotr, bedankt! :thumbs:

I'll be back! :cool:

Sterkste chick van DBB....!:heart:
Geweldig koekie, gefeliciteerd met je verdiende eerste plaats!:bow:

Nette overwinning Sanne.
congrats!

GVD!!! ziet er top uit, allemaal erg easy! Congrats :)

gefeliciteerd met je resultaten tijdens je eerste wedstrijd.
Door je filmpjes krijg ik zin om eens echt te deadliften en dan echt te beginnen vanaf de grond en dan weer de grond raken.
Ik begin RDL altijd vanuit van die houders waarop je de barbell kan neerleggen. (geen idee hoe je dat noemt maar ik dacht een power rek)

Goed gedaan he;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven