DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Hopelijk nog lang niet.
..maar helpt mij wel om niet te diep te squatten.GVD!!! ziet er top uit, allemaal erg easy! Congrats![]()

gefeliciteerd met je resultaten tijdens je eerste wedstrijd.
Door je filmpjes krijg ik zin om eens echt te deadliften en dan echt te beginnen vanaf de grond en dan weer de grond raken.
Ik begin RDL altijd vanuit van die houders waarop je de barbell kan neerleggen. (geen idee hoe je dat noemt maar ik dacht een power rek)

Sterk hoor, die squat zit meer in. Deadlift die 135kg was gewoon nog net iets te zwaar voor dat moment
Jeetje echt een mooi resultaat!
Ben echt benieuwd waar je progressie gaat eindigen.Hopelijk nog lang niet.
Zelf squat ik de laatste tijd boven een bank (schuin bankje dat je laag naar beneden kunt stellen, zodat je kont het raakt iets beneden paralel stand van je benen)..Misschien helemaal een foute tip..maar helpt mij wel om niet te diep te squatten.

ja ze vonden dat sanne te diep squatten op de wedstrijd. dus verspil je kracht. maar zeker op de training moet je je hier niet druk om maken. beter te diep dan boven paralel.

Wij zijn toch baas.
Sanne je heb zondag toevallig geen zin om filmpjes van mijn beurten te maken, ik heb deze keer maar één iemand bij om me te helpen en wil alles toch wel graag op film hebben. Heb zelf een camera bij
idd
en ach beter te diep dan de helft van je beurten failen op diepte

Nice
Jij lekker aan het rusten nu tot zondag?Wat doe je van schema, nu heb je idd 5x5 bench + nog db bench + nog pushups (die voor jou niet héél licht zijn)
en als ik je lief aan kijk ? doe je mij dan ookDaar heb ik toevallig wel zin in. Haha nee is goed man, doe ik wel even.

Klasse meid, ook de draad weer opgepakt! Zo zie ik het graag!
Ik wou eigenlijk pas vandaag gaan maar kon het niet laten hoor pfff.. Nu donderdag en zaterdag weer. Heerlijk.Proficiat met je eerste plaats! Je bent verbazingwekkend sterk meid!
Ben jaloers![]()
Niet jaloers zijn, je moet gewoon harder knallen en meer eten! hop hop