MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vandaag +2000 in de grote M

Mooie squat weer meid, sterke deadlift. Toppertje ben je!

Sterk! :bow:
(kom ook eens kijken in je logje, is zoeken... PL-sectie :o)

ga je maart weer meedoen?

Bedankt! Deadliften is nice. Nu m'n techniek wat verbeterd is, vind ik het wel leuk om te doen. Ehmm bij DEADlift raak je sowieso de grond, anders is het toch geen Deadlift meer? :rolleyes:
Heb je op die PL trainingen vooral de techniek geleerd of meer in je eigen gym?
Met (bijna) gestrekte benen ben ik niet lenig genoeg om de grond aan te tikken met romanian deadlift.:o (maybe dat het met 20 kg schijven lukt omdat die groter zijn :p)
Bij een normale deadlift waarbij je meer je benen buigt raak ik uiteraard wel de grond.

bij romanian deadlift hoef je de grond niet te raken, gewoon zover gaan dat je spanning voelt op je hamstrings (is bij mij net onder mn knieen al)

Wat is er in maart dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.070

Ach je kunt het hebben he. :P

Mooie squat weer meid, sterke deadlift. Toppertje ben je!

Thanks bart! same to you :)

Sterk! :bow:
(kom ook eens kijken in je logje, is zoeken... PL-sectie :o)

Hahah ja even verplaatst, pas hier beter tussen! Ik zie je de 30ste. ;)

Wat is er dan?

Heb je op die PL trainingen vooral de techniek geleerd of meer in je eigen gym?
Met (bijna) gestrekte benen ben ik niet lenig genoeg om de grond aan te tikken met romanian deadlift.:o (maybe dat het met 20 kg schijven lukt omdat die groter zijn :p)
Bij een normale deadlift waarbij je meer je benen buigt raak ik uiteraard wel de grond.

Bij de eerste PL training. Ik deed Deadlift altijd verkeerd, dus vond het nooit een leuke oefening. Nu wel ofcourse. :D
Waarom doe je dan Romanian ipv van Conventional Deadlift?

Je legt de lat in ieder geval niet te laag. :D
Het belangrijkste is geloven in jezelf. Zolang je dat volhoud kun je heel ver komen. Volgens mij hebben we tzt een opvolger voor Ielja Strik.

Jep ik stel graag doelen, wat heeft het anders voor nut? :rolleyes:

Vraag ik me inderdaad ook af.

wedstrijd soort groep datum Organisatie Locatie
2010
Raw Bankdrukken Bankdrukken Open 12-sep TopFit Geldrop
Open Noordhollandse Powerliften Open 19-sep SSS Alkmaar
Competitie B 1 Bankdrukken Open 21-nov TopFit Geldrop
Competitie PL 1 Powerliften Open 28-nov SSS Alkmaar
Open Kaasstad Powerliften Open 19-dec SSS Alkmaar
2011
Competitie PL2 Powerliften Open 23-jan SSS Alkmaar
Competitie B 2 Bankdrukken Open 30-jan Bodyzone Sint Maartensdijk
NK Powerliften Open 27-feb SSS Alkmaar
NK Bankdrukken Sen/Jun/masters 27-mrt Vacant Open Kaasstad Powerliften Open 17-apr SSS Alkmaar
Open Bankdrukken Bankdrukken Open 5-jun Vacant
Beginnerswedstrijd Powerliften beginners 10-sep Selectie Papendal
WEC Powerliften open 16-17 sept Nederland
Raw Bankdrukken Bankdrukken open 25-sep Vacant
Competitie B 1 Bankdrukken open 20-nov Vacant
Competitie PL 1 Powerliften open 27-nov Vacant
NK Powerliften Junioren/Masters 18-dec SSS Alkmaar

Dat is volgens mij de enige wedstrijd in maart van de NPB

Bij de eerste PL training. Ik deed Deadlift altijd verkeerd, dus vond het nooit een leuke oefening. Nu wel ofcourse. :D
Waarom doe je dan Romanian ipv van Conventional Deadlift?
Wat is eigenlijk je top 3 vam leukste grote 3 oefening? (of stel ik nu een moeilijke vraag omdat je het als PL-er alle 3 leuk vindt? )

Ik vind het de fijnste hamstring oefening en de gewone deadlift kwam eigenlijk niet in me schema voor.
Daar gaat overigens verandering in komen zodra iemand mijn techniek van normaal deadliften heeft gezien.
RDL doe ik erg netjes maar dat zegt waarschijnlijk niks over mijn deadlift techniek. :o

peetjuh RDL en DL zijn 2 verschillende oefeningen... BBers zijn vaak een beetje bangig voor de normale deadlift

wedstrijd soort groep datum Organisatie Locatie
2010
Raw Bankdrukken Bankdrukken Open 12-sep TopFit Geldrop
Open Noordhollandse Powerliften Open 19-sep SSS Alkmaar
Competitie B 1 Bankdrukken Open 21-nov TopFit Geldrop
Competitie PL 1 Powerliften Open 28-nov SSS Alkmaar
Open Kaasstad Powerliften Open 19-dec SSS Alkmaar
2011
Competitie PL2 Powerliften Open 23-jan SSS Alkmaar
Competitie B 2 Bankdrukken Open 30-jan Bodyzone Sint Maartensdijk
NK Powerliften Open 27-feb SSS Alkmaar
NK Bankdrukken Sen/Jun/masters 27-mrt Vacant Open Kaasstad Powerliften Open 17-apr SSS Alkmaar
Open Bankdrukken Bankdrukken Open 5-jun Vacant
Beginnerswedstrijd Powerliften beginners 10-sep Selectie Papendal
WEC Powerliften open 16-17 sept Nederland
Raw Bankdrukken Bankdrukken open 25-sep Vacant
Competitie B 1 Bankdrukken open 20-nov Vacant
Competitie PL 1 Powerliften open 27-nov Vacant
NK Powerliften Junioren/Masters 18-dec SSS Alkmaar

Dat is volgens mij de enige wedstrijd in maart van de NPB

Kan het dan die powerliften open wedstrijd in april zijn?

• #1.076
Wat is eigenlijk je top 3 vam leukste grote 3 oefening? (of stel ik nu een moeilijke vraag omdat je het als PL-er alle 3 leuk vindt? )

Ik vind het de fijnste hamstring oefening en de gewone deadlift kwam eigenlijk niet in me schema voor.
Daar gaat overigens verandering in komen zodra iemand mijn techniek van normaal deadliften heeft gezien.
RDL doe ik erg netjes maar dat zegt waarschijnlijk niks over mijn deadlift techniek. :o

1 Deadlift
2 Squat
3 Bench Press

En bij jou? :P BP vind ik echt niets aan eigenlijk, zouden ze moeten schrappen. :p

Kan niemand je helpen dan met je techniek voor je Deadlift? Eigenlijk was het bij mij door een paar kleine dingetjes te veranderen al veel beter geworden. Nu vind ik het dus leuk om te doen hehe, aangezien ik nu geen last meer heb van m'n onderrug.

Kan het dan die powerliften open wedstrijd in april zijn?

Je doelt op de Competitie Wedstrijd waar Pjotr het over had op 23 januari? 2 groepen van Pjotr mogen daaraan mee doen, maar volgens mij zijn dat dus alleen de mensen die bij de PL trainingen komen.
Wou je daar ook aan meedoen dan?

Anders weet ik niet welke jij bedoeld.

Hey powerchick, goede doelen voor 2011 zeg.
Zullen we afspreken dat als ik ooit met deadliften ga beginnen, jij het me leert?

1 Deadlift
2 Squat
3 Bench Press

En bij jou? :P BP vind ik echt niets aan eigenlijk, zouden ze moeten schrappen. :p

Kan niemand je helpen dan met je techniek voor je Deadlift? Eigenlijk was het bij mij door een paar kleine dingetjes te veranderen al veel beter geworden. Nu vind ik het dus leuk om te doen hehe, aangezien ik nu geen last meer heb van m'n onderrug.

Je doelt op de Competitie Wedstrijd waar Pjotr het over had op 23 januari? 2 groepen van Pjotr mogen daaraan mee doen, maar volgens mij zijn dat dus alleen de mensen die bij de PL trainingen komen.
Wou je daar ook aan meedoen dan?

Anders weet ik niet welke jij bedoeld.

Ik heb nu echt geen idee meer eigenlijk :P
Ik dacht dat hij of een van zijn collega's zei dat we in maart of april weer mee konden doen.

• #1.079
Hey powerchick, goede doelen voor 2011 zeg.
Zullen we afspreken dat als ik ooit met deadliften ga beginnen, jij het me leert?

Hahaha thanks meis! Ofcourse, we kunnen wel een keer samen trainen als je dat leuk lijkt.

Ik heb nu echt geen idee meer eigenlijk :P
Ik dacht dat hij of een van zijn collega's zei dat we in maart of april weer mee konden doen.

Hahaha ja April.. dat is die competitie wedstrijd, maar dan moet je je eerst aanmelden bij de NPB (dacht ik?)..

Ja leuk! Als je maar niet uitlacht om m'n kippenkracht :D

Zal nog wel even duren hoor. Eerst die sneeuw maar eens weg, want het is nog best een reis naar Alkmaar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven