MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Zaterdag 18 december
Week 7 dag 21
Workout A

Squat.
5 x 5 x 80 kg

Bench Press.
1 x 5 x 55 kg touch n go
1 x 5 x 55 kg paused
1 x 5 x 55 kg paused..
2 x 5 x 55 kg touch n go
Om meerdere reps paused te doen, is echt een stuk zwaarder.

Bent over row. Dit was Inverted Row maar doe liever BOR.
1 x 5 x 50 kg
2 x 5 x 55 kg

Geen push ups en hyperextensions gedaan..

BB curls.
2 x 10 x 20 kg

Laatst bewerkt:
Waarom kies je er niet voor om al je sets paused of touch n go te doen?

edit: Huh heb je nou 15 sets op de bench gedaan???

Laatst bewerkt:
Wat een volume op die bench zeg! Hoort dat zo in je programma, dat was toch alleen 5x5?
Ik heb dat met meerdere oefeningen hoor, dat het makkelijker is om gelijk terug te veren. Anders kost het je extra kracht om het gewicht weer in beweging te krijgen.

• #1.084
Ja leuk! Als je maar niet uitlacht om m'n kippenkracht :D

Zal nog wel even duren hoor. Eerst die sneeuw maar eens weg, want het is nog best een reis naar Alkmaar.

Nee natuurlijk niet, en kippenkracht heb je niet hoor! :)
Waar train jij dan ergens?

Waarom kies je er niet voor om al je sets paused of touch n go te doen?

Beetje afwisseling en ik moet leren om de spanning erop te houden bij paused BP. Normaal hoef je natuurlijk maar 1 rep te doen bij PL wedstrijden, maar misschien kan ik er zo meer kracht uit krijgen aangezien m'n bench echt te laag is.
Voor PL wedstrijden word Touch n go niet goed gekeurd, maar vind het af en toe wel lekker om te doen.

Wat een volume op die bench zeg! Hoort dat zo in je programma, dat was toch alleen 5x5?
Ik heb dat met meerdere oefeningen hoor, dat het makkelijker is om gelijk terug te veren. Anders kost het je extra kracht om het gewicht weer in beweging te krijgen.

Lol ik had een paar typfouten gemaakt haha. Ja het moet ook alleen maar 5x5, dat heb ik nu dus ook even veranderd. :o

Jup, en om die extra kracht gaat het bij mij juist!

Laatst bewerkt:
Hahaha thanks meis! Ofcourse, we kunnen wel een keer samen trainen als je dat leuk lijkt.

Hahaha ja April.. dat is die competitie wedstrijd, maar dan moet je je eerst aanmelden bij de NPB (dacht ik?)..

Klopt idd daar moet je lid voor zijn.

Ik dacht al...15 sets bench:P

Nee natuurlijk niet, en kippenkracht heb je niet hoor! :)
Waar train jij dan ergens?

Hehe, had ik het toch goed onthouden van die 5x5.

Rotterdam, moet me nog inschrijven, maar in 2011 waarschijnlijk bij zo'n healthclub. Hebben ze eigenlijk alles wat ik nodig heb + sauna en zwembad en heb daar afgelopen zomer lekker getraind.
Maar zit momenteel in het buitenland, dus ga eens kijken bij terugkomst of er misschien nog meer leuke gyms in de buurt zitten.

trainen gaat lekker 80kg 5x5 dat is pittig meid.

• #1.089

Haha het kan ook te gek he. :p

Hehe, had ik het toch goed onthouden van die 5x5.

Rotterdam, moet me nog inschrijven, maar in 2011 waarschijnlijk bij zo'n healthclub. Hebben ze eigenlijk alles wat ik nodig heb + sauna en zwembad en heb daar afgelopen zomer lekker getraind.
Maar zit momenteel in het buitenland, dus ga eens kijken bij terugkomst of er misschien nog meer leuke gyms in de buurt zitten.

Nice nice een zwembad erbij, maar betaal je zeker ook extra voor of niet? Ik betaal nu 20 eu per maand voor onbeperkt "fitness". Ze zijn alle dagen open dus best wel cheap. Goedkoopste in de buurt iig.
Dus je bent nu op vakantie? We kunnen volgend jaar wel een keer ergens trainen wat voor ons allebij in de buurt is, of je moet het geen probleem vinden om naar Alkmaar te komen? Ik wil gerust naar Rotterdam komen, i don't mind. ;)

trainen gaat lekker 80kg 5x5 dat is pittig meid.

Thanks Pjotr. En dat zonder knee wraps he. :D Op naar de 5 x 5 x 100 kg hehe.

Laatst bewerkt:
Betaal daar volgensmij 35 per maand, moet even kijken wat ik er uit kan slepen ;) Is hier wel normale prijs voor onbeperkt.

Alkmaar is goed hoor, volgensmij nog nooit geweest. Zie ik nog s wat van het land he. Stuur je in januari wel pb!

• #1.091
Ja dat is ook weer zo. Maargoed als je maar keer per maand ga zwemmen of in de sauna, dan is het zonde natuurlijk.

Oke cool, doen we dat! Alkmaar is wel een leuke stad kwa winkelen hoor. Maar voor de rest wil je er niet dood gevonden worden. :p

Gaat goed Sanne, ik verwacht wel dat je binnen paar maanden die 100 kg squats doet met het zelfde volume!

cheers girl

succes!

• #1.094
Maanda 20 december
Week 8 dag 22
Workout B

Squat.
5 x 5 x 84 kg
In een andere Gym getraind, kon of 80 kg of 84.. dus hoppa 84. Damn wel zwaar hoor.. :eek:

Overhead Press.
5 x 5 x 34 kg. Zelfde als met de squat, kon 30 of 34.

Deadlift.
1 x 5 x 90 kg
1 x 5 x 70 kg

Push-Ups 3xF.
Set 1: 25 reps :woot:
Set 2: 15 reps
set 3: 14 reps
Gaat steeds beter!

Face Pulls.
1 x 10 x 15 kg
1 x 10 x 25 kg
Was van een ander merk, in de Gym waar ik normaal train hoef ik 25 kg niet te proberen lol.

Prone Bridges.
3 x 30sec.

Lekkere training! Kijk echt uit naar die 90 en 100 squats. Misschien dat ik 2 keer in de week ga squatten ipv van 3 keer. Begint nu toch wel een stuk zwaarder te worden en merk dat ik toch niet helemaal herstelt nog was.
Ik kijk het nog even aan deze week!

Zozo je squat gaat echt goed worden!

Zie nu pas dat je log een nieuwe (Hatebreed?) naam heeft :).

Nogsteeds nette trainingen hier, je bent echt sterk.

zozo 5x5x84! netjes Sanne!

ja gaat netjes Jorg moet gaan uitkijken:D

Heerlijk om te zien die vooruitgang.

Als je zo door gaat dan moet ik nog bang van je worden als je volgend jaar weer komt logeren...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven