Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volg gewoon het programma stronglifts zoals het hoort. En niet zoals hier mensen opnieuw het wiel proberen uit te vinden. Als beginner kan je stronglifts nog wel jaren lang uitbuiten.
6 maanden. daarna verliest het zijn waarde. Na een jaar heeft zijn toegevoegde waarde geheel verloren voor serieuze sporters.

Dat is pas nice om te zien. 1 x 20 sec + extra 76 kg. **** yeah, me like. 
hoe kun je die deadlift nou daar falen? schouders naar achter en je bent er
wel op je rug blijven letten btw!
mooie training verder
Ik heb meer gedeadlift, nah!
Al kan ik die 140kg niet eens bougeren ... respect![]()
haha, terwijl stronglifts het typevoorbeeld is van opnieuw het wiel proberen uit te vinden, maar in plaats van een cirkel een ovaal te maken.volg gewoon het programma stronglifts zoals het hoort. En niet zoals hier mensen opnieuw het wiel proberen uit te vinden. Als beginner kan je stronglifts nog wel jaren lang uitbuiten.
Rug komt inderdaad goed bol vanaf halverwege de lift.
Wel een klote moment om de lift te failen zo vlak voor de lockout, majah... Next time, Gadget...

Eerste deel van de lift zit toch genoeg snelheid. Strange stickingpoint. Desalniettemin zal je dit gewicht op korte termijn ownen, so don't worry about it en vooral lekker doortrainen.
Ben er ook van overtuigd hehe.
Maargoed bijna is niet helemaal ofcourse.Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen?
Als een schema niet meer werkt voor iemand moet je over stappen imo. Anders trainen is andere prikkel dus mogelijk betere groei.
Van 85 naar 60 vind ik wel een extreme stap, zelf zou ik terug gaan naar het zwaarste veilige gewicht en van daar af elke keer 2,5kg omhoog dus in jouw geval zal dat iets van 80kg zijn.
Moet er wel bij zeggen dat ik compleet onbekend ben met het stronglift programma.

6 maanden. daarna verliest het zijn waarde. Na een jaar heeft zijn toegevoegde waarde geheel verloren voor serieuze sporters.

Alleen maar goede dingen hoop ik.