XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Eind 2011 trekt ze gewoon 200+ let maar op :P

Het is m'n doel he dus ga hard m'n best doen!

Lekker dat je de deadlift 5kg 'te hoog' ook gewoon pakte :D

:rolleyes: Yeah op naar de 150 kg.

Sanne, train jij toevallig bij SSS?( zal vast ergens in je log staan, maar ben beetje lui )

Je gaat wel lekker trouwens, zal je volgen:D

Nee ik train bij Gym Alkmaar. Jij wel dan?

Thanks man! Tot zondag he @ Papendal. ;)

erg netjes hoor, goeie dl

Wat ik ff kwijt wou

Die poolse gast "jurek" wou zeggen dat ie vind dat vrouwen niet op massa en bodybuilden moeten focussen maar meer vrouwelijk slanke figuur:p.

Nee ik train bij Gym Alkmaar. Jij wel dan?

Thanks man! Tot zondag he @ Papendal. ;)

Heb er wel eens getraind en een maatje van me traint daar:D Waarom train je bij Gym Alkmaar, SSS is toch juist veel meer een powerlifting gym dan dat?

Zie je zondag, ben heel benieuwd hoe t is:p

• #1.165
erg netjes hoor, goeie dl

Wat ik ff kwijt wou

Die poolse gast "jurek" wou zeggen dat ie vind dat vrouwen niet op massa en bodybuilden moeten focussen maar meer vrouwelijk slanke figuur:p.

Die Jurek heeft nooit nuttige comments, gelukkig blijft hij nu ook weg uit m'n log. Hij kan niet eens z'n handtekening foutloos schrijven..

:p

Heb er wel eens getraind en een maatje van me traint daar:D Waarom train je bij Gym Alkmaar, SSS is toch juist veel meer een powerlifting gym dan dat?

Zie je zondag, ben heel benieuwd hoe t is:p

Omdat ik bij Gym Alkmaar begonnen ben en het daar gezellig is + ik heb alles wat ik nodig heb. :D

Sterk weer.

Hoe staan ze tegenover powerlifting bij jou gym Sanne?

• #1.168

:cool: That's what i like hehe. Je bent er zondag ook bij toch? Gezellig!

Hoe staan ze tegenover powerlifting bij jou gym Sanne?

Ehmm de mensen die ik er over spreek vinden het juist onwijs gaaf voor me dat ik wedstrijden doe/wil doen. Velen weten ook niet eens welke oefeningen het zijn als ik de namen noem :p altijd grappig.
Ze hebben geen magnesium maar mocht zelf wel magnesium meebrengen voor eigen gebruik.
Nooit gezeur daar voor de rest, gewoon een goeie gym.

:cool: That's what i like hehe. Je bent er zondag ook bij toch? Gezellig!

Ehmm de mensen die ik er over spreek vinden het juist onwijs gaaf voor me dat ik wedstrijden doe/wil doen. Velen weten ook niet eens welke oefeningen het zijn als ik de namen noem :p altijd grappig.
Ze hebben geen magnesium maar mocht zelf wel magnesium meebrengen voor eigen gebruik.
Nooit gezeur daar voor de rest, gewoon een goeie gym.

moet fijn zijn :p

Tijdje terug veel gezeik gehad omdat mensen bang van me zouden zijn en daardoor niet in het krachtgedeelte durfden te komen... en dat terwijl ik nog een vrij rustige powerlifter ben qua bijgeluiden enzo dan:p

• #1.170
Ja is zeker fijn!

Lol meen je dat? Ik maak geen "bijgeluiden" eigenlijk en tja bang.. ik hoop niet dat ze bang van me zijn haha.. :o Ben geen beest ofzo :P

Kan me anders goed voorstellen dat er beach-boy figuurtjes geintimideert zijn als jij rustig staat te reppen met hun 'bolle-rug-1RM-deadliftgewicht' :p

• #1.173
Vrijdag 07 januari
Week 10 dag 29
Workout A

Aangezien ik nog maar 2 keer in de week wil gaan squatten, probeer ik op die andere dag de Overhead Squat uit. Is wel heel erg moeilijk kwa evenwicht maar toch even geprobeerd.

Overhead Squat.
2 x 5 x 20 kg
1 x 5 x 30 kg
Is wel paralel aangezien het wel moeilijk was. Viel bijna om hehe. Nog even oefenen dus met alleen de stang, 20 kg dus.

Bench Press.
5 x 5 x 40 kg paused

Bent Over Row.
3 x 5 x 50 kg

Pulldown Wide Grip.
1 x 5 x 55 kg
1 x 5 x 60 kg
1 x 5 x 65 kg

Push-Ups 3xF. Helaas hetzelfde aantal reps als de laatste keer.
Set 1: 30 reps
Set 2: 15 reps
Set 3: 10 reps

Face Pulls.
1 x 10 x 15 kg
1 x 10 x 20 kg
1 x 10 x 25 kg

Triceps Pulldown met touw.
1 x 10 x 10 kg + 1 x 10 x 15 kg
1 x 10 x 20 kg
1 x 10 x 15 kg

Morgen lekker trainen @ Papendal. Heb er al weer zin in. Gelukkig alweer wat minder last van m'n bovenrug, zat echt helemaal vast en vanochtend was het doorgetrokken naar m'n bovenarmen. Beetje raar maar nu is gaat t weer. Zometeen lekker spierbalsem op m'n rug laten smeren en dan morgen knallen. :p

Fijne avond nog allemaal. :)

Ook al aan de oh squat.:) Net gewicht al.

Heel goed. En idd al gewicht op de bar leggen bij OH SQ is al netjes! Die pushups zijn trouwens ook flink al. Maar jij hoeft natuurlijk minder diep he met die bumpers:D

Goed onder de dekens liggen als je slaapt! Kou wil ook nog wel eens zorgen voor een stijve bovenrug en schouders.

Lekkere training zeg. 30 Pushups is veel hoor.

Nice OH en pulldowns :thumb:

• #1.178
Zondag 09 januari
Week 10 dag 30
Workout B
Papendal, Arnhem.

Squat.
5 x 5 x 65 kg

Overhead Squat.
2 x 8 x 20 kg
2 x 5 x 25 kg
2 x 5 x 30 kg
1 x 5 x 40 kg :cool:
Nu wel netjes onder paralel.

Overhead Press.
3 x 5 x 37,5 kg

Deadlift.
1 x 5 x 115 kg Rep PR

Glut-Ham Raise.
15 x BW
10 x BW
10 x BW + 10 kg

Thanks voor de tips Gijs!

Was weer een gezellige training. :D

Laatst bewerkt:
Hard gewerkt vandaag!

Goeie training, zeker die OH squats zijn knap.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven