AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
wil pics zien!:p

PR beest! BAM BAM van de flinstones.....

• #1.224
Donderdag 13 januari
Voorbereiding competitie wedstrijd 23 januari

Benchpress incl stang.
10x20 kg
3x45 kg
2x55 kg
1x60 kg
1x65 kg PR! Eindelijk! :D Was wel een wedstrijd beurt dus hopelijk pak ik die ook de 23ste.
1x70 kg fail
1x70 kg fail
Ik had de fails wel op film maar ga ze niet posten of iemand moet ze willen zien.

Squat.
10x40 kg
1x100 kg RAW PR :woot:
1x110 kg fail
1x110 kg fail
1x105 kg RAW PR :woot: BAM jonguh! :cool:
Beiden op de film.

http://www.youtube.com/watch?v=NgdIzgnS1sM
http://www.youtube.com/watch?v=X6lWpOcYwME

Ik had de 100 kg al behaald maar dat was met knee wraps.. dit is RAW! :lick:

Overhead Press. Is dus zonder leg drive.
10x20 kg
5x30 kg
2x35 kg
2x40 kg
2x45 kg PR

Incline Dumbbell Press.
5x18 kg
5x20 kg
5x20 kg

Chins-ups 3xF.
set 1: 4 en een half reps :P PR ?
set 2: 3 reps
set 3: 4 reps

Prone Bridges.
Set 1: BW + 20 kg 1 minuut
Set 2: BW + 30 kg 1 minuut
Set 3: BW + 35 kg 30 seconden

Laatst bewerkt:
Is er een bepaalde reden dat je high bar squat?

BAM, goeie squat:D

Super sterk!

• #1.228
Lekkere Squats zeg!
Wil je nou 70kg hierbij plakken of bedoel je nog met belt/wraps? :p

Mooie squat hoor! Gefeliciteerd!!!

• #1.232
Lekkere Squats zeg!
Wil je nou 70kg hierbij plakken of bedoel je nog met belt/wraps? :p

Haha nou als het zou kunnen, ik zal eens zien hoor ver ik kom! Volgende week zondag doe ik wel met knee wraps maar gewoon met trainen enzo wil ik het gewoon RAW houden.

Mooie squat hoor! Gefeliciteerd!!!

Bedankt! Zat zelf een beetje te twijfelen of ze niet erg lelijk waren maar viel gelukkig wel mee.

Misschien zie ik het gewoon verkeerd. Zwarte kledij + veel haar maakt het moeilijk :p

Ja ik kan moeilijk zonder kleding en een kale kop gaan squatten he... :rolleyes:

Nee je hebt hem vrij high bar dat is wel goed te zien.

@ 175kg SQ, tja, wordt vrij lastig om te doen zonder wraps/belt maar wie weet he. :p

Impressive stats voor je trainingstijd, heel erg netjes!

nice skwats

• #1.236
Word het dan moeilijker als je hem hoger legt? Ik heb wel eens geprobeerd om hem lager te leggen maar dan rolt hij er zowat af als ik zak.. ???

Ja ik kan moeilijk zonder kleding en een kale kop gaan squatten he... :rolleyes:
Nee, dat is inderdaad wat overdreven, maar één van de twee moet toch te doen zijn :eyebrow:

Word het dan moeilijker als je hem hoger legt? Ik heb wel eens geprobeerd om hem lager te leggen maar dan rolt hij er zowat af als ik zak.. ???
Lager leggen zou helpen met het rekruteren van de hamstrings. Hij moet op de rear delts liggen, dan rolt hij normaal niet weg. Zelf heb ik daar echter ook moeilijkheden mee, vanwege een gebrek een flexibiliteit in de schouders.

Laatst bewerkt:

Nja, ik merk ook dat lowbar niet fijn is. Maar als je lowbar Squat dan gaan je knieen minder gauw naar voren en Squat je volgens mij meer uit je hamstrings, could be wrong though.

Nice squat!
Waarom beweeg je zoveel voordat je zakt met het halter, lijkt mij energieverspilling?

Met mooi bedoelde ik meer het gewicht eigenlijk dan de uitvoering :p maar de uitvoering is ook zeker wel ok hoor :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven