Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Impressive stats voor je trainingstijd, heel erg netjes!

Bedankt Keun. :)

Tank joe. :cool:

Nee, dat is inderdaad wat overdreven, maar één van de twee moet toch te doen zijn :eyebrow:

Lager leggen zou helpen met het rekruteren van de hamstrings. Hij moet op de rear delts liggen, dan rolt hij normaal niet weg. Zelf heb ik daar echter ook moeilijkheden mee, vanwege een gebrek een flexibiliteit in de schouders.

Dat laatste zou ik sowieso nooit doen lol.
Als ik squat voel ik het vaak meer in m'n quads eigenlijk..

Nja, ik merk ook dat lowbar niet fijn is. Maar als je lowbar Squat dan gaan je knieen minder gauw naar voren en Squat je volgens mij meer uit je hamstrings, could be wrong though.

Zal het morgen eens proberen met gewoon met minder gewicht. Bedankt man.

Nice squat!
Waarom beweeg je zoveel voordat je zakt met het halter, lijkt mij energieverspilling?

Bedankt! Joh ik ren ook eerst 20 rondjes om de sportschool voordat ik bar oppak. :rolleyes:
Nee maar valt toch wel mee kwa bewegen? Vind dat eigenlijk wel fijn. Of doel je meer op het bewegen na het uitstappen? Komt doordat ik niet goed stond, ben daar soms nog te onzeker voor omdat als ik net iets anders sta, het veel moeilijker is.

Met mooi bedoelde ik meer het gewicht eigenlijk dan de uitvoering :p maar de uitvoering is ook zeker wel ok hoor :)

:D Ook goed dan haha. Alleen de uitvoering is eigenlijk niet zo heel best.. kreeg net de opmerking bij het topic "Filmen van Lifts" dat m'n knieën te ver naar voren gaan en dat is duidelijk ook zo. Even op oefenen dus want normaal heb ik dit denk ik niet..

Laatst bewerkt:
hmm ok knieën teveel naar voor :p die dingen kunnen tog alleen maar naar voren :p je ken ze moeilijk naar achter laten gaan dat zal niet erg fijn aanvoelen denk ik!

• #1.243
hmm ok knieën teveel naar voor :p die dingen kunnen tog alleen maar naar voren :p je ken ze moeilijk naar achter laten gaan dat zal niet erg fijn aanvoelen denk ik!

:roflol:

Nee pop... ze gaan voorbij m'n tenen :( Dat belast de knieën dan weer te veel enzo en volgens mij kun je dan ook minder gewicht omdat je dan te veel vanuit daar tilt.. Verbeter me als ik het fout heb hehe.

Laatst bewerkt:
Sterke squats hoor!

Dacht al dat ik wat van Ken weg had :p

Maar ja ik heb er zelf ook geen verstand van eigenlijk :p je gaat naar beneden en dan weer omhoog! Meer is het niet toch :p hahahaha! Ik zal het ook eens op die manier op film zetten en kijken hoe mijn knie/teen verhouding ligt!

Je kan ook pin squats doen...op die 100kg heb je volgens mij nog maar 0.5cm ruimte tot de vangers :P

• #1.247

Dank je!

Dacht al dat ik wat van Ken weg had :p

Maar ja ik heb er zelf ook geen verstand van eigenlijk :p je gaat naar beneden en dan weer omhoog! Meer is het niet toch :p hahahaha! Ik zal het ook eens op die manier op film zetten en kijken hoe mijn knie/teen verhouding ligt!

Haha ja jonguh. Maar ehh wuuuut techniek is belangrijk hoor. Heb je je squat nog nooit gefilmt?
Je moet eerst je kont naar achter drukken en dan pas zakken.. ik zelf deed het altijd verkeerd. Ik probeerde helemaal recht naar beneden te zakken, wat dus nog lelijker was. :rolleyes: Maar nu ga ik dus weer een beetje verkeerd dus zal er goed aan denken.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Je kan ook pin squats doen...op die 100kg heb je volgens mij nog maar 0.5cm ruimte tot de vangers :P

Ik raak wel eens vaker de vangers ja, dus dieper kan ik dan niet maar volgens mij kan ik zelf ook niet dieper beugen. :p
Maar dan moet ik dus de bar op de vangers leggen, en vanuit daar squatten?

Laatst bewerkt:
Hahaha nee natuurlijk wel, kom om in de filmpjes maar bedoelde met nadruk filmen op de lijn tussen knie en teen! En idd techniek is heel belangrijk.

Buiten de Squatrack Squatten jonguh!

• #1.251
Hahaha nee natuurlijk wel, kom om in de filmpjes maar bedoelde met nadruk filmen op de lijn tussen knie en teen! En idd techniek is heel belangrijk.

Oh zo :P Ik dacht dat je serieus was over het gewoon doen en niet denken hoe je techniek is. :p

Buiten de Squatrack Squatten jonguh!

Deed ik eerst altijd maar als ik dan niet meer omhoog kom, dan kan ik ze niet meer op de vanger leggen..

Hehe, ok..

...

Wacht eens...dat eerste wel? :eek:

Daar zal je nooit achterkomen. :D

Is zo stoer...een chick die meer dan 30kg squat :)

Mooie PR. Meteen een mentale bariere gebroken om door te knallen. Er valt nog veel te halen door puur aan je techniek te gaan werken. Barbel op de achterste schouders leggen is gewenning. De barbell zo smal mogelijk vastpakken en je trekt automatisch de schouders naar achter en heel je rug staat dan onder de juiste spanning. Gewicht voelt meteen veel lichter en stabieler aan. Vervolgens naar achteren zitten ipv naar beneden, want nu doe je meer een olympische squat ipv een powerlift squat.

Als je dat verbeterd zit je zo aan de 120-125kg RAW.

Laatst bewerkt:
Nee dat heb ik met harde hand wel afgeleerd ;)

• #1.254
Is zo stoer...een chick die meer dan 30kg squat :)

Mooie PR. Meteen een mentale bariere gebroken om door te knallen. Er valt nog veel te halen door puur aan je techniek te gaan werken. Barbel op de achterste schouders leggen is gewenning. De barbell zo smal mogelijk vastpakken en je trekt automatisch de schouders naar achter en heel je rug staat dan onder de juiste spanning. Gewicht voelt meteen veel lichter en stabieler aan. Vervolgens naar achteren zitten ipv naar beneden, want nu doe je meer een olympische squat ipv een powerlift squat.

Als je dat verbeterd zit je zo aan de 120-125kg RAW.

Dank je wel man. Zal er morgen even goed op gaan letten. Dus minder breed pakken en meer naar achteren gaan zitten. Normaal deed ik dat wel goed kwa naar achteren zitten, zal wel de spanning geweest zijn hehe.

Bij de OH squat moet je wel gewoon zakken anders ben je uit evenwicht, toch?

Nee dat heb ik met harde hand wel afgeleerd ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[/COLOR]

Ik raak wel eens vaker de vangers ja, dus dieper kan ik dan niet maar volgens mij kan ik zelf ook niet dieper beugen. :p
Maar dan moet ik dus de bar op de vangers leggen, en vanuit daar squatten?

als assist of keer ter vervanging van zou het kunnen idd....tis wel verrekte diepe pin, maar goed....je hebt geen voorspanning dus je moet explosief starten. Alleen moet die diepe start houding je wel liggen....

Wow, gave filmpjes zeg! Heel leuk om te zien.
Strakke benen krijg je ook, zelfs al is dat misschien je doel niet meer ;)

Sta trouwens altijd andersom in het squatrek, is dat heel stom? :o Zie nu opeens dat je 'm zo veel makkelijker teruglegt.

ja dat is dom ...

• #1.260
Wow, gave filmpjes zeg! Heel leuk om te zien.
Strakke benen krijg je ook, zelfs al is dat misschien je doel niet meer ;)

Sta trouwens altijd andersom in het squatrek, is dat heel stom? :o Zie nu opeens dat je 'm zo veel makkelijker teruglegt.

Dank je wel meis! Binnenkort ben jij aan de beurt, beware. :P Ik laat je nog weten wanneer m'n deadlift dag is, dan kun je ook gewoon daarbij squatten toch voor een keertje?

Nee ik deed dat in het begin ook, aangezien ik alleen was en nog nooit iemand daar had zien squatten. Vond het eng om naar achter te lopen met het gewicht, maar het terug leggen was altijd zo moeilijk. :p Dus toen maar op de goeie manier uitgestapt hehe.

Waarschijnlijk dacht Chewie als beginner dat je moest deadliften met een stang op je rug, kan hij ook niets aan doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven