Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik kan nog niet eens met een lege stang overhead squats maken, laat staan de stang op de goeie positie houden :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Ook al aan de oh squat.:) Net gewicht al.

Bedankt man! Vandaag wel met een wat betere techniek toch nog de 40 kg kunnen pakken. :p

Heel goed. En idd al gewicht op de bar leggen bij OH SQ is al netjes! Die pushups zijn trouwens ook flink al. Maar jij hoeft natuurlijk minder diep he met die bumpers:D

Ja aan de stang heb je niets maar goed het gaat om de techniek zoals je al zei. De gewichten komen later wel. Die 40 kg kan ik ook maar net boven m'n hoofd krijgen dus ik wacht nog wel even met verhogen.
Van m'n "bumpers" heb ik geen last hoor haha. :P

Goed onder de dekens liggen als je slaapt! Kou wil ook nog wel eens zorgen voor een stijve bovenrug en schouders.

Lekkere training zeg. 30 Pushups is veel hoor.

Ik lig altijd onder de dekentjes, helemaal verstopt. Alleen m'n hoofd komt er nog uit haha. :P
Thanks meis!

Binnenkort gaan we samen knallen! :D

:p Thanks.

Goeie training, zeker die OH squats zijn knap.

Bedankt mannen! :D Leuk dat jullie er ook bij waren. Volgende keer misschien ook weer als het uit komt?

Ik kan nog niet eens met een lege stang overhead squats maken, laat staan de stang op de goeie positie houden :(

Dan doe je toch echt iets fout.. Heeft iemand je er bij geholpen of heb je er zelf mee lopen stuntelen? :p

Laatst bewerkt:
Dan doe je toch echt iets fout.. Heeft iemand je er bij geholpen of heb je er zelf mee lopen stuntelen? :p

Het is een feit dat ik heel stijf ben in mijn schouders nek etc, ik kon nog geen 10x squatten zonder het gevoel in mijn armen te verliezen, nu gaat het steeds beter.

Iemand zei dat het me niet zou lukken dus ik geprobeerd en idd het lukte niet :D

• #1.184
Oh zo ja als je erg stijf bent is het al een stuk moeilijker denk ik. Ben je dan wel al goed opgewarmd enzo of lukt het je gewoon al niet om alleen je armen boven je hoofd te houden?

Oh zo ja als je erg stijf bent is het al een stuk moeilijker denk ik. Ben je dan wel al goed opgewarmd enzo of lukt het je gewoon al niet om alleen je armen boven je hoofd te houden?

Ik moest overheads doen in stukjes dus eerst zeg maar naar voren en dan met pijn en moeite het gewicht naar achteren duwen ( en dan ben ik al opgewarmt en al ). Ben allang blij dat het nu niet meer het geval is :)

Was weer een knaller vandaag. Ook meteen een 10kg schijf in je handen gedrukt bij die GHR:D

Je bent al ontzettend sterk, maar je gaat nog veel sterker worden. Er is zat potentie.

• #1.187
Ik moest overheads doen in stukjes dus eerst zeg maar naar voren en dan met pijn en moeite het gewicht naar achteren duwen ( en dan ben ik al opgewarmt en al ). Ben allang blij dat het nu niet meer het geval is :)

Ik snap het niet helemaal maar maakt niet uit, gelukkig gaat t nu wat beter dan.

Was weer een knaller vandaag. Ook meteen een 10kg schijf in je handen gedrukt bij die GHR:D

Je bent al ontzettend sterk, maar je gaat nog veel sterker worden. Er is zat potentie.

:o Nou nou haha maar ik vind het ook erg leuk om te doen dus dat is dan al mooi meegenomen. :p Dat ik sterk ben, ben ik nu wel achter denk ik maar het moet nog veel sterker vooral die bench.
Ga je nou mee doen de 23ste in Alkmaar?

Komt wel goed schatje:D

Was zeker wel gezellig vandaag, nuttig vooral. Kont naar achteruh Bart, druk die kont nou eens naar achteren..... KONT NAAR ACHTEREN.....

• #1.189
Komt wel goed schatje:D

Was zeker wel gezellig vandaag, nuttig vooral. Kont naar achteruh Bart, druk die kont nou eens naar achteren..... KONT NAAR ACHTEREN.....

Haha ja man je moet die kont naar achteren gooien jonguh! Gewoon zo BAM!

Hahaha, ja dat gaat ik oefenen komende tijd! Heb nu beetje verzuurde rug, hopelijk morgenvroeg hersteld anders moet ik mijn training ff omgooien.

Lekker bezig koekie!Wie had dat gedacht een maand of 7 geleden.;)

@bart: kont naar achtere jongeuh!:p

Is niet hersteld ga maar vast denken over hoe om te gooien.

Yep, je had gelijk, zeker niet hersteld... Heb schouders getraint, morgen maar borst-triceps, woensdag rust en dan donderdag eens kijken of ik de benen kan pakken en vrijdag rug-biceps.

Ik had wel wat spierpijn verwacht maar niet zo veel:D

• #1.194
Pfff dan morgen weer trainen, zal je morgen niet eens rust houden dan of heb je zoveel zin in blessure's? In rust groei je. ;)

Pfff dan morgen weer trainen, zal je morgen niet eens rust houden dan of heb je zoveel zin in blessure's? In rust groei je. ;)

Woensdag rust meid, puur omdat ik vroeg moet beginnen met werken. Mijn motto is scheuren of groeien en vanaf gisteren er bij, Kont Naar Achteruh Jonguh:D

Blessures begin ik aan te wennen.... Mocht ik toch te veel last hebben dan gewoon meer cardio'en maar trainen zal ik.

• #1.196
Woensdag rust meid, puur omdat ik vroeg moet beginnen met werken. Mijn motto is scheuren of groeien en vanaf gisteren er bij, Kont Naar Achteruh Jonguh:D

Blessures begin ik aan te wennen.... Mocht ik toch te veel last hebben dan gewoon meer cardio'en maar trainen zal ik.

Oke.. :p

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Lekker bezig koekie!Wie had dat gedacht een maand of 7 geleden.;)

@bart: kont naar achtere jongeuh!:p

:D Echt he! Ben ook wel blij dat ik een andere keuze heb gemaakt, dit past beter bij me. :P

Goed bezig zeg!

Je bent verschrikkelijk sterk voor een vrouw, maar ik vraag me wel af of je doelen voor 1 jaar training wel realistisch zijn (je SQ en DL). Hoe kijk je hier zelf tegenaan? Gaat je progressie zo enorm snel dat je dit als realistische doelen ziet? (het kan, ik weet niet hoe snel je vooruit gaat). Ben ik wel benieuwd naar.

• #1.199

Bedankt!

Je bent verschrikkelijk sterk voor een vrouw, maar ik vraag me wel af of je doelen voor 1 jaar training wel realistisch zijn (je SQ en DL). Hoe kijk je hier zelf tegenaan? Gaat je progressie zo enorm snel dat je dit als realistische doelen ziet? (het kan, ik weet niet hoe snel je vooruit gaat). Ben ik wel benieuwd naar.

Haha ik ga opzich wel goed vooruit en wil toch een doel voor ogen hebben. Het zijn mooie getallen en misschien wel haalbaar, who know's. Iedereen is anders he, misschien is dat pas eind 2012 haalbaar.. We zullen zien aan het eind van het jaar!

En bedankt trouwens. :D :lifter:

Die opmerking kwam eigenlijk een beetje voort uit mijn eigen ervaring die ik met doelstellingen heb. Als ik merk (bijvoorbeeld halverwege een jaar) dat een doelstelling bijna onmogelijk haalbaar is gezien de progressie van het afgelopen halfjaar, dan krijg ik altijd motivatieproblemen in de zin van; shit, ik haal het niet, wat nu, wat nu! Dan ga ik gewoon niet met een goed gevoel trainingen in. Maar misschien heb jij daar geen last van en kun je jezelf er juist naar optrekken. Succes met het behalen in ieder geval, ik ga dit toch wel een poosje volgen denk ik, aangezien ik geen vrouwen op dit forum heb gezien die in kracht zo snel vooruit gaan als jij doet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven