TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heel goed. En idd al gewicht op de bar leggen bij OH SQ is al netjes! Die pushups zijn trouwens ook flink al. Maar jij hoeft natuurlijk minder diep he met die bumpers![]()
Goed onder de dekens liggen als je slaapt! Kou wil ook nog wel eens zorgen voor een stijve bovenrug en schouders.
Lekkere training zeg. 30 Pushups is veel hoor.

Thanks.
Leuk dat jullie er ook bij waren. Volgende keer misschien ook weer als het uit komt?Ik kan nog niet eens met een lege stang overhead squats maken, laat staan de stang op de goeie positie houden![]()

Dan doe je toch echt iets fout.. Heeft iemand je er bij geholpen of heb je er zelf mee lopen stuntelen?![]()

Oh zo ja als je erg stijf bent is het al een stuk moeilijker denk ik. Ben je dan wel al goed opgewarmd enzo of lukt het je gewoon al niet om alleen je armen boven je hoofd te houden?

Ik moest overheads doen in stukjes dus eerst zeg maar naar voren en dan met pijn en moeite het gewicht naar achteren duwen ( en dan ben ik al opgewarmt en al ). Ben allang blij dat het nu niet meer het geval is![]()
Was weer een knaller vandaag. Ook meteen een 10kg schijf in je handen gedrukt bij die GHR
Je bent al ontzettend sterk, maar je gaat nog veel sterker worden. Er is zat potentie.
Nou nou haha maar ik vind het ook erg leuk om te doen dus dat is dan al mooi meegenomen.
Dat ik sterk ben, ben ik nu wel achter denk ik maar het moet nog veel sterker vooral die bench. Komt wel goed schatje
Was zeker wel gezellig vandaag, nuttig vooral. Kont naar achteruh Bart, druk die kont nou eens naar achteren..... KONT NAAR ACHTEREN.....
Hahaha, ja dat gaat ik oefenen komende tijd! Heb nu beetje verzuurde rug, hopelijk morgenvroeg hersteld anders moet ik mijn training ff omgooien.
Is niet hersteld ga maar vast denken over hoe om te gooien.

Pfff dan morgen weer trainen, zal je morgen niet eens rust houden dan of heb je zoveel zin in blessure's? In rust groei je.![]()

Woensdag rust meid, puur omdat ik vroeg moet beginnen met werken. Mijn motto is scheuren of groeien en vanaf gisteren er bij, Kont Naar Achteruh Jonguh
Blessures begin ik aan te wennen.... Mocht ik toch te veel last hebben dan gewoon meer cardio'en maar trainen zal ik.

Lekker bezig koekie!Wie had dat gedacht een maand of 7 geleden.
@bart: kont naar achtere jongeuh!![]()
Echt he! Ben ook wel blij dat ik een andere keuze heb gemaakt, dit past beter bij me. 
Je bent verschrikkelijk sterk voor een vrouw, maar ik vraag me wel af of je doelen voor 1 jaar training wel realistisch zijn (je SQ en DL). Hoe kijk je hier zelf tegenaan? Gaat je progressie zo enorm snel dat je dit als realistische doelen ziet? (het kan, ik weet niet hoe snel je vooruit gaat). Ben ik wel benieuwd naar.