Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet zo helaas! Was dat maar waar :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
gaat lekker zo, maar ik zou niet teveel rust pakken gewoon lekker trainen.

Deze wedstrijd is niet belangrijk, het NK wel en daar moet je knallen.
Maar je mag doen wat je wil met de kilos die jij draait, kan ik niet veel zeggen

• #1.284
Oke anders dinsdag en donderdag trainen ofzo? Of is het dan te weinig rust tot zondag? Mmm zou wel fijner wezen, 2 dagen trainen hehe.

Maar NK? :eek: Ik op het NK? Weet niet of ik daar al klaar voor ben hoor.

Laatst bewerkt:
Oke anders dinsdag en donderdag trainen ofzo? Of is het dan te weinig rust tot zondag? Mmm zou wel fijner wezen, 2 dagen trainen hehe.

Maar NK? :eek: Ik op het NK? Weet niet of ik daar al klaar voor ben hoor.

daar ben je na deze wedstrijd echt wel klaar voor.

Misschien je duimen op de bar leggen bij het squatten. Dan kan je het gewicht makkelijker onder controle houden door je ellebogen te liften.

De ervaring alleen al lijkt me de moeite waard dus go for it!

• #1.289
nee hoor dat hoeft niet maar kan wel maar ja als je naar engeland wil is het mischien wel verstandig, we hebben het er nog wel over

• #1.291
Dinsdag 18 januari
Voorbereiding competitie wedstrijd 23 januari
Opwarmen 5 minuten crosstrainer en wat stretch oefeningen.

Squat.
1 x 10 x 40 kg
1 x 08 x 60 kg
1 x 03 x 70 kg
3 x 03 x 80 kg

Overhead Press.
3 x 3 x 30 kg

Standing Calf Raises.
1 x 8 x 80 kg
1 x 8 x 100 kg
1 x 8 x 120 kg

Deadlift.
1 x 8 x 60 kg
1 x 5 x 70 kg
3 x 3 x 100 kg

Push-Ups 3xF.
Set 1: 30 reps
Set 2: 12 reps
Set 3: 8 reps
Kreeg de tip om meer vanuit m'n borst te drukken ofzo. Ik druk nu meer met m'n triceps waardoor ik m'n borst er te weinig bij betrek. Maar de tip kwam pas bij de 3de set dus niet veel aan gehad. Volgende keer eens proberen.

Face Pulls.
Deed deze altijd op een andere cable machine, die heeft een dubbele katrol, deze is maar met 1 katrol dus zwaarder.
1 x 8 x 15 kg
1 x 8 x 20 kg
1 x 8 x 25 kg

Barbell Curls.
3 x 20 x 20 kg
Damn.. m'n biceps zaten hierna helemaal vol. Het lijkt weinig maar 20 reps maken is best zwaar, maar wel lekker. :D

Cable Triceps Pushdown met touw.
Deed deze altijd op een andere cable machine, die heeft een dubbele katrol, deze is maar met 1 katrol dus zwaarder.
SS 8 x 10 kg - 8 x 15 kg - 5 x 20 kg
En dat nog 2 keer herhalen.

Laatst bewerkt:
Good train!

Sterke dame:eek2:
nice training en succes met je wedstrijd!

ik denk als ze mij op der schouders laat zitten en ik gaat een bar vast houden met 40 kilo er aan. Hebbe we een awesome squat :P trouwens. Diep respect .

Your a woman i would never hit. coz i am sure it will end up
you alive
me totally dead:P

• #1.295
Thanks mannen. Heb zin in de wedstrijd, ben benieuwd hoe het in z'n gang gaat voor het echie. :P

@ Temprament... hehe dat word dan een PR voor mij. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Over de persoon die zei dat je meer met je borst moest drukken, wat is zijn/haar achtergrond? PL of niet?
En wat bedoelde deze persoon met 'op de borst drukken', bredere grip?

Ik zou in elk geval niet meer 'op de borst drukken'. Wat je op PL-wedstrijden doet is elbows-in (neem ik aan). En over een tijdje, als je shirted gaat drukken, zal het helemaal op je triceps gaan aankomen.

• #1.297
Nee is geen Powerlifter, hij gaf me gewoon een tip. Misschien dat ik 't verkeerd deed? M'n triceps zijn volgens mij wel sterk, m'n borst niet zo dus eigenlijk vond ik het wel een fijne tip.
En niet op de borst drukken, maar meer vanuit de borst dus meer borst vooruit drukken en explosiever uitdrukken.

netheid!

Dat was niet wat we hadden gepland toch, maar na de woorden van Pjotr nu toch anders gaan trainen met het NK in het achterhoofd of wat?

Succes met je wedstrijd.

De overhead press die jij doet is toch eigenlijk een staande military press?
Via youtube kwam ik ook op varianten met dummbells bijvoorbeeld.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven