XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deadlift was mooi! Benchpress was jammer want het leek alsof er wel 70 inzat. :)

Goed getilt Sanne!:D Die bench scheelde ook maar heel weinig hoor!

Laatst bewerkt:
goede prestatie sanne!

Wow, ziet er professioneel uit! En natuurlijk grote gewichten! Echt respect voor je. Begrijp niet hoe je zoveel gewicht kunt deadliften...Ik ga nu ook beber oefenen;)
Ben wel benieuwd wat je begeleiders adviseren om BP te verbeteren..Ik zie bij mezelf ook te weinig progressie daarin..(nog steeds)

congrats!

edit: we hebben hetzelfde failpunt bij benchen.

Laatst bewerkt:
Deadlift is netjes. Ik ben geen PL-expert, maar de fail op bench komt volgens mij door 'gebrek aan kracht' in de voorkant schouders en triceps.

Je bent nog maar heel kort bezig, dus dat komt wel goed.

Oh ja, gefeliciteerd!

Laatst bewerkt:
Mooie wedstrijd gedraaid zo Sanne. Mooi PR op DL ook.

mooie deadlift, ga zo door

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.330
Wow, ziet er professioneel uit! En natuurlijk grote gewichten! Echt respect voor je. Begrijp niet hoe je zoveel gewicht kunt deadliften...Ik ga nu ook beber oefenen;)
Ben wel benieuwd wat je begeleiders adviseren om BP te verbeteren..Ik zie bij mezelf ook te weinig progressie daarin..(nog steeds)

Bedankt meis! :D Ben ook echt wel blij! Maar jij gaat ook goed toch, je weegt ook maar 57 kilo dus je kunt ons echt niet gaan vergelijken haha :rolleyes:
Stomme bench.. :mad: Maar ik ga binnenkort in Gear werken, wil wel op het NK kunnen knallen natuurlijk. Mocht ik dan naar het EK gaan (:D) dan is het sowieso wel handig aangezien iedereen daar met gear werkt.
Thanks voor je complimenten! Mocht je weer eens in NL zijn, gaan we wel een keer trainen hoor.

congrats!

edit: we hebben hetzelfde failpunt bij benchen.

Bedankt.
Ja wat een #$$%#$@#!@ failpunt zeg.. is iedere keer bij die 65 kg. :mad:

Deadlift is netjes. Ik ben geen PL-expert, maar de fail op bench komt volgens mij door 'gebrek aan kracht' in de voorkant schouders en triceps.

Je bent nog maar heel kort bezig, dus dat komt wel goed.

Oh ja, gefeliciteerd!

Bedankt. Ja klopt nog erg kort, het kan alleen nog maar beter worden natuurlijk. Ik dacht altijd dat m'n triceps best sterk waren, maar niet dus.

Mooie wedstrijd gedraaid zo Sanne. Mooi PR op DL ook.

Bedankt mannen! Ben ook echt wel blij. Ik weet nog wel dat ik 20 november zo trots was op m'n 100 kg deadlift... en nu precies 2 maanden later al 140 kg. :woot:

Ik ben denk ik een beetje verdwaald. Maarre.. Netjes gedaan meid! :thumb:

Ait ik heb dezelfde sticking point. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prima wedstrijd meid, volgende keer domineer je de Squat. ;)

Bedenk me net, indien mogelijk zou je eventueel met 2-board kunnen werken aan de sticking point? ;)

Heerlijk die deadlift, gefeliciteerd!
Ik denk zelfs dat er ook nu al op techniek nog wel iets meer uit te halen valt dus op het NK til je ongetwijfeld 150+ :D

Bij squats is het erg jammer dat je op evenwicht hebt gefaild want het gewicht zat er zeker weten in als ik het zo zie! Volgende keer pak je die dus zeker weten :thumb:

Heb je de benchpress al eens iets smaller geprobeerd? Je pakt hem nu namelijk breder dan ik doe. Ik fail op hetzelfde punt en als ik hem iets smaller pak druk ik daar net iets beter doorheen. Indien je dat al getest hebt dan heb ik natuurlijk niets gezegd, zo niet: probeer het eens :)

goeie beurten

Voor dat sticking point, eventueel volume draaien op floorpress / 1 boardpress./CGBP

Hey Sanne,

Ben een tijd niet op dbb geweest maar stoere filmpjes hé! goed gedaan man eh vrouw:p, en 140kg dl..respect hoor!!

mooi resultaat :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.337
Ik ben denk ik een beetje verdwaald. Maarre.. Netjes gedaan meid! :thumb:

Bedankt man. :p Is toch leuk juist, een beetje in andere topics kijken. :cool:

Ait ik heb dezelfde sticking point. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prima wedstrijd meid, volgende keer domineer je de Squat. ;)

Bedenk me net, indien mogelijk zou je eventueel met 2-board kunnen werken aan de sticking point? ;)

Je hebt wel veel LOL.. damn wat een plaatje. :P
Jaaaa volgende keer moet het wel goed gaan, ga er iig heel goed aan werken, vooral met bandages om.
In m'n gym hebben ze dat niet, weet ook niet waar ik dat even vandaan ga halen haha. Denk toch dat ik ga switchen van gym naar SSS.

Heerlijk die deadlift, gefeliciteerd!
Ik denk zelfs dat er ook nu al op techniek nog wel iets meer uit te halen valt dus op het NK til je ongetwijfeld 150+ :D

Bij squats is het erg jammer dat je op evenwicht hebt gefaild want het gewicht zat er zeker weten in als ik het zo zie! Volgende keer pak je die dus zeker weten :thumb:

Heb je de benchpress al eens iets smaller geprobeerd? Je pakt hem nu namelijk breder dan ik doe. Ik fail op hetzelfde punt en als ik hem iets smaller pak druk ik daar net iets beter doorheen. Indien je dat al getest hebt dan heb ik natuurlijk niets gezegd, zo niet: probeer het eens :)

Dank je wel man. 150 op het NK zou erg nice zijn!

Ja BP heb ik al wat smaller geprobeerd, maar nog niet met 65 kilo. Ik moet nog even proberen wat voor mij het beste allemaal is kwa grip.

goeie beurten

Voor dat sticking point, eventueel volume draaien op floorpress / 1 boardpress./CGBP

Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Hey Sanne,

Ben een tijd niet op dbb geweest maar stoere filmpjes hé! goed gedaan man eh vrouw:p, en 140kg dl..respect hoor!!

Bedankt voor je compliment! :D Ben ook trots hoor, op naar de 150 DL! Hij is al in zicht haha

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Kon beter hoor CP... Squat stond als doel op 120/125.. Na de eerste fail was die alweer uit beeld. Gelukkig ging m'n Deadlift wel goed, dus toen weer blij. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven