Steady
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow, ziet er professioneel uit! En natuurlijk grote gewichten! Echt respect voor je. Begrijp niet hoe je zoveel gewicht kunt deadliften...Ik ga nu ook beber oefenen
Ben wel benieuwd wat je begeleiders adviseren om BP te verbeteren..Ik zie bij mezelf ook te weinig progressie daarin..(nog steeds)
Ben ook echt wel blij! Maar jij gaat ook goed toch, je weegt ook maar 57 kilo dus je kunt ons echt niet gaan vergelijken haha 
Maar ik ga binnenkort in Gear werken, wil wel op het NK kunnen knallen natuurlijk. Mocht ik dan naar het EK gaan (
) dan is het sowieso wel handig aangezien iedereen daar met gear werkt. congrats!
edit: we hebben hetzelfde failpunt bij benchen.

Deadlift is netjes. Ik ben geen PL-expert, maar de fail op bench komt volgens mij door 'gebrek aan kracht' in de voorkant schouders en triceps.
Je bent nog maar heel kort bezig, dus dat komt wel goed.
Oh ja, gefeliciteerd!
Mooie wedstrijd gedraaid zo Sanne. Mooi PR op DL ook.

Ik ben denk ik een beetje verdwaald. Maarre.. Netjes gedaan meid!![]()
Is toch leuk juist, een beetje in andere topics kijken. 
Ait ik heb dezelfde sticking point. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Prima wedstrijd meid, volgende keer domineer je de Squat.
Bedenk me net, indien mogelijk zou je eventueel met 2-board kunnen werken aan de sticking point?![]()

Heerlijk die deadlift, gefeliciteerd!
Ik denk zelfs dat er ook nu al op techniek nog wel iets meer uit te halen valt dus op het NK til je ongetwijfeld 150+
Bij squats is het erg jammer dat je op evenwicht hebt gefaild want het gewicht zat er zeker weten in als ik het zo zie! Volgende keer pak je die dus zeker weten
Heb je de benchpress al eens iets smaller geprobeerd? Je pakt hem nu namelijk breder dan ik doe. Ik fail op hetzelfde punt en als ik hem iets smaller pak druk ik daar net iets beter doorheen. Indien je dat al getest hebt dan heb ik natuurlijk niets gezegd, zo niet: probeer het eens![]()
goeie beurten
Voor dat sticking point, eventueel volume draaien op floorpress / 1 boardpress./CGBP

Hey Sanne,
Ben een tijd niet op dbb geweest maar stoere filmpjes hé! goed gedaan man eh vrouw, en 140kg dl..respect hoor!!
Ben ook trots hoor, op naar de 150 DL! Hij is al in zicht haha
Bedankt man.Is toch leuk juist, een beetje in andere topics kijken.
![]()

Je moet wat op de zondagavond he
Ik kom in het vervolg wel vaker gluren, ik kan aan je merken dat je dat leuk vind![]()
ik heb zo'n vermoeden dat je niet de enige bent die naar sanne gluurt.