Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie wedstrijd Sanne!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Je moet wat op de zondagavond he ;)

Ik kom in het vervolg wel vaker gluren, ik kan aan je merken dat je dat leuk vind :D

Haha ik houd van m'n fans. :D

ik heb zo'n vermoeden dat je niet de enige bent die naar sanne gluurt.

Jij gluurt ook nogal graag.

Bedankt man! Jammer dat je er niet bij was joh!
Kom je de 13de ook naar Papendal?

Sinds wanneer ben ik fan?

Je houdt dus van me :heart:

Ik ben fan!

Wow, ziet er professioneel uit! En natuurlijk grote gewichten! Echt respect voor je. Begrijp niet hoe je zoveel gewicht kunt deadliften...Ik ga nu ook beber oefenen;)
Ben wel benieuwd wat je begeleiders adviseren om BP te verbeteren..Ik zie bij mezelf ook te weinig progressie daarin..(nog steeds)

Ik adviseer gewoon te benchen. Ze traint pas net.

Zondag 23 januari
100 kg. Fail. M'n kniebandages zaten veels te strak, waardoor ik m'n onder benen niet meer voelde en deed onwijs pijn. Degene die dat had gedaan, wist niet dat ik ze nog nooit zo strak had gehad dus eigenlijk dubbel zo k*t.

het is lastig om iemand te banderen die je niet kent en zeker in zo'n stress moment aangezien je beurt al werd omgeroepen en je nog gebandeerd moest worden en je op dat moment geen coach had of niet in de buurt was en ik daarna Jorg ook nog moest banderen die direct na jou kwam, voor mijn gevoel zaten de banden ook niet strak daar ik ze bijna niet heb aangetrokken, maar het is uiteraard k*t als je daardoor je eerste beurt mist!
volgende keer iets beter communiceren met je coach en een tip voor je coach om je atleet ook in de gaten te houden tijdens de wedstrijd.

Al met al toch een mooi debuut!
succes bij voor de volgende wedstrijd! ;)

Wie was die k*t coach?:mad:

(ik was al blij dat ik na 6 uur slaap met mijn verrotte harses daar stond speciaal voor Sanne op een zondag, een wedstrijd die begint om 11 uur had ik begrepen, daarvoor wegen. Niet begrepen dat dat betekende 11uur op het plankier staan maar bweginnen met opwarmen) Mijn fout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.348
Ja is ook lastig haha ik was ook niet boos op jou maar m'n coach moest zelf tillen dus dat is nogal lastig dan he. Gelukkig was Gijs er later ook bij, die heeft het dan voor me gedaan. Die kwam vrijwillig voor mij, terwijl het niet eens m'n coach is. ;)
Ik kan er alleen maar van leren, nu weet ik teminste hoe het allemaal werkt.

Maar toch bedankt hoor haha je bedoelde het goed toch. :D

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Wie was die k*t coach?:mad:

(ik was al blij dat ik na 6 uur slaap met mijn verrotte harses daar stond speciaal voor Sanne op een zondag, een wedstrijd die begint om 11 uur had ik begrepen, daarvoor wegen. Niet begrepen dat dat betekende 11uur op het plankier staan maar bweginnen met opwarmen) Mijn fout.

Lol. :D Heb je ook al een aantal keer bedankt, vond het ook erg tof dat je er bij was!

gefeliciteerd met de scores...op naar de 150 DL!

gefeliciteerd met je DL PR, erg sterk !!

Mooi resultaat hoor.
Natuurlijk zijn er altijd puntjes ter verbetering.
Het zou wat zijn als je nu al een perfecte wedstrijd zou draaien. ;)
Gaat helemaal goedkomen volgens mij.

Hey, probeer het hier toch ook altijd wat te volgen. Mooi wedstrijd hoor! Proficiat met je deadlift!

Die squat had je eigenlijk in de pocket tot je je evenwicht verloor. Ik zou trouwens iets wijder staan, dan val je ook niet naar voren etc.
Wel erg mooi van die deadlift! 140 kilo! wat een beestje ben jij! :)

1 Nice lifts! Zeker dit deadlift!

2 Inzer heeft goede reclame gemaakt door je.... ;) Oh yeah i am a dirty man :P

Nice deads sanne! sterke wedstrijd gedraait!

impressive !

buffer dan 90% van de heren hier

Hoi Sanne goed getild.

Kijk dit is een wedstrijd, nu weet je hoe het er aan toe gaat.
Mooi leermoment voor jou.
nu als je op het Nk staat weet je hoe het werkt ervaring is belangrijk.
En tja met dat coachen was ook een goed leermoment voor mij.
Volgende keer regelen we dat anders.
En Gijs echt super bedankt dat je Sanne geholpen hebt die 140 deadlift heeft ze aan zichzelf en jou te danken.

benchpress gaan we aan werken. en de squat ook toch nog maar diegoodmornings.
En van Gym switchen is goed kan SSS of Spartacus, zullen we het nog wel over hebben.

Zeer goede wedstrijd Sanne, erg sterk ook!

proficiat

Welke squats doe je allemaal? Ook high-bar en frontsquats?
Merk zelf dat variatie in squats mij hielp met mijn houding en netjes 'rechterop' squatten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven