- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi resultaat hoor.
Natuurlijk zijn er altijd puntjes ter verbetering.
Het zou wat zijn als je nu al een perfecte wedstrijd zou draaien.
Gaat helemaal goedkomen volgens mij.

Hey, probeer het hier toch ook altijd wat te volgen. Mooi wedstrijd hoor! Proficiat met je deadlift!
Zeer goede wedstrijd Sanne, erg sterk ook!
proficiat
klasse Sanne, echt top meid. Lekkere pr er bij.
Me so proud....
cheers
Hier sluit ik me bij aan.
Congratz koekie, proud of you!![]()
Dikke ego-boost hier!Die squat had je eigenlijk in de pocket tot je je evenwicht verloor. Ik zou trouwens iets wijder staan, dan val je ook niet naar voren etc.
Wel erg mooi van die deadlift! 140 kilo! wat een beestje ben jij!![]()
Beestje dan maar hoor haha. Bedankt man.
1 Nice lifts! Zeker dit deadlift!
2 Inzer heeft goede reclame gemaakt door je....Oh yeah i am a dirty man
![]()

Hoi Sanne goed getild.
Kijk dit is een wedstrijd, nu weet je hoe het er aan toe gaat.
Mooi leermoment voor jou.
nu als je op het Nk staat weet je hoe het werkt ervaring is belangrijk.
En tja met dat coachen was ook een goed leermoment voor mij.
Volgende keer regelen we dat anders.
En Gijs echt super bedankt dat je Sanne geholpen hebt die 140 deadlift heeft ze aan zichzelf en jou te danken.
benchpress gaan we aan werken. en de squat ook toch nog maar diegoodmornings.
En van Gym switchen is goed kan SSS of Spartacus, zullen we het nog wel over hebben.
Ben opzich wel blij, baalde alleen van die squat natuurlijk maargoed daar kun je alleen maar van leren en er weer wat mee doen ofcourse.Ik ben van plan om vrijdag naar Spartacus te komen, dan ben jij er ook toch? Gewoon een keer mee trainen.
Daarna zal ik me denk wel gaan aanmelden bij SSS aangezien dat zowat om de hoek is voor me!

Wat een fans hier
Gefeliciteerd met je PR!
Zeker goed voor de ervaring.
Maar deden er nog meer vrouwen mee? Hoe doe je het daarmee in vergelijking? Ik heb echt geen idee wat normaal is op dat niveau.
Motiveerd me natuurlijk nog meer!Nette prestaties dame( moest ff een aantal paginas zoeken voor ik ze kon vinden
met al die felicitaties
)
TOP!

Nutteloos voel ik me eigenlijk nooit als ik train.. Ik weet gewoon dat ik 150 deadlift ook kan en het squatten ging gewoon helemaal fout..Haha ja lache johMotiveerd me natuurlijk nog meer!
En bedankt meis!
Ja er deden nog 2 vrouwen mee; Carmen Sjardijn en Ankie Timmers.
Ze verplaatsen allebei enorme gewichten, dus alleen maar respect voor! Beiden al ruim 3 jaar ervaring geloof ik dus kan mezelf daar niet echt mee gaan vergelijken maar er alleen maar van leren en verder groeien natuurlijk. + Het is allemaal in gear.. Ik heb tot nu toe alleen met knie bandages gewerkt en die gebruik ik nog niet eens optimaal.
Dank je wel man. Haha ja niet normaal... moet je voorstellen als ik ga knallen op het NK.
Lol nu ben ik in de war.. ik dacht toch echt dat er beest stond..![]()

hoe zijn je kansen op het NK eigenlijk in je klasse?

Die 150 ga je ook redden, kijk hoe je die 140 van de grond plukte!
Je hebt een volger erbij!
Gaat goed komen man!