- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hooked grip is puur de manier van vastpakken, zijn niet die straps achtige ondingen die jij volgens mij bedoelt.
volgende keer maken core en ik wel een plekje tussen ons in vrij voor je! Afgesproken?![]()

Hooked grip is puur de manier van vastpakken, zijn niet die straps achtige ondingen die jij volgens mij bedoelt.
[Link niet meer beschikbaar]

volgende keer maken core en ik wel een plekje tussen ons in vrij voor je! Afgesproken?![]()

Noem deadliften dan ook gewoon "kruisheffen." Dan begrijpen wij Hollanders het allemaal
Zo heb ik het schema gekregen, ze gebruiken voor veel oefeningen Nederlandse woorden; Kniebuigen, bankdrukken. Stijve Deadlift klinkt alleen niet zo lol. 
[Link niet meer beschikbaar]
Ahh ok
Ik dacht al, die hook grip straps dingen zijn toch voor mietjes![]()
Ik ben geen mietje. En hook grip straps heb ik nog nooit van gehoord.Don't worry, je mist niets

lekkere trainingen Sanne, nu die 150kg DL eruit knallen he!
of en wat ik nog wou zeggen; je bent een pleziere sushi partner om naast te zitten![]()

lekkere trainingen Sanne, nu die 150kg DL eruit knallen he!
of en wat ik nog wou zeggen; je bent een pleziere sushi partner om naast te zitten![]()

Na curls gaan chins altijd lousy dat moet je omdraaien.
---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
Jij wil het heel graag maar je durft het niet direct te vragen en daarom zet je bij ieder ander een poppetje..![]()
Na curls gaan chins altijd lousy dat moet je omdraaien.
Leuke reclame hierzo bij het clipje, word lid van de EO en krijg een gratis CD!!
ik gok zo dat ze geen Carnifex op voorraad hebben..

Mooie trainingen weer dame, riem vergeten.... hahaha gewoon midden in de set he. Je bent me er een hoor. Romanian deadlifts, nice... Ik doe niet anders.
cheers