MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
PR8ige training

Enorme progressie de laatste weken:eek::D. Die sterke mannen om je heen hebben echt een positief effect!!
In welke gewichtsklasse ga je op het NK meedoen? Echt super leuk dat je mee doet trouwens:)

Nette training, PR's om trots op te zijn.

neem er even een abbotje op als je het niet erg vind :popcorn:

Nice deadlift, nog beter dan de mijne :eek:

Lekkere squats!

Ik woon inderdaad 'buiten de ring' en prima bereikbaar maar daar hebben we nog wel contact over tegen die tijd.

Om te compenseren voor vorig nummertje, een persoonlijke favoriet:

http://www.youtube.com/watch?v=b9jsELTA3AM

the nameless, +1

Ik weet alleen nooit hoe ze heten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.629
Enorme progressie de laatste weken:eek::D. Die sterke mannen om je heen hebben echt een positief effect!!
In welke gewichtsklasse ga je op het NK meedoen? Echt super leuk dat je mee doet trouwens:)

Thanks meis. Haha ik doe het allemaal zelf hoor, met de goeie coaching van Henk en Pjotr dan. :D
Dezelfde gewichtsklasse -84. :rolleyes: Daar blijf ik ook in denk ik.

Nette training, PR's om trots op te zijn.

Dank je wel Johannes. :P

neem er even een abbotje op als je het niet erg vind :popcorn:

Nice deadlift, nog beter dan de mijne :eek:

Haha ja maar jij traind toch ook niet? :D

Lekkere squats!

Ik woon inderdaad 'buiten de ring' en prima bereikbaar maar daar hebben we nog wel contact over tegen die tijd.

Om te compenseren voor vorig nummertje, een persoonlijke favoriet:

http://www.youtube.com/watch?v=b9jsELTA3AM

Sorry man maar je composeert helemaal niets Slipsnot. :D Stoere mannen, zulke maskers en dan gaan ze gay zingen.. Ik bedoel wtf? XD
Maar je mag nog wel meerijden hoor haha. :P

Gay praten, I don't get it:o Wat vind je van stonesour dan (zanger van slipknot apart).
Ben wel benieuwd wat voor muziek jij luistert.

Impressive workouts weer!

• #1.632
Hahaha hij schreeuwt maar daar tussen in zingt hij ook. Bij sommige bands past dat wel, maar niet als je probeert heel stoer over te komen met van die maskers.

Ik luister veel hardcore-punk/death metal/deathcore/metalcore. Voor rest af en toe Dubstep, R&B, Rap, Hiphop, Pop, Dance enzo. :p Nederlandstalig ook af en toe.

Laatst bewerkt:
wat eten we morgen
:D:):rolleyes:

Dacht dat het onderwerp Sanne's squats en muzieksmaak was :p

o.k. ik weet dat wij niet helemaal op dezelfde lijn van metal zitten (ik veel dutch maar ook blackmetal en deathmetal) maar wist je dat K*tschurft weer is herrezen? Mocht je het wat vinden, nieuwe cd komt namelijk uit met wederom geniale titelsongs en promo op 9 april.

• #1.640
Hahaha nee k*tschurft is niet m'n ding.. dan luister ik nog liever Cliteater of Rectal Smegma:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven