PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Nee alleen squat en deadlift. Deadlift suit zit eigenlijk erg los dus na het NK ga ik een betere kopen. Bench shirt ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Omdat alleen m'n werksets belangrijk zijn.
Lol.Ja we gaan zien op het NK jonguh! Gewoon BAM!
![]()

Zit er eigenlijk een (groot) verschil tussen strongman en strongwoman onderdelen?

Nice pressing gurl! gaat goed!! ik zag dat je mee gaat doen aan de strongwomen belgium wedstrijd!! leuk!
Tijdje niet geweest hier, maar ik zie dat het prima gaat hier. Erg netjes, ook lekkere PR heb je gezet.
Lekker blijven knallen San, gaat prima zo.

Hahaha succes, bench shirt vond ik de eerste keren veel pijnlijker dan een squat of deadlift suit, en hoorde van Pjotr dat dat ook even wennen was![]()
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.
Flink bezig geweest op de bank. Voel een record aankomen zondag![]()
Check m'n training zo maar.Cool dat je meedoet aan de strong women cup!
Heb je al eens events gedaan/getraind? Ik volg je logje wel, maar heb niet letterlijk alles gelezen, dus sorry als je die vraag al vaker hebt gehad
Heel veel succes met trainen.

Flink volume die training, je knalt lekker door met je VPR op bench
Zit er eigenlijk een (groot) verschil tussen strongman en strongwoman onderdelen?

als je supporters nodig hebt bij de strongwoman cup, dan geef maar ff een shout he![]()
I will let you know!

Ik zeg: SLAPEN!
Nog n zekere robbie janssen tegengekomen trouwens, bij die zeeuwse psv afdeling?
yeahhhGoedzo, ben benieuwd naar het nk voor jou. Ga je suited liften, of alleen squat of?