XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice pressing gurl! gaat goed!! ik zag dat je mee gaat doen aan de strongwomen belgium wedstrijd!! leuk!

Tijdje niet geweest hier, maar ik zie dat het prima gaat hier. Erg netjes, ook lekkere PR heb je gezet.

Lekker blijven knallen San, gaat prima zo.

Thanks. Nee alleen squat en deadlift. Deadlift suit zit eigenlijk erg los dus na het NK ga ik een betere kopen. Bench shirt ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Omdat alleen m'n werksets belangrijk zijn.

Lol. :P Ja we gaan zien op het NK jonguh! Gewoon BAM! :D

Hahaha succes, bench shirt vond ik de eerste keren veel pijnlijker dan een squat of deadlift suit, en hoorde van Pjotr dat dat ook even wennen was:p;)

Flink bezig geweest op de bank. Voel een record aankomen zondag :)

Cool dat je meedoet aan de strong women cup!
Heb je al eens events gedaan/getraind? Ik volg je logje wel, maar heb niet letterlijk alles gelezen, dus sorry als je die vraag al vaker hebt gehad :o
Heel veel succes met trainen.

Flink volume die training, je knalt lekker door met je VPR op bench :D

Zit er eigenlijk een (groot) verschil tussen strongman en strongwoman onderdelen?

als je supporters nodig hebt bij de strongwoman cup, dan geef maar ff een shout he;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.710
Nice pressing gurl! gaat goed!! ik zag dat je mee gaat doen aan de strongwomen belgium wedstrijd!! leuk!

Thanks man! Ja ik ben echt benieuwd hoe dat is. Ik ga in Maart een keer bij Jimmy Laureys trainen.

Tijdje niet geweest hier, maar ik zie dat het prima gaat hier. Erg netjes, ook lekkere PR heb je gezet.

Lekker blijven knallen San, gaat prima zo.

Dank je wel Daniel. Gaat helemaal goed komen! :D

Hahaha succes, bench shirt vond ik de eerste keren veel pijnlijker dan een squat of deadlift suit, en hoorde van Pjotr dat dat ook even wennen was:p;)

:rolleyes: Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.

:mad:

Flink bezig geweest op de bank. Voel een record aankomen zondag :)

Heb al 2 records gezet vandaag! :P Check m'n training zo maar.

Cool dat je meedoet aan de strong women cup!
Heb je al eens events gedaan/getraind? Ik volg je logje wel, maar heb niet letterlijk alles gelezen, dus sorry als je die vraag al vaker hebt gehad :o
Heel veel succes met trainen.

Dank je wel. Nee heb ik nog nooit gedaan maar ben wel geinteresseerd. Je mag vragen wat je wilt. :P

Flink volume die training, je knalt lekker door met je VPR op bench :D

Zit er eigenlijk een (groot) verschil tussen strongman en strongwoman onderdelen?

Ja toch! Vind bankdrukken nu eigenlijk wel wat leuker. :P
Zoals Cynthia inderdaad zei de gewichten haha voor de rest zou ik het echt niet weten..

als je supporters nodig hebt bij de strongwoman cup, dan geef maar ff een shout he;)

:D I will let you know!

Gisteren bij PSV - Lille wezen kijken. Was echt onwijs gezellig met allemaal lui uit Brabant en paar uit Zeeland. Leuke mensen leren kennen en er hing een goeie sfeer.
Alleen vooraf wat gezeur met die $%$%$## franse politie. Beetje met traangas bommen gooien en pepperspray spuiten dus heb weer genoeg meegemaakt lol. :o
Vannacht ook maar 3 uur geslapen, helemaal kapot toen ik thuis kwam en moest binnen 1 uur weer klaar zijn om Pjotr op te pikken, daarna door naar Spartacus om te trainen.
Zal zometeen m'n training posten, ik zeg BAM! :woot:

Laatst bewerkt:
Posten!

• #1.713
Vrijdag 18 februari.
Training @ Spartacus.

Squat.
10x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Half pak aan, riem om, kniebanden losjes om.
3x75 kg
3x90 kg
Heel pak aan, riem om, kniebanden iets strakker.
3x100 kg. Eerste 2 niet op diepte, 3de wel.
2x110 kg

Bench Press.
Touch n go
10x20 kg
Paused
5x35 kg
4x45 kg
3x55 kg
1x60 kg
Wedstrijd beurten
1x65 kg BAM PR!
1x67,5 kg BAM PR! :woot:
Echt onwijs blij hierna! :D
Ik had al een keer in m'n log geschreven dat ik de 65 had gedrukt, maar dat was bij Gym alkmaar en ben toch echt niet zeker of die stang wel 20 kg weegt. Kan ook 19 of 18 zijn. Scheeld toch weer.
Nu is het iig zeker. :D

Deadlift.
8x50 kg
4x70 kg
2x90 kg
Pak aan, riem om.
2x100 kg
1x125 kg
1x140 kg
140 kg is m'n record maar trok 'm nu een stuk makkelijker dan op de wedstrijd.

Ik kijk nu al onwijs uit naar het Nederlands Kampioenschappen volgende week zondag.

Laatst bewerkt:
Ik zeg wow gevolgt door BAM!

Goedzo, ben benieuwd naar het nk voor jou. Ga je suited liften, of alleen squat of?

• #1.716
Ik zeg: SLAPEN!:p
Nog n zekere robbie janssen tegengekomen trouwens, bij die zeeuwse psv afdeling?

Haha ik ga nu douchen, kwark eten en dan slapen baas. :P

Ik zeg wow gevolgt door BAM!

:D yeahhh

Goedzo, ben benieuwd naar het nk voor jou. Ga je suited liften, of alleen squat of?

Alleen suited voor Squat en Deadlift. Shirt voor benchen gaan we na het NK mee werken.

Bench ging nog redelijk easy, gaat lekker zo.

Nice getraind Sanne!

Hoe laat is NK precies?

Haha, typisch frans inderdaad dat traangas. Heb daar ook wel eens een wedstrijdje meegemaakt :D
Maar geloof toch niet dat ik dan de volgende dag was gaan trainen hoor. Hardcore!

Goede uitgangspositie voor NK ook, ben echt heel erg benieuwd. Succes als ik voor die tijd je log niet meer zie ;)

Mooie pr op de bench.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven