Fitness Seller

Sanne's Miss Beachproof contest log 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet zo onzeker san, let maar op de uitslag :)
 
Brrrr.... ben zenuwachtig voor de foto's. Sta ook vet voor l*l als er geen verschil te zien is, en daar ben ik al bang voor...:bang:
 
Zo, de foto's zijn gemaakt... heb voor de grap er 1 als avatar gebruikt, voor de rest zal ik niets in m'n log posten. Even wachten tot de stemming. :D
 
Avatar ziet er mooi uit.
Volgens mij zie je echt wel verschil.
Tussen 2 metingen van 2 verschillende mensen zat 6/7% verschil bij mij dus dat hoeft echt niks te zeggen.
Ik laat mij nu voortaan meten door 1 iemand want dan weet je echt waar je aan toe bent.
 
Avatar ziet er goed uit!!
Ben benieuwd naar je eindfoto's!
En gewoon lekker door gaan met wat jou goed ligt :)
 
Die avatar ziet er goed uit zeg!! Ben benieuwd naar de rest van de pictures!!!
Ik denk dat je voor niks zenuwachtig bent geweest!!
 
Bedankt meiden.. Ik vind die zelf ook het mooiste, de andere foto's vind ik dan weer tegenvallen.

Voeding voor vandaag:
Heb op rare tijden gegeten dus post alleen wat ik op heb en wat ik nog ga eten:
1 banaan
180 gr rosbief
1 plakje 10+ kaas
2 maal oma's verse tomatensoep :lick:
150 gr gemarineerde steak
175 gr snijbonen
straks
1 scoop whey perfection, 1 ei-eiwit, scheutje magere melk = Brownie
250 gr kwark + scoop muscle milk = het lekkerste van wat ik iedere dag eet! Iedereen moet het eens proberen!

Totaal: 1395,3 kcal
 
Laatst bewerkt:
Brrrr.... ben zenuwachtig voor de foto's. Sta ook vet voor l*l als er geen verschil te zien is, en daar ben ik al bang voor...:bang:
:D Ik ook hoor!
Dat ik t zelf wel merk, maar er voor andere op de foto's eigenlijk niets te zien is.

Je avatar belooft iig veel goeds!
 
Zekers een hele mooie avatar!!
 
Mmm ik had eens een keer andere kwark gekocht; AH magere biogarde kwark. Bevat meer eiwitten en minder KH dan de AH magere kwark en is een stuk dikker. Nom nom, lekker gesmuld met m'n muscle milk.. spieren zijn ook weer helemaal happy. :p

:D Ik ook hoor!
Dat ik t zelf wel merk, maar er voor andere op de foto's eigenlijk niets te zien is.

Je avatar belooft iig veel goeds!


Zekers een hele mooie avatar!!

Dames, het is van ver af he haha wacht maar tot je hem morgen ziet. :p
 
Haha Nou dat zal heus wel meevallen:)
maar we gaan t zien..;)
 
wanneer valt er eigenlijk op heel het spul te stemmen?
 
Morgen komen alle collages online als het goed is.. misschien vannacht al maar weet niet hoe snel Leon is. :p
 
Laatst bewerkt:
nom nom nom
 
Avatar ziet er veelbelovend uit, ben heel benieuwd!
 
Heb de foto's gezien. Moet eerlijk toegeven dat ik meer van de cut had verwacht. Hoe kan je in godsnaam zo weinig eten en zo ****ing hard trainen en nog geen 2kg zijn afgevallen ??? Niet om te bitchen ofzo verder, ik bedoel ziet er goed uit and i can fap to this :D Maar **** ik had echt verwacht dat je de concurrentie kapot ging maken.
 
Haha tja veel gejunkt he, heb ik ook wel vaker gepost dat het niet strict ging. Ik deed niet mee voor de overwinning, heb ik al aangegeven want dat ging me toch niet lukken. :D
 
Laatst bewerkt:
Heb de foto's gezien. Moet eerlijk toegeven dat ik meer van de cut had verwacht. Hoe kan je in godsnaam zo weinig eten en zo ****ing hard trainen en nog geen 2kg zijn afgevallen ??? Niet om te bitchen ofzo verder, ik bedoel ziet er goed uit and i can fap to this :D Maar **** ik had echt verwacht dat je de concurrentie kapot ging maken.
Mee eens.
 
Ik ben het met hem eens, dat is mijn mening. Had aan de hand van je avatar/voeding etc beter verwacht, vandaar.
 
Back
Naar boven