- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou persoonlijk niet fietsen als cardio doen, met hardlopen of crosstrainer pak je meer je hele lichaam...
Sterkte met je blessure![]()
..enne ik doe juist alleen maar fietscardio

Hey Sanne! Ik kom even gluren in je log en dan zie ik dat je een blessure hebtknap k*t!
Ik wens je enorm veel sterkte tijdens je herstel en probeer niet alle kussens uit elkaar te scheuren uit frustratie.
Ik zou persoonlijk niet fietsen als cardio doen, met hardlopen of crosstrainer pak je meer je hele lichaam...
Sterkte met je blessure![]()
Ik ben nog nooit bruin geweest haha.Volgens mij moet je de cardio doen die je het leukst vindt, anders is het snel gebeurd met de cardio..enne ik doe juist alleen maar fietscardio
![]()
kwa cardio gewoon afwisselen dat is het beste imo wat je kan doen , varieer gewoon van crosstrainer fietsen en de loopband en doe er wat intervals door heen van 30 a 40 seconden dat je dan vol gas gaat zo verbrand je veel meer
Er is trouwens nog een andere goede cardio oefening...welke andere goede cardio dan sanne ......................... lol
over het zonnebank gebeuren waarom neem je geen melatona?

Welkom!
Kan alleen benen en onderrug trainen.)
zijn er helemaal geen leuke oefeningen te bedenken waar je geen armen voor nodig hebt?
Ik ga eens even hard nadenken.
Anders toch maar hier de uitdaging in zoeken, want die leg press doe je vast nog niet full stack?![]()
mooie bodybuilding gerichte training sanne wen er maar aan, we doen hier geen singles en floor presses
Mocht je willen Patje.(Voor de mensen die het niet weten: Dit is niet mijn normale training.. het moet nu even vanwege een ontsteking in beiden supraspinatuspezen.Kan alleen benen en onderrug trainen.)
[...] had het wel gehad met al die k*t oefeningen op een dag. Wat een saai gedoe... snap niet wat mensen leuk vinden aan die apparaten.
Vind er echt geen ruk aan om deze training te doen, ben ook zwaar geirriteerd nu maar het moet dan maar.
Moet dit schema aanhouden tot ****ing 7 juni.................. Dan mag ik eindelijk weer m'n bovenlichaam lichtjes meepakken.
Is idd niets aan. Volhouden... en snel herstellen! Sterkte meis! 

Heerlijk, was zo blij hierna... net als een kind in een speelgoedwinkel.. zo moet je het zien hehe. 
Zo ik voel me weer helemaal super.