AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

Klinkt wel lekkerrrr haha

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja is ook goed te doen hoor :) Afwisseling! Me like.

Maandag 6 juni
Cardio (mislukt...:rolleyes:)

Dit keer wou ik gaan hardlopen op een niet nuchtere maag maargoed ging niet echt lekker.
Paar minuten rennen maar leek wel alsof m'n benen niet wilden lol. Toen ging die stopwatch nog raar doen dus kreeg ik roid rage :trollface: Stopwatch kapot gesmeten en in de bosjes gegooit. Terug naar huis gegaan. Blegh. :mad:

Morgen sport massage van m'n fysio, pak daar wel even crosstrainer en fiets en lekker onder de zonnebank. Ook gaat de fysio kijken hoe het is met m'n blessure maargoed daar is niets aan veranderd, lijkt wel of het juist erger word want heb steeds steken terwijl ik geen krachttraining doe. Ibuprofen ben ik ook mee gestopt, maar die steken had ik ook toen ik het nog nam.

Voeding
250 gr kwark
1 scoop muscle milk
1 banaan
2 plakjes jonge kaas
200 gr brocoli
2 mediterraans gemarineerde filetlapjes

Zometeen nog 2 eitjes bakken met wat tomaatjes
en voor het slapen een shake muscle milk ipv van muscle milk met kwark. Scheeld weer 140 kcal.
Dan zit ik op ongeveer 1200 kcal. Wel erg weinig vandaag maarja.

Laatst bewerkt:
Jammer van je Cardio :-(

Die brownie is idd erg lekker, ik maak hem meestal met chocolade eiwit :D (heb hem ook een keer met scheutje chocomel gedaan, was ook grandioos) en dan 1:20 op 900 wat in de magnetron jammie :D wat een uitvinding!

Het hardlopen moet je doorheen. Ik had toen ik de 10 km liep, dat de eerste km of twee echt heel slecht aanvoelde:o, helaas verstand op nul:o en gaan, later voel je dat je in een ritme zit en dat kan je veel verder:):)

Enne 1200 is wel heel weinig:o, kijk uit dat je jezelf niet uitput.

Oei das wel erg weinig eten..voel je je niet slap??
En ik moest wel ff lachen om roid rage haha

Jammer van je Cardio :-(

Die brownie is idd erg lekker, ik maak hem meestal met chocolade eiwit :D (heb hem ook een keer met scheutje chocomel gedaan, was ook grandioos) en dan 1:20 op 900 wat in de magnetron jammie :D wat een uitvinding!

Meestal gaat het wel goed hoor de cardio, vandaag weet ik niet wat er is. Misschien toch m'n voeding geweest, i don't know.
Jup ik doe 'm ook met choco whey, alleen onze magnetron is 750 watt dus moet hij wat langer. :)

Het hardlopen moet je doorheen. Ik had toen ik de 10 km liep, dat de eerste km of twee echt heel slecht aanvoelde:o, helaas verstand op nul:o en gaan, later voel je dat je in een ritme zit en dat kan je veel verder:):)

Enne 1200 is wel heel weinig:o, kijk uit dat je jezelf niet uitput.

Ik heb al eerder 10 en 15 minuten gerend maar ik weet niet wat het was vandaag. Ach hardlopen is voor mij niet heel belangrijk maar vond het wel even lekker. Hoef je teminste niet naar de sportschool.

Oei das wel erg weinig eten..voel je je niet slap??
En ik moest wel ff lachen om roid rage haha

Nee voel me helemaal niet slap, barste juist van de energie. Dat slappe komt bij mij na een paar dagen als wanneer het echt low carb is.
Hihi ja ik was echt even pissig hoor... :o koop wel een nieuwe.

Haha ja is ook goed te doen hoor :) Afwisseling! Me like.

Maandag 6 juni
Cardio (mislukt...:rolleyes:)

Dit keer wou ik gaan hardlopen op een niet nuchtere maag maargoed ging niet echt lekker.
Paar minuten rennen maar leek wel alsof m'n benen niet wilden lol. Toen ging die stopwatch nog raar doen dus kreeg ik roid rage :trollface: Stopwatch kapot gesmeten en in de bosjes gegooit. Terug naar huis gegaan. Blegh. :mad:

Morgen sport massage van m'n fysio, pak daar wel even crosstrainer en fiets en lekker onder de zonnebank.

Voeding
250 gr kwark
1 scoop muscle milk
1 banaan
2 plakjes jonge kaas
200 gr brocoli
2 mediterraans gemarineerde filetlapjes

Zometeen nog 2 eitjes bakken met wat tomaatjes
en voor het slapen een shake muscle milk ipv van muscle milk met kwark. Scheeld weer 140 kcal.
Dan zit ik op ongeveer 1200 kcal. Wel erg weinig vandaag maarja.

:roflol:

Nice :D, ik hoop iig dat het opgelucht heeft. Jammer van je stopwatch :o.

Doet me denken aan toen ik ooit mijn speelgoedtrein tegen de muur gooide, heb er nog altijd spijt van :(.

1200 Kcal:eek:..
JE BENT POWER LIFTER....weet je nog;)

Sanne is anger management niks voor jou... Haha.

+1 voor de haat op de stopwatch.

Hehe, ga jij je weer eens snel uitleven op de gewichten. Wordt gevaarlijk zo :p

Ook gaat de fysio kijken hoe het is met m'n blessure maargoed daar is niets aan veranderd, lijkt wel of het juist erger word want heb steeds steken terwijl ik geen krachttraining doe.

Dat zou echt balen zijn, als het slechter is geworden :(
Heb je braaf niks gedaan waar het erger door geworden zou kunnen zijn? Frustrerend he, als je niks 'verkeerds' doet, dat het dan toch slechter lijkt te gaan.

Vandaag weer bij de fysio geweest om te kijken hoe het nu gaat. Weer allerlei bewegingen gedaan en het deed wel al iets minder pijn. Ik geloof dat het wel vooruit gaat. Dat een gewricht overbelast is, is gelukkig uitgesloten. Ik heb te weinig rust genomen en aangezien ik vaak pomp zijn m'n spieren verkort en als ik dus oefeningen ga doen waardoor er stretch op de spieren komt raakt het geirriteerd door te weinig rust te nemen waardoor het niet kan herstellen. Dat klinkt wel logisch voor mij.​

Ook heeft hij m'n boven armen, schouders, achterkant schouders en nek los gemasseerd. Hij vroeg of ik m'n armen wilde ontspannen maar dat deed ik al lol het zat echt erg vast allemaal maar is nu een stuk losser.​

Ik mag 3 keer in de week trainen maar wel super licht, niets forceren en niet te veel oefeningen. Dat schema waarbij ik SQ, BP en DL 4 week in de week pak ga ik sowieso vergeten. Word alle 3 gewoon 1 keer per week anders is het gewoon weer te veel.
Op rustdagen als ik opgewarmt ben of cardiodagen 3 rekoefeningen doen, 3 sets van 15 reps.
Over 2 weken ga ik weer heen voor controle en massage.
Ibuprofen ben ik mee gestopt, 10 dagen nemen vind ik wel genoeg. Lijkt me verder niet gezond.​

Voor de rest slik ik nog wel:
L-glutamine
Glucosamine
Calcium - magnesium - zink
Omega 3
Multi vitaminen en mineralen
Dat is ook wel genoeg aan supplementen.​

Lekker 12 minuten onder de zonnebank geweest en dan vanavond terug voor cardio + buik. :) Voel me nu eigenlijk helemaal top want wilde even weten of het al wat beter ging.​

---------- Post added di 7 jun 2011 at 12:41 ----------

Sanne is anger management niks voor jou... Haha.

:o Ik heb zo m'n momenten...

+1 voor de haat op de stopwatch.

:cool:

Hehe, ga jij je weer eens snel uitleven op de gewichten. Wordt gevaarlijk zo :p

Haha ik mag weer, ik mag weer... maar wel met mini gewichten. :D

Dat zou echt balen zijn, als het slechter is geworden :(
Heb je braaf niks gedaan waar het erger door geworden zou kunnen zijn? Frustrerend he, als je niks 'verkeerds' doet, dat het dan toch slechter lijkt te gaan.

Ik heb vorige week wel gesquat maargoed er kwam dus rek op waardoor het dan en beetje irriteerd. Nu nergens last van en dan morgen weer licht beginnen. :)

Hey sanne..fijn dat je in ieder geval weer wat mag doen! Hetzij met licht gewicht maar lekker boeiend;)
en al een nieuwe stopwatch?:p

Ja hihi ik voel me zo vrij als een vogel nu, lijkt wel alsof er een hele last weg is ofzo. :D
Stopwatch...:rolleyes: Moet er wel weer 1 hebben. Gebruikte eerst m'n telefoon maar doe dat maar niet meer want als ik weer roid rage krijg moet ik een nieuwe telefoon kopen. :roflol:

Klinkt wel interessant die fysio. Vooral van dat vastzitten ed. Voel je veel verschil als hij alles weer ''los gemaakt heeft''?

M'n armen voelen veel relaxter en softer aan....

Geweldig nieuws Sanne! :woot:

Nu nog de verleiding weerstaan om weer te hard van stapel te gaan! ;) :D

Terug
Naar boven