- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah!!! Goed te horen dat je je super voelt!!!
Mocht ook een week geen benen trainen, is gewoon... frustrerend. Uiteindelijk is die rust af en toe ook wel even goed, en kan je hopelijk snel weer knallen en als je te zwaar traint - eerder naar je lijf luisteren.
Ai... wat een squat... Whoehoe!
Ging me ook al bijna zorgen maken
Hoe voelde je armen na het squatten?
Misschien heeft het beetje 'bij eten' je ook veel goed gedaan.( want ik ben bang dat je gewoon een beetje schijt hebt aan de regel dat als je aan het cutten bent je ook iets minder gewicht met meer herhalingen moet pakke)
Nergens steken gehad terwijl ik dit normaal wel had, misschien dat ik voortaan gewoon sowieso een bredere greep aanhoud.. sowieso voor nu.

Vandaag geen training en low carb dag. Zal eens beschrijven wati k heb gegeten. Geen idee hoeveel kcal dit is, dat reken ik eigenlijk nooit uit lol 

Nou het is niet veel iddknap hoor
cardiosessie is toch ook lekker..ahum. Onze gym is wel open van 10 tot 16 maar ik heb rustdag kt. Dus ik ga ook miss maar weer even lopen..hondje moet toch uit
![]()

Als je normaal veel meer eet is dit waarschijnlijk echt ff wennen! Gelukkig toch ff lekker kunnen sqautten zag ik op de vorige pagina! Hopelijk en je snel weer helemaal fit
Kwark en banaan is best nog veel koolhydraten hoor Sanne.
Sterkte.

Arm kind, 1500 kcal. Zo wordt je toch nooit groot en sterk
Ach ja, als je er goed mee afvalt en het je trainingen niet in de weg zit, vooral doen.
Sterkte!
Trainingen zijn nu toch sowieso ruk dus kan beter beetje wat dieper gaan cutten want zware trainingen kan ik voorlopig wel vergeten.Ik wil niet groot worden.. zit nu te twijfelen over alles...Trainingen zijn nu toch sowieso ruk dus kan beter beetje wat dieper gaan cutten want zware trainingen kan ik voorlopig wel vergeten.