Fitness Seller

Contest Log (v) Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

Ging me ook al bijna zorgen maken;)
Hoe voelde je armen na het squatten?
Misschien heeft het beetje 'bij eten' je ook veel goed gedaan.( want ik ben bang dat je gewoon een beetje schijt hebt aan de regel dat als je aan het cutten bent je ook iets minder gewicht met meer herhalingen moet pakke :D:D)

• Topic Starter Topic Starter
Yeah!!! Goed te horen dat je je super voelt!!!
Mocht ook een week geen benen trainen, is gewoon... frustrerend. Uiteindelijk is die rust af en toe ook wel even goed, en kan je hopelijk snel weer knallen en als je te zwaar traint - eerder naar je lijf luisteren.

Ai... wat een squat... Whoehoe!

Thanks meis. Ja ik moest eigenlijk 1,5 week tot 2 weken volledig rust houden brrrrr nou dit is niet echt belastend hoor, het is ook maar 1 oefening dus m'n ego is weer even gestreeld.. nu maar weer rusten tot zaterdag ofzo.

Ging me ook al bijna zorgen maken;)
Hoe voelde je armen na het squatten?
Misschien heeft het beetje 'bij eten' je ook veel goed gedaan.( want ik ben bang dat je gewoon een beetje schijt hebt aan de regel dat als je aan het cutten bent je ook iets minder gewicht met meer herhalingen moet pakke :D:D)

:p Nergens steken gehad terwijl ik dit normaal wel had, misschien dat ik voortaan gewoon sowieso een bredere greep aanhoud.. sowieso voor nu.
Nou een beetje...hihi het was niet normaal meer maargoed iedereen heeft zo z'n dipjes - ik geef in ieder geval niet op! :D
Nou ik heb toch 8 reps gedaan... Ben je niet trots op me dan? :p

Verdomme , dikke squat idd!

Zo dat was lekker squat idd..als ik dat doe met dat gewicht breek ik af bij mijn knieen..lol
En ik kan mij heel goed voorstellen dat je blij was ja!! Gelukkig dat je je weer een stuk beter voelt!

Goed nieuws meid!

Dikke squatserie:)

Fijn dat je je weer prettig voelt. Super goed die squat:)

Bedankt allemaal! :) Vandaag geen training en low carb dag. Zal eens beschrijven wati k heb gegeten. Geen idee hoeveel kcal dit is, dat reken ik eigenlijk nooit uit lol :o

250 gr kwark + schep muscle milk :lick:
4 plakjes zaanlander jonge kaas
salade met ardennerham, pijnboompitjes en mini stukjes kiwi en kersjes
100 gr gebakken zalm
100 gr bbq burger
150 gr groente mix
1 banaan
straks nog 250 gr kwark + schep muscle milk
en dat was het dan..
Ik gok op 1500 kcal :p

Laatst bewerkt:
lekker he low carbs dagen:p
Doe je die dagen ook cardio of is dat een rustdag?

Nee helemaal niet lekker... :P Doe mij maar een schema met 3000 kcal per dag haha.
Normaal doe ik veel meer maar ik zit met rust enzo. Morgen wel hardlopen denk ik want dan is het sportschool dicht dus dan maar de natuur in. :p

Nou het is niet veel idd:) knap hoor:) cardiosessie is toch ook lekker..ahum. Onze gym is wel open van 10 tot 16 maar ik heb rustdag kt. Dus ik ga ook miss maar weer even lopen..hondje moet toch uit:)

Als je normaal veel meer eet is dit waarschijnlijk echt ff wennen! Gelukkig toch ff lekker kunnen sqautten zag ik op de vorige pagina! Hopelijk en je snel weer helemaal fit

Kwark en banaan is best nog veel koolhydraten hoor Sanne. :D
Sterkte.

kwark vervangen door casseine shake :p

Arm kind, 1500 kcal. Zo wordt je toch nooit groot en sterk ;)

Ach ja, als je er goed mee afvalt en het je trainingen niet in de weg zit, vooral doen.
Sterkte!

Nou het is niet veel idd:) knap hoor:) cardiosessie is toch ook lekker..ahum. Onze gym is wel open van 10 tot 16 maar ik heb rustdag kt. Dus ik ga ook miss maar weer even lopen..hondje moet toch uit:)

Als er maar genoeg eiwitten bij zitten denk ik dan maar. Om alles precies uit te rekenen maak je jezelf alleen maar gek of niet? :p

Als je normaal veel meer eet is dit waarschijnlijk echt ff wennen! Gelukkig toch ff lekker kunnen sqautten zag ik op de vorige pagina! Hopelijk en je snel weer helemaal fit

Mwoa valt wel mee hoor... ik eet meestal meer dan dat ik nodig heb en dat moet ik afkappen haha. Ik kan ook niet denken van ahhh ik neem maar 1 dropje, want dan kan ik niet stoppen. Dus beter helemaal niets!
Thanks meis.

Kwark en banaan is best nog veel koolhydraten hoor Sanne. :D
Sterkte.

Kwark valt wel mee toch? Ja banaan weet ik maar die is zo lekker hehe. Vandaag maar wat druiven gegeten ipv van banaan. Wil toch iedere dag mn fruitje.

kwark vervangen door casseine shake :p

Muscle Milk shake kan dan toch ook? Is kwark dan zo slecht? :roflol:

Arm kind, 1500 kcal. Zo wordt je toch nooit groot en sterk ;)

Ach ja, als je er goed mee afvalt en het je trainingen niet in de weg zit, vooral doen.
Sterkte!

Ik wil niet groot worden.. zit nu te twijfelen over alles...:rolleyes: Trainingen zijn nu toch sowieso ruk dus kan beter beetje wat dieper gaan cutten want zware trainingen kan ik voorlopig wel vergeten.

Ik wil niet groot worden.. zit nu te twijfelen over alles...:rolleyes: Trainingen zijn nu toch sowieso ruk dus kan beter beetje wat dieper gaan cutten want zware trainingen kan ik voorlopig wel vergeten.

Nog maar een weekje dat je geen upperbody mag trainen en daarna weer rustig opbouwen.

En wie zegt dat je niet droger kan worden en toch zwaar kan trainen? Zolang je maar niet al te diep gaat cutten (bb-wedstrijdvetpercentage en dat is niet je doel), dan kun je je kracht goed vasthouden. Mind over matter.

Volhouden!

Sterk van je om zo diep te gaan met cutten...doe je ook een refeed dag?:D

Druiven dan wel alleen 's morgens éh?! :D

Je bent goed heel bezig, maar ik ben het met Hyped eens, kijk uit dat je niet te ver omlaag gaat met de cut. Ook voor het langere uithoudingsniveau.

Vrijdag 3 juni
Cardio

45 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen - 7,7 km. Weet niet of dit gemiddel is? :p

Swiss Ball Sit Ups.
50x + 10 kg
50x + 15 kg

Voeding:
M1: 40 gr havermout, 1 scoop whey, 15 gr rozijnen, scheutje magere melk
M2: 15 gr frambozen, 3 rijstwafels met 30 gr pindakaas
M3: half blikje tonijn op waterbasis, sla, tomaat, komkommer. Brownie: 1 ei-ewit, 28 gr whey en heel klein beetje half volle melk. Hup in de magnetron en smullen maar.. :lick:
Whey shake voor het trainen
Zometeen zalmmoot met provencaalse groenten
En voor de rest nog even zien wat ik eet... wat eieren en kwark denk ik. That's it. :)

Nu lekker zonnen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven