Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet het wel kunnen bewijzen voor je de ban hammer mag gebruiken.
Kunnen ook zoals in expeditie robison soort van anoniem stemmen met zijn alle.
Benieuwd wie deze keer z'n p**mel al na amper twee uurtjes heeft gestuurd.
Er is alleen maar gekeken naar wat ze/hij/het gestuurd heeft nadat er was vastgesteld dat er meerdere prive berichten op korte tijd na registratie waren verstuurd.Kunnen jullie mods gewoon niet de top 5 meeste pikante prive berichten maandelijks openbaar maken ofzo?
Bmi gezien heeft iedereen overgewicht hier behalve @imnewhereEr is alleen maar gekeken naar wat ze/hij/het gestuurd heeft nadat er was vastgesteld dat er meerdere prive berichten op korte tijd na registratie waren verstuurd.
Dus niets pikant te delen tussen een lid en mogelijk man met overgewicht.
Ik ook niet dat verbaasd me nog het meest!
Als je foto van jezelf of gespierde man als profielfoto gebruikt heb je meer kans.
Is geen haakje meer maar een ankerJe kan zo per zin lezen waar hij/zij/het een haakje uitgooit
“Ik lig in bad voor een shoot van morgen”, ondertussen jij die terugstuurt dat je begeleid woont en een psychose hebt gehad.
Wees maar niet zo jaloers!!! Die heb ik alleen naar jou gestuurd en ik weet dat je stiekem mijn berichten leest of ik niet sjans met andere dames😇🤷♂️😜Benieuwd wie deze keer z'n p**mel al na amper twee uurtjes heeft gestuurd.
Dat zijn de beste mannen voor mee te sturen als je in bad ligt.Ik had AK al berichtje gedaan of die berichten had. Maar uit jouw reacties te lezen heeft ze alleen gespierde mannen een bericht gedaan 🤣🤣🤣🤣