AndroidHealthClinic

Sarah, (on)aangenaam - tot ziens!

“Ik lig in bad voor een shoot van morgen”, ondertussen jij die terugstuurt dat je begeleid woont en een psychose hebt gehad.

Hoe leg je die link?!?!
Eerlijk is eerlijk hij heeft zijn prioriteiten wel juist! Eerst ff trainen ook al ligt ze naakt in bad 🤣🤣🤣

wtf.png

Rare vraag

Ik zou in jou geval nooit prive gegevens delen of ergens op reageren als iemand iets van je wilt weten.
Internet is leuk, maar kan voor sommige ook zeer gevaarlijk zijn en ongekende gevolgen hebben en jij hebt net iets meer kans daarop dus pas ermee op en net zoals irl niet met vreemde mensen praten.

Ik zou in jou geval nooit prive gegevens delen of ergens op reageren als iemand iets van je wilt weten.
Internet is leuk, maar kan voor sommige ook zeer gevaarlijk zijn en ongekende gevolgen hebben en jij hebt net iets meer kans daarop dus pas ermee op en net zoals irl niet met vreemde mensen praten.
Ja voor je het weet spreek je met iemand af in een parkje op kerstdag en heb je een tik te pakken.
Yeah Right Smile GIF by Apple TV

Ja voor je het weet spreek je met iemand af in een parkje op kerstdag en heb je een tik te pakken.
Denk dat die avond wel een van het meest legendarische was wat ik hier heb gezien.

Jammer dat de mods weer te pret moesten bederven en alles die ochtend verwijderd hadden!

• Haha
Waarderingen: GruX
Over wat gaat het?

Kan ik het eens bekijken.

Nou he, gezellig..

We hadden laatst nog contact gehad via whatsapp 2 weken terug het gaat goed met hem. Ik vind dat hij wel terug mag komen naar het forum heb ik vaker gezegd.

Maar begin daar maar niet nog een keer over

Ik begin hier niet over en begrijp ook niet echt wat je bedoelt daarmee

Dat hij na die ban toch weer mocht terugkomen maar daarna weer een ban kreeg

Terug
Naar boven