AndroidHealthClinic

SARMS

Bezoekers in dit topic

Fitness1999

Novice
Lid geworden
2 apr 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
hallo, ik heb een tijdje terug een topic gelezen genaamd: sarms. Maar ik heb een vraag die maar in mijn hoofd blijft zitten en ik het antwoord maar niet op kan vinden! En dat is: de mensen die LGD-4033 gebruiken 10mg per dag, nemen jullie dan in de ochtend gelijk al 10mg of verdelen jullie dat over de hele dag. Bijv in de ochtend een pil en in de avond een pil?

Ik gebruik zelfs geen SARMS of iets in die richting, ik bem gewoon informatie aan het opdoen over dit spul, en kon nergens antwoord vinden op mijn vraag.

Groetjes.
 
Ik nam in het begin van mijn lgd kuur 10 mg per dag. 5mg in de ochtend en 5mg voor het trainen zo rond 17.30 / 18.00

Maar later in de kuur heb ik de dosis verhoogd naar 15 per dag en neem ik er ook nog eentje voor het slapen gaan
 
Ik nam in het begin van mijn lgd kuur 10 mg per dag. 5mg in de ochtend en 5mg voor het trainen zo rond 17.30 / 18.00

Maar later in de kuur heb ik de dosis verhoogd naar 15 per dag en neem ik er ook nog eentje voor het slapen gaan
Hey, zat er een reden achter dat je de lgd voor je training nam? En waarom nam je niet gewoon in de ochtend gelijk al 10mg? Werkt het dan niet goed ofzoiets? :)
 
Hey, zat er een reden achter dat je de lgd voor je training nam? En waarom nam je niet gewoon in de ochtend gelijk al 10mg? Werkt het dan niet goed ofzoiets? :)

Nee qua werking is er geen verschil. De halfwaardetijd van lgd4033 is 24uur. Dus je zou ook alles in 1 keer kunnen nemen. Maar ik verdeel het puur omdat dit voor mij beter lijkt.

Als ik het vergelijk... bijvoorbeeld, een meisje die aan de pil zit en last heeft van diaree kan ineens ongesteld worden. Terwijl zij wel braaf elke dag haar pil slikt.

Er zijn momenten dat je lichaam bepaalde stoffen minder goed opneemt. Daarom verdeel ik.
 
Back
Naar boven