Fitness Seller

Ostarine(10mg) + mk677 (12,5mg) met bloedwerk

Bezoekers in dit topic

al je het geld hebt en je arts ermee akkoord gaat, beide. Zo zie je hoe snel je bloedwaarden herstellen.
 
al je het geld hebt en je arts ermee akkoord gaat, beide. Zo zie je hoe snel je bloedwaarden herstellen.
Yo thx voor je reactie,
Nou ik koop zelf mijn bloedtesten 150,- per keer zo ong… dus vandaar de vraag net na mijn kuur of na mijn pct.
Zal die bloedtest btw hier delen. Dan kunnen jullie hier ook een mening over geven.
 
Goed bezig, ook betreft bloedwerk etc te checken! Zien mensen in je omgeving ook dat je bent gegroeid sinds je cycle?
 
Goed bezig, ook betreft bloedwerk etc te checken! Zien mensen in je omgeving ook dat je bent gegroeid sinds je cycle?
Yo bedankt, naar mijn mening niet heel veel gegroeid wel meer pomp. Heb wel van 2 mensen toevallig hier tijdens deze kuur een opmerking over gekregen. Maar geen idee of het echt heel erg zichtbaar is. Na mijn idee toch een beetje maar kan ook tussen de oren zitten hahaha
 
26–12-22: legday
Vandaag weer een heerlijke workout gehad. +10kg met het zelfde aantal herhalingen op de legpress. En echt merkbaar sterker. Verder alle andere oefeningen ook of het zelfde gewicht en herhalingen of ook weer omhoog.

Verder geen last van bijwerkingen tot nu toe. Ook geen verhoogd libido, mijne was altijd al hoog. Maar niet verhoogd voor mijn gevoel.

Ben heel erg tevreden met 10mg osta en 12,5mg mk677.

Ben me zelf aan het afvragen of ik wel moet verhogen na 15mg osta. Als ik nu al steeds vooruit ga. Wat denken jullie?
Want hoe meer osta hoe meer onderdrukking. Vandaar de twijfel.

Verder heb ik als pct regenerate. Ik zal een foto toevoegen van de inhoud. Zal dit voldoende zijn? 4 capsules per dag tot het potje op is. Begin dan aan het einde van mijn kuur.

Verder heb ik nu sws een lever supplement en testbooster (staat bij voor pct of tijdens de kuur). meelopen.

Hoor graag jullie mening en ervaringen. Waardeer het 🙏🏽
Iemand die antwoorden op deze vragen heeft
 
Zou gewoon aanhouden als het nu goed gaat. Zie geen reden voor je om te verhogen 👊
 
Zou gewoon aanhouden als het nu goed gaat. Zie geen reden voor je om te verhogen 👊
Thx, alleen denk dat ik dan nog sneller omhoog ga misschien?
 
Volgens mij is 15mg standaard dosering van Ostarine. Ken wel iemand die 1e week 10mg nam, dan 6 weken 20mg en 1 week 10mg.
 
Thx, alleen denk dat ik dan nog sneller omhoog ga misschien?
Ja je kan het wel proberen natuurlijk, zou gewoon kijken wat je zelf denkt. Maar 15mg is gewoon prima om te doen
 
Vandaag ook weer heerlijk getraind, met bankdrukken. 2 extra reps vergeleken met 5 dagen terug.

Verder merk ik dat ik realistischer droom. Dat ik dan ook in de ochtend heb onthouden wat ik ongeveer heb gedroomd. Dat heb ik normaal nooit.

Het gaat nog aardig lekker. Ik ga de 30e waarschijnlijk mijn Ostarine verhogen naar 15mg want dan ben ik precies 3 weken bezig.
Verder ga ik van 2 capsules lever support naar 4 capsules.

Verder heb ik die testbooster die ik tijdens mijn cycle gebruikt die ik hierboven al ergens eerder heb gepost. Die ik gewoon blijf nemen. Wat is jullie mening? Van deze testbooster qua ingrediënten denken jullie dat dit überhaupt een meerwaarde is lm deze te nemen?
 
Hoe is je urine? Nog veranderingen in te merken?
Waarom ga je met de lever support omhoog?
 
Hoe is je urine? Nog veranderingen in te merken?
Waarom ga je met de lever support omhoog?
Yo thx voor je vragen.

Ik vind mijn urine op momenten best wel geel. Maar ik drink wel voldoende 3 liter gemiddeld per dag.

Ik ga in lever support omhoog omdat ik ook in Ostarine omhoog ga van 10mg naar 15mg. Wil t zekere voor t onzekere nemen.
 
Yo allereerst allemaal beste wensen. Hopelijk zetten jullie allemaal dit jaar een grote stap richting jullie doelen!

Nu 3 dagen op 15mg Ostarine. Merk nog niks qua verschil heb gister weer lekker getraind alleen beetje blijven hangen op gewichten en herhalingen.
Gister heel erg moeten zweten maar geen idee of het door de osta komt. Gister was ik ook vrij warm aangekleed en was het 18 graden buiten.

Vandaag en morgen rustdag gepland staan, dus binnenkort weer een update.

Ben benieuwd of ik verschil ga merken met 15mg osta.
 
Dank je, jij ook. Ik ga iets zakken in geargebruik, stappie terug zeg maar 😉
 
Dank je, jij ook. Ik ga iets zakken in geargebruik, stappie terug zeg maar 😉
Een stapje terug kan ook een stap vooruit zijn in een andere richting 😉💪🏽
 
Trouwens vergeten om er nog bij te loggen. Echt de laatste 7 dagen echt zieke pomp ook zonder te trainen. Dat mijn bicep gewoon helemaal gepompt/aangespannen is als ik alleen al mijn telefoon bijv. Vast heb.
 
Je gaat lekker! 💪🏼
Wat zijn je plannen hierna, dosering uppen, nog een cycle hetzelfde doen, iets anders…?
 
Je gaat lekker! 💪🏼
Wat zijn je plannen hierna, dosering uppen, nog een cycle hetzelfde doen, iets anders…?
Hierna eerst eens goed mijn bloed laten controleren. Hoe alles ervoor staat. Dan sws 2 maanden ff niks. En dan ff aankijken.
Ben ook benieuwd wat ik precies behoud.

Verder ben ik erg benieuwd naar hoeveel onderdrukking en mijn chloresterol en lever waarden……
 
Even een korte update.
Nog geen bijwerkingen gehad behalve het af en toe meer zweten.
En van de mk677 de honger, maar dat vind ik niet perse vervelend.

Mijn kracht gaat nogsteeds langzaam omhoog. Ben benieuwd….
Ga aankomende week even mijn vet % laten meten kijken hoeveel vet ik ben aangekomen.
Ik weeg om dit moment namelijk 79,5kg
 
Chil heel benieuwd trouwens. Ga je dit ook loggen?
Sorry man zie dit nu pas.

Ben ondertussen nu begonnen, in totaal 15 dagen.
Eerste 10 dagen op 5mg en nu op 10mg. Plan is om dalijk tussendoor nog keer te uppen naar 15.

Train momenteel 6 a 7 dagen in de week, hier van ook minimaal 4x per week cardio (300-400 kcal per sessie).

Eerste week dat ik begon (26 dec) was de na sleep van kerst en kon door famillie, kenissen dus nog niet altijd op mijn avond eten letten.
Vanaf 2 januari al serieuzer aan het cutten en zit nu dagelijks rond de 1700-1800 kcal.
Start was rond de 85kg en zit nu op 83.8kg.

Ben nog van plan om 10mg carderine bij te voegen een van deze dagen om mijn cardio te verbeteren voor meer vet verbranding.

Verder heb ik geen last van krachtverlies of vermoeidheid. RAD 140 houd me goed scherp, en train zoals altijd goed en hard door!

Hopende op voldoende info, mocht je verder info of vragen hebben kan je gewoon DM gooien :)
 
Back
Naar boven