Fitness Seller

Ostarine(10mg) + mk677 (12,5mg) met bloedwerk

Bezoekers in dit topic

atom, zou niet lager gaan dan je BMR van ~1800Kcals. met 6-7x in de week trainen zit je onderhoud 1000Kcals hoger.
Card houd je ook scherp, en kun je prima met Rad 140 combineren

atom, zou niet lager gaan dan je BMR van ~1800Kcals. met 6-7x in de week trainen zit je onderhoud 1000Kcals hoger.
Card houd je ook scherp, en kun je prima met Rad 140 combineren
Thanks man voor de info, miss is het met mezelf ook wel gek maken... En pushen.. Kameraad van mij is nu 2 maanden en cutten en aderen spatten overal eruit en we lopen elkaar altijd beetje gek te maken.
Zal me rond de 1800kcals gaan houden dan. En wat rustiger afwachten hoe me lichaam reageert.
Door de RAD en later de Card merk ik niet echt vermoeidheid waardoor ik het misschien iets te ver door push.. Had begrepen dat je met RAD ook wat zwaarder kan cutten.

MvG,

Atom

van 74kg aan t begin naar 79,5 op dit moment. Zijn nu 5 weken on. Zal ook voor een deel vocht zijn. Maar ga opzich wel lekker.

Ook dat je nu misschien alles beter op een rijtje hebt, en meer gemotiveerd bent
Nee, voeding en slaap, training etc. Heb ik niks aan veranderd. Ik was altijd hier al erg consistent mee.

Nee, voeding en slaap, training etc. Heb ik niks aan veranderd. Ik was altijd hier al erg consistent mee.
Tuurlijk, daarom woog je 75 kg bij 14%, omdat je zo consistent was. Niks mis mee om toe te geven dat je harder je best bent gaan doen hoor, deden we zo goed als allemaal tijdens onze 1e "kuur".

Tuurlijk, daarom woog je 75 kg bij 14%, omdat je zo consistent was. Niks mis mee om toe te geven dat je harder je best bent gaan doen hoor, deden we zo goed als allemaal tijdens onze 1e "kuur".
Ik train nog het zelfde schema als voor de kuur. Natuurlijk kan ik wel meer pushen. Kan ook iets tussen de oren zitten dat klopt.

Maar ben niet anders gaan trainen of eten etc. Hier was ik al consistent in.

heb niet veel te update. Gaat nog steeds goed. Gaan elke training steeds iets vooruit. Wel minder dan de eerste weken. Maar we blijven progressie maken.
Zit nu op steady 80kg. Nog ongeveer 2 weken te gaan.
Vraag me alleen af wanneer ik precies weer mijn bloedwerk t beste kan doen. De dag nadat ik gestopt ben? Of een paar weken later?

Vandaag laatste dag van mijn cycle.
Vanaf morgen beginnen met pct.

Heb best wel wat kracht gains gemaakt.
qua in de spiegel zie ik niet veel verschil. Wel is mijn gewicht omhoog gegaan. Maar mijn vet % vrijwel gelijk gebleven.
Ben 4,5 kg aangekomen. Ben benieuwd hoeveel ik vasthoudt qua kracht en gewicht na mijn pct.

Ik ga aankomende week ook mijn bloed laten prikken om te kijken wat voor effect het heeft op mijn bloedwaarden.

Hallo, heb mijn bloedwerk terug.
Heb even een voor en na gemaakt zodat jullie kunnen zien wat het met mijn bloed heeft gedaan.
Heeft dus toch wel flinke onderdrukking gebracht.
Nu twijfel ik of ik alleen muscle rage ga pakken.

Of dat ik enclomifeen ga gebruiken 6,25mg per dag. 2-3 weken.

Mening?

Bijlagen

• 9DE0FF4F-BBB5-4391-A4DF-BD44F2DB3C07.jpeg
    9DE0FF4F-BBB5-4391-A4DF-BD44F2DB3C07.jpeg
    87,9 KB · Weergaven: 322
  • 8873A69B-436C-4240-B7FB-F4E2D8069B8C.jpeg
    8873A69B-436C-4240-B7FB-F4E2D8069B8C.jpeg
    85,6 KB · Weergaven: 325
Sowieso goed dat je bloods hebt gedaan, je pakt het gewoon allemaal voorderest wel goed aan

Maar dan is toch mn vraag, vond je het het waard? :p

Sowieso goed dat je bloods hebt gedaan, je pakt het gewoon allemaal voorderest wel goed aan

Maar dan is toch mn vraag, vond je het het waard? :p
Ja ik vond het waard. Tot nu toe. Alles behouden ook qua kracht.

Ik ga zaterdag beginnen met 2 weken enclomifeen 6,25mg per dag om toch even mijn test een boost te geven.

Heb jij verder nog tips?

Hoi nog even een kleine update.
Na 2 weken enclo 6,25mg per dag.
En de 3e week om de dag.

Heb ik mijn testosteron weer laten meten.
En die is nog hoger dan voor de cycle.
27,5 nmol/l

Verder zijn al mijn andere waardes
Ook weer binnen de perken.

• Like
Waarderingen: 6am
Hoi nog even een kleine update.
Na 2 weken enclo 6,25mg per dag.
En de 3e week om de dag.

Heb ik mijn testosteron weer laten meten.
En die is nog hoger dan voor de cycle.
27,5 nmol/l

Verder zijn al mijn andere waardes
Ook weer binnen de perken.
Wanneer heb je gemeten? Direct na die enclomifeen?

Geen idee wat de halfwaardetijd is maar ik gok dat je beter nog even later nog eens bloedprikt en dat de enclo nu nog voor verhoogde waardes zorgt.
Ja dat zal gedurende tijd wel weer naar mijn niveau van voor de cycle gaan.

wanneer zou mijn lichaam weer helemaal hersteld zijn? Ik wil weer een nieuwe kuur doen met Ostarine en Cardarine. En misschien dat ik preventief enclo mee laat lopen.

Back
Naar boven