XXL Nutrition

SBS6 Undercover in Nederland; taxi chauffeurs

haat hun rijgedrag ook

vies schorem was het, het zal je vriendin/dochter maar zijn die zo word benaderd..
vooral dat hopeloos zooitje op het einde die zich voordeden als taxichauffeurs, smerig gewoon.

Eerste wat ik dacht. Ik had hem direct al zijn tanden uit zijn bek geslagen als mijn dochter zou thuiskomen met een verhaal als dit. En ikzelf heb altijd een sjaal bij mij om wat te bedekken als ik de hort op ben geweest. Het is bezopen maar ikzelf wil nooit dat zo'n vent zou zeggen dat uiterlijk het uitlokte.

Er is wel 1 regel voor een vrouw die ik van thuis vroeger heb meegekregen................Ga nooit naast de chauffeur zitten maar achterin recht achter de passagiersstoel. Alleen hebben de wagens sinds ik ooit 16 was en van de IT thuis kwam centrale vergrendeling. Maar tegenwoordig zijn er mobieltjes, vind ik het belangrijk autotypes en kentekens te onthouden en specifieke uiterlijke kenmerken.

Als is alles herkenbaar in het stuk als denk ik weleens dat het van de laatste 10 jaar is.

4 pagina's still no vid..

Ten eerste snap ik niet waarom ze voorin gaan zitten, meestal zit je gewoon achterin..
Ten tweede vraag ik me af hoeveel ze hebben geknipt, ws lokten ze het uit anders saai dus geen kijkcijfers
Ten derde snap ik niet waarom ze op een gegeven moment in een auto stapt met 3 anderen erin, niet eens twxi bordje op t dak :roflol:
Ten vierde geloof ik wel dat taxi chauffeurs met vrouwen flirten omdat sommige toch wel een gratis ritje willen
Ten vijfde keur ik dat geflirt af

:lol: Geile kereltjes met shoarma rol in de aanslag.

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste snap ik niet waarom ze voorin gaan zitten, meestal zit je gewoon achterin..
Ten tweede vraag ik me af hoeveel ze hebben geknipt, ws lokten ze het uit anders saai dus geen kijkcijfers
Ten derde snap ik niet waarom ze op een gegeven moment in een auto stapt met 3 anderen erin, niet eens twxi bordje op t dak :roflol:
Ten vierde geloof ik wel dat taxi chauffeurs met vrouwen flirten omdat sommige toch wel een gratis ritje willen
Ten vijfde keur ik dat geflirt af

1: Bij sommige ritjes zat de vrouw ook achterin. Daarbij zou het geen klap moeten uitmaken of ze voorin of achterin zit.
2. Volgens mij gaf Alberto ergens aan dat er 100? ritjes waren gedaan en dat bij 33% onprofessioneel gedrag werd vertoond.
3. Dat is natuurlijk ook dom, maar volgens mij was dit gedaan om te laten zien hoe het er bij niet geregistreerde taxi's aan toe gaat (word veel gebruik van gemaakt).
4. Wat een drogredennatie, alsof het de schuld van de vrouwelijke klanten is :o
5. Je meent het

Ik heb gisteren alles gevolgd hoor en elke keer zat zij voorin... Maar dat wil niet zeggen dat die chauffeurs zich zo mogen grdragen... Zoals aanggeven in t programma horen die gasten zich professioneel te gedragen.

En het is gwn erg dom om in een niet geregistreerde taxi te stappen, kan je net zo goed bij ern random persoon in de auto stappen :roflol:

Het is best wel ranzig idd wat er gebeurd. Helaas weet ik van mijn vriendin die op op zo'n meiden forum zit dat er genoeg meiden tegen een keer zoenen of iets anders een gratis ritje afdingen. Kan er met mijn hoofd niet bij.

Genoeg taxibedrijven die wel betrouwbaar zijn en vriendelijke chauffeurs hebben maar dat zijn meestal niet de taxi's die je langs de weg vindt.

Vaak weet je al wanneer je een taxirit nodig hebt, dan kan je beter een gerenommeerd bedrijf inschakelen dan gebrekkig Nederlands sprekende figuren die ook rustig vele kilometers omrijden om maar zoveel mogelijk aan hun klanten te verdienen.

Sowieso zijn taxi's belachelijk duur in NL.

Genoeg taxibedrijven die wel betrouwbaar zijn en vriendelijke chauffeurs hebben maar dat zijn meestal niet de taxi's die je langs de weg vindt.

Vaak weet je al wanneer je een taxirit nodig hebt, dan kan je beter een gerenommeerd bedrijf inschakelen dan gebrekkig Nederlands sprekende figuren die ook rustig vele kilometers omrijden om maar zoveel mogelijk aan hun klanten te verdienen.

het waren gerenommeerde bedrijven juist.

Terug
Naar boven