Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vies schorem was het, het zal je vriendin/dochter maar zijn die zo word benaderd..
vooral dat hopeloos zooitje op het einde die zich voordeden als taxichauffeurs, smerig gewoon.

Ten eerste snap ik niet waarom ze voorin gaan zitten, meestal zit je gewoon achterin..
Ten tweede vraag ik me af hoeveel ze hebben geknipt, ws lokten ze het uit anders saai dus geen kijkcijfers
Ten derde snap ik niet waarom ze op een gegeven moment in een auto stapt met 3 anderen erin, niet eens twxi bordje op t dak
Ten vierde geloof ik wel dat taxi chauffeurs met vrouwen flirten omdat sommige toch wel een gratis ritje willen
Ten vijfde keur ik dat geflirt af

Je moet echt retarded zijn om zomaar in een auto in te stappen...En het is gwn erg dom om in een niet geregistreerde taxi te stappen, kan je net zo goed bij ern random persoon in de auto stappen![]()

Je moet echt retarded zijn om zomaar in een auto in te stappen...![]()
gewoon een Nederlandse proxy instellen
maar trieste chauffeurs inderdaad, toevallig spraken ze alle gebrekkig NL..
Alle derde beens terug naar eigen land!
En de meeste zijn buitenlanders...
Genoeg taxibedrijven die wel betrouwbaar zijn en vriendelijke chauffeurs hebben maar dat zijn meestal niet de taxi's die je langs de weg vindt.
Vaak weet je al wanneer je een taxirit nodig hebt, dan kan je beter een gerenommeerd bedrijf inschakelen dan gebrekkig Nederlands sprekende figuren die ook rustig vele kilometers omrijden om maar zoveel mogelijk aan hun klanten te verdienen.