AndroidHealthClinic

SBS6 Undercover in Nederland; taxi chauffeurs

Eerste wat ik dacht. Ik had hem direct al zijn tanden uit zijn bek geslagen als mijn dochter zou thuiskomen met een verhaal als dit. En ikzelf heb altijd een sjaal bij mij om wat te bedekken als ik de hort op ben geweest. Het is bezopen maar ikzelf wil nooit dat zo'n vent zou zeggen dat uiterlijk het uitlokte.

Er is wel 1 regel voor een vrouw die ik van thuis vroeger heb meegekregen................Ga nooit naast de chauffeur zitten maar achterin recht achter de passagiersstoel. Alleen hebben de wagens sinds ik ooit 16 was en van de IT thuis kwam centrale vergrendeling. Maar tegenwoordig zijn er mobieltjes, vind ik het belangrijk autotypes en kentekens te onthouden en specifieke uiterlijke kenmerken.

Als is alles herkenbaar in het stuk als denk ik weleens dat het van de laatste 10 jaar is.

Het is toch belachelijk dat je niet veilig een taxi kan pakken, kan me hier ontzettend boos om maken.
Het valt me op dat dit allemaal taxichauffeurs zijn van buitenlandse komaf, weer toeval??
Leuk hoe ze als ladycab hierop inspelen, triest dat dit nodig is. Intussen wel lopen zeuren over zwarte pieten en discriminatie terwijl ze vrouwen hetzelfde behandelen als een stuk vlees bij de slager.. Ik kijk niet gek op als ze thuis nog een vrouwtje hebben zitten die alleen in een burka over straat mag.
Ik heb mijn vriendin al eerder pepperspray gegeven voor in haar handtasje, laatst zat ik er nog aan te denken om een stroomstootwapen voor dr te kopen.. geen verkeerd idee eigenlijk.

ik wil ook zien:(

Het is toch belachelijk dat je niet veilig een taxi kan pakken, kan me hier ontzettend boos om maken.
Het valt me op dat dit allemaal taxichauffeurs zijn van buitenlandse komaf, weer toeval??
Leuk hoe ze als ladycab hierop inspelen, triest dat dit nodig is. Intussen wel lopen zeuren over zwarte pieten en discriminatie terwijl ze vrouwen hetzelfde behandelen als een stuk vlees bij de slager.. Ik kijk niet gek op als ze thuis nog een vrouwtje hebben zitten die alleen in een burka over straat mag.
Ik heb mijn vriendin al eerder pepperspray gegeven voor in haar handtasje, laatst zat ik er nog aan te denken om een stroomstootwapen voor dr te kopen.. geen verkeerd idee eigenlijk.

waar heb jij het dan over zwarte pieten? :lol::lol:

meeste waren van turkse komaf wat heeft sinterklaas hier nou weer te maken draak.

Ja, ga maar gebukt staan , kijken of je dan nog lacht...

Genoeg taxibedrijven die wel betrouwbaar zijn en vriendelijke chauffeurs hebben maar dat zijn meestal niet de taxi's die je langs de weg vindt.

Vaak weet je al wanneer je een taxirit nodig hebt, dan kan je beter een gerenommeerd bedrijf inschakelen dan gebrekkig Nederlands sprekende figuren die ook rustig vele kilometers omrijden om maar zoveel mogelijk aan hun klanten te verdienen.
TCA is goed, zo blijkt ook uit het onderzoek.

nice

Allemaal allochtonen, typisch. :o

Ben je nou kwaad op heel dbb dat je die rode kaart door mij hebt gekregen ofwat?:roflol:
Nee hoor heeft totaal niks met de gebruikers te maken..
maar lach maar...

O ja lief DBB deze gebruiker zal je om het minste of geringste bij de leiding melden,
zogenaamd een grapje, maar vervolgens meld hij alles...

Laatst bewerkt:

Allemaal allochtonen, typisch. :o

Wat leuk hoe alle allochtonen weer over een kam worden geschoren hier. Zit natuurlijk geen verschil tussen een chinees, afrikaan, amerikaan of een spanjaard.

Gaan we nu bij alle problemen waarbij allochtonen ook betrokken zijn zwarte piet erbij halen?
De meerderheid van de mensen tegen zwarte piet heeft toch echt een bruine huidskleur en hebben geen turkse/marrokaanse afkomst. Ik snap dat hier erg graag geklaagd wordt over marrokanen maar het wordt wel erg triest hier.

Nep lampje op je auto en eventueel een nep registratie kenteken?

Zo moeilijk is het echt niet om je voor te doen als een legitieme taxichauffeur.

Ze snapt in een auto met 3 gasten, zonder taxi licht bovenop de taxi en ze doen vaag over het wel of niet hebben van een vergunning. Dan ben je wel echt dom ook al is het voor het programma. Aangezien de cameraploeg niet weet waar ze is kon ze beter niet instappen.

Terug
Naar boven