supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Eerste wat ik dacht. Ik had hem direct al zijn tanden uit zijn bek geslagen als mijn dochter zou thuiskomen met een verhaal als dit. En ikzelf heb altijd een sjaal bij mij om wat te bedekken als ik de hort op ben geweest. Het is bezopen maar ikzelf wil nooit dat zo'n vent zou zeggen dat uiterlijk het uitlokte.
Er is wel 1 regel voor een vrouw die ik van thuis vroeger heb meegekregen................Ga nooit naast de chauffeur zitten maar achterin recht achter de passagiersstoel. Alleen hebben de wagens sinds ik ooit 16 was en van de IT thuis kwam centrale vergrendeling. Maar tegenwoordig zijn er mobieltjes, vind ik het belangrijk autotypes en kentekens te onthouden en specifieke uiterlijke kenmerken.
Als is alles herkenbaar in het stuk als denk ik weleens dat het van de laatste 10 jaar is.
Het is toch belachelijk dat je niet veilig een taxi kan pakken, kan me hier ontzettend boos om maken.
Het valt me op dat dit allemaal taxichauffeurs zijn van buitenlandse komaf, weer toeval??
Leuk hoe ze als ladycab hierop inspelen, triest dat dit nodig is. Intussen wel lopen zeuren over zwarte pieten en discriminatie terwijl ze vrouwen hetzelfde behandelen als een stuk vlees bij de slager.. Ik kijk niet gek op als ze thuis nog een vrouwtje hebben zitten die alleen in een burka over straat mag.
Ik heb mijn vriendin al eerder pepperspray gegeven voor in haar handtasje, laatst zat ik er nog aan te denken om een stroomstootwapen voor dr te kopen.. geen verkeerd idee eigenlijk.