AndroidHealthClinic

Schade risico met Dianabol?

Haar is nou echt het laatste waar ik me druk over zou maken met AAS :O

Voor degene die de moeite namen om me een fatsoenlijk antwoord te geven: bedankt voor de moeite jongens!
voor alle anderen die het kennelijk grappig vinden: get a real life ,kale klojo's

Het is grappig, omdat jij met de nu geposte informatie toch niets doet. Volgende weer staat er weer een soorgelijke post op dit forum :P. Als je nu al zo para bent, wat moet dat dan worden als je straks met je kuur begonnen bent? Als je zo doorgaat krijg je nog een burnout :P.

Ik denk dat je beter van aas af kunt blijven als je zo para over je haren bent. Er zijn er vast meer die zich zorgen maken over hun haar, maar dit gaat wel heel ver man.

Voor degene die de moeite namen om me een fatsoenlijk antwoord te geven: bedankt voor de moeite jongens!
voor alle anderen die het kennelijk grappig vinden: get a real life ,kale klojo's

Om ook nog maar even serieus in te gaan op je topic.........tegen beter weten in maar goed.

In je 1e, 2e, 3e en ook nog 4e topic hebben we serieus gereageerd op je vragen. Echter durf je maar niet aan de AAS te gaan, wat op zich totaal niet boeit maar je blijft wel vragen naar de bekende weg. Nu ben je bij je 10e topic over hetzelfde onderwerp en verwacht je nog steeds dat we serieus hier op in gaan ???

Kerel srs AAS zijn niets voor jou, jij gaat nooit van je leven met een goed gevoel een kuur doen en daardoor zal je er nooit uithalen wat er in zit afgezien van een kneiter hoog cortisol gehalte.

dus nog een maal een goed bedoeld advies. Laat AAS voor wat het is, train hard, eet veel en rust goed dan kan je ook groot worden......

lijkt me verstandig geen topics meer te openen omtrent je haar, je ziet wat er dan gebeurd

Laatst bewerkt:
Geen haaruitval en ook niet teveel effect, want anders merkt z'n vrouw het. Gebruik dan gewoon niets.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wat het is? kijk ik weet na lange tijd via jullie dat Anavar en Winstrol (beide zijn mijn favoriet) kennelijk tot de dht groep behoren waardoor finasteride niet helpt. Deze stelling heb ik bij bestaande literatuur niet gevonden?!
Maar goed: nu ineens wordt er geschreven dat finasteride ook bij dianabol niet helpt!!! waarom werd dat nooit eerder gezegd? ik was me aan het concentreren op een kuurtje dianabol van 6 weken a 30 mg per dag. Dit gaat nu ook niet door.

Blijft oxy's over...werkt finasteride hier wel bij dan? of werkt dit alleen bij testo en deca? (ik wil niet gaan spuiten)

Probleem is dat niemand mij hier een echt duidelijk antwoord (+bewijs)heb kunnen geven en vooral: welke opties zijn er dan wel qua orals? ik wil dit gewoon zeker weten.
Er wordt gewoon veel geroepen en de een zegt dit en de andere dat..

That's my problem brothers.

Thanks

Prometheus

• Topic Starter Topic Starter
Het is grappig, omdat jij met de nu geposte informatie toch niets doet. Volgende weer staat er weer een soorgelijke post op dit forum :P. Als je nu al zo para bent, wat moet dat dan worden als je straks met je kuur begonnen bent? Als je zo doorgaat krijg je nog een burnout :P.

Ik denk dat je beter van aas af kunt blijven als je zo para over je haren bent. Er zijn er vast meer die zich zorgen maken over hun haar, maar dit gaat wel heel ver man.

Vindt je? ik zie er knap uit en met een kale bast....hmmm nou nee. probleem is dat ik mijn haren niet kan afscheren omdat ik een groot litteken heb op mijn achterhoofd. ziet niet uit dus..

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 22:22 ----------

Om ook nog maar even serieus in te gaan op je topic.........tegen beter weten in maar goed.

In je 1e, 2e, 3e en ook nog 4e topic hebben we serieus gereageerd op je vragen. Echter durf je maar niet aan de AAS te gaan, wat op zich totaal niet boeit maar je blijft wel vragen naar de bekende weg. Nu ben je bij je 10e topic over hetzelfde onderwerp en verwacht je nog steeds dat we serieus hier op in gaan ???

Kerel srs AAS zijn niets voor jou, jij gaat nooit van je leven met een goed gevoel een kuur doen en daardoor zal je er nooit uithalen wat er in zit afgezien van een kneiter hoog cortisol gehalte.

dus nog een maal een goed bedoeld advies. Laat AAS voor wat het is, train hard, eet veel en rust goed dan kan je ook groot worden......

lijkt me verstandig geen topics meer te openen omtrent je haar, je ziet wat er dan gebeurd

Kennelijk is het hier moeilijk om duidelijke en heldere antwoorden te krijgen m.b.t AAS en finasteride, daarom in jullie ogen zoveel "gezeik" van mij

kaalheid is erfelijk.
AAS versnelt het.
Kijjk naar je pa & trek je conclusions.

Vindt je? ik zie er knap uit en met een kale bast....hmmm nou nee. probleem is dat ik mijn haren niet kan afscheren omdat ik een groot litteken heb op mijn achterhoofd. ziet niet uit dus..

Als je iedere keer geen genoegen neemt met de antwoorden die je krijgt en een nieuw topic opent of andermans topics overspoelt met haar gerelateerde vragen, dan vind ik dat wel ver gaan. Dan is het, zoals meerdere al zeggen, een fobie. Doe jezelf een lol en blijf van de AAS af. Als je je nu al zo'n zorgen maakt, dan ga je zeker weten tijdens de kuur iedere minuut van de dag je haar controleren. Als je dan een haar ziet liggen ga je waarschijnlijk het forum plat spammen :P.

BTW, je getransplanteerde haar is toch sowieso niet DHT gevoelig?

Begrijp jou echt niet of je nu begint met kuren of over 5 jaar door al dat gepeins van je zal je toch wel kaal worden,dan liever kaal worden met een goed fysiek dan niet!!!

Face it kaal word je toch wel of ben jij zo'n persoon met een spuuglok??

Spuuglok:een pluk haar die je langer laat groeien en vervolgens over je kale plekken drapeerd zodat" iedereen" denkt dat je nog veel haar hebt!
Scheer je kop kaal en ga lkkr Anavar/winny doen!

Finasteride helpt enkel bij de omzetting van test naar dht.

Aangezien winny, var en oxy al dht zijn, gebeurd er geen kloot.

Dboll zet praktisch niet om naar een dht variant.

En dht is niet het enige waar je kaal van komt ... Je kan het krijgen door een verhoging van de androgene activiteit: dus door hormonen die zeer androgeen zijn (vooral dht & varianten dus) of gewoon een verhoging van het aantal mannelijke hormonen ookal zijn die niet super androgeen.

En wat blijft er dan nog over? Allesinds geen androgene anabole steroiden (kortweg AAS).

Kijk eens naar peptides zoals hgh, insuline, igf of blijf gewoon van alles af.

Dus stop eens met al je topics die steeds over hetzelfde gaan, als je nu nog niet weet hoe de vork aan de steel zit.

Jij bent toch die gozer die onder de douche z'n uitgevallen haren tegen de muur plakt en ze dan gaat tellen? Vertelde iemand in de gym tegen me, volgens mij was jij dat?!

Heren,

Ik wil graag jullie ervaring m.b.t bijwerkingen van dianabol.
Ik wil 6 weken lang 30 mg per dag nemen, gesplitst in 3 dagdelen.

Daarbij neem ik finasteride en Nolvadex (10 mg per dag als nakuur 2 weken)

Je hoort dat dianabol risicovol en sterk is en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van bijwerkingen.

Thanks

Dianabol heeft als bijwerking vooral een ietswat hogere bloeddruk en wat risico op gyno en uiteraard kunnen de leverwaarden verhogen.
Ik zou zeker geen finasteride bij dianabol nemen aangezien je dan een nog grotere kans op gyno hebt.
30mg per dag is trouwens wel wat weinig, helemaal als je niks ermee stackt zou ik toch 50mg per dag nemen.

sjezuss.... niet kuren prometheus. Is niks voor jou.

Terug
Naar boven