Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor degene die de moeite namen om me een fatsoenlijk antwoord te geven: bedankt voor de moeite jongens!
voor alle anderen die het kennelijk grappig vinden: get a real life ,kale klojo's

Voor degene die de moeite namen om me een fatsoenlijk antwoord te geven: bedankt voor de moeite jongens!
voor alle anderen die het kennelijk grappig vinden: get a real life ,kale klojo's
. Als je nu al zo para bent, wat moet dat dan worden als je straks met je kuur begonnen bent? Als je zo doorgaat krijg je nog een burnout
. Voor degene die de moeite namen om me een fatsoenlijk antwoord te geven: bedankt voor de moeite jongens!
Shit, reageer ik serieus in Prometheus z'n 2000e haarfobie topic.
Het is grappig, omdat jij met de nu geposte informatie toch niets doet. Volgende weer staat er weer een soorgelijke post op dit forum. Als je nu al zo para bent, wat moet dat dan worden als je straks met je kuur begonnen bent? Als je zo doorgaat krijg je nog een burnout
.
Ik denk dat je beter van aas af kunt blijven als je zo para over je haren bent. Er zijn er vast meer die zich zorgen maken over hun haar, maar dit gaat wel heel ver man.
Om ook nog maar even serieus in te gaan op je topic.........tegen beter weten in maar goed.
In je 1e, 2e, 3e en ook nog 4e topic hebben we serieus gereageerd op je vragen. Echter durf je maar niet aan de AAS te gaan, wat op zich totaal niet boeit maar je blijft wel vragen naar de bekende weg. Nu ben je bij je 10e topic over hetzelfde onderwerp en verwacht je nog steeds dat we serieus hier op in gaan![]()
Kerel srs AAS zijn niets voor jou, jij gaat nooit van je leven met een goed gevoel een kuur doen en daardoor zal je er nooit uithalen wat er in zit afgezien van een kneiter hoog cortisol gehalte.
dus nog een maal een goed bedoeld advies. Laat AAS voor wat het is, train hard, eet veel en rust goed dan kan je ook groot worden......
lijkt me verstandig geen topics meer te openen omtrent je haar, je ziet wat er dan gebeurd
Vindt je? ik zie er knap uit en met een kale bast....hmmm nou nee. probleem is dat ik mijn haren niet kan afscheren omdat ik een groot litteken heb op mijn achterhoofd. ziet niet uit dus..
. kaalheid is erfelijk.
AAS versnelt het.
Kijjk naar je pa & trek je conclusions.

kaalheid is erfelijk.
AAS versnelt het.
Kijjk naar je pa & trek je conclusions.

Heren,
Ik wil graag jullie ervaring m.b.t bijwerkingen van dianabol.
Ik wil 6 weken lang 30 mg per dag nemen, gesplitst in 3 dagdelen.
Daarbij neem ik finasteride en Nolvadex (10 mg per dag als nakuur 2 weken)
Je hoort dat dianabol risicovol en sterk is en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van bijwerkingen.
Thanks