AndroidHealthClinic

Schade risico met Dianabol?

t-bol t-bol t-bol de rest van de orals kun je vergeten.

nee dat niet, maar de rest van de orals kan je haaruitval van krijgen, mits je daar gevoelig voor bent.
T-bol zijn echter niet veel mensen fan van.

Oke man, ff serieus, doe je kuur dan goed. Dit wil ik je voorstellen.

Kuur:
Week 1-12 : 500 mg Test E -EW
Week 1-10 : 200 mg Deca -EW
Week 1-4 : 40 mg D-bol -ED - optioneel..

Nakuur:
Week 14-17 : 20 mg Nolva ED

2 maanden van tevoren starten met finasteride 5 mg of dutasteride 0.15 mg ED, en 2 maanden na je kuur doortrekken.

@ts: serieus, ben je haarmodel voor loreal ofzo?

Beste voor jou is gewoon 400-500mg test-e per week, 1.25mg-2.5mg fina per dag en een of andere topische dht blokkering gebruiken(nizoral + eventueel nog minoxidil) Dan zal het echt wel goed komen, en zoals al eerder gezegd werkt fina eigenlijk alleen bij de omzetting naar dht. Dus als je een oral only wil doen moet je sowieso iets topisch nemen om je haar te beschermen.

om nog wat te zeggen over dboll. het is de enigste steroide waar ik ooit mee begonnen ben en na drie weken beslist heb om ermee te stoppen. ik nam er ook testosteron enanthaat bij. die test ben ik gewoon blijven doornemen. ik voelde dat het een ongezond middel was. hoge bloeddruk, gezwollen hoofd, twee keer bijna flauwgevallen op mijn werk. zomaar zonder reden terwijl ik aan mijn computer zat. ik vind dboll echt vuiligheid maar het werkt. dat wel. alleszins geen middel voor oudere gasten die misschien zonder het te weten al wat lichte beschadigingen hebben aan hart en bloedvatenstelsel. ik vind het wel raar dat iemand 40 jaar die nogal bang is van bijwerkingen dan juist dit middel gaat gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
nee dat niet, maar de rest van de orals kan je haaruitval van krijgen, mits je daar gevoelig voor bent.
T-bol zijn echter niet veel mensen fan van.

Waarom dan niet?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 22:00 ----------

@ts: serieus, ben je haarmodel voor loreal ofzo?

Was het maar waar:) Nee ik ben kalend en ben bevreesd voor meer haaruitval.
Ik heb jaren geleden een haartransplantatie gehad.
Ik heb ook een minderwaardigheids complex

Faq niet gelezen ws? Dit is al zo vaak aan bod gekomen... Alle AAS zijn schadelijk, dan moet je maar naturel blijven.

Dianabol was niet mijn ding in ieder geval. Had ook haaruitval, maar of dat van de test e, deca of dianabol was kan ik je niet vertellen. Ik zie trouwens geen verschil in mn haar in die tijd en mn haar nu hoor. Probeer gewoon IETS man. Doe die dbol en als je meer dan 10 haren bij elkaar gesprokkeld hebt stop je ermee. Serieus, doe een zeefje in je doucheputje en kijk wat je nu per dag verliest en vergelijk dat met tijdens je dbol kuurtje.

Je kan makkelijk stoppen met dbol als niet goed gaat, is redelijk snel uit je systeem...

Was het maar waar:) Nee ik ben kalend en ben bevreesd voor meer haaruitval.
Ik heb jaren geleden een haartransplantatie gehad.
Ik heb ook een minderwaardigheids complex

Als je nu eens een tondeuse koopt en je haar gewoon afscheert. Accepteer dat je kaal wordt.
Ik denk echt dat je door de stress die je dan minder hebt al 10 jaar langer gaat leven. Het is maar haar. (SRS)

hmm ik vind het wel een goed onderwerp.

Er zijn denk ik heel veel mensen die huiverig voor haaruitval zijn dus dan is het wel fijn om te weten wat het veiligST is .

Anavar 40mg per dag voor 8 weken ?

of

Boldenone + finistaride ?

Heb gelezen dat anavar zo mild is dat er in deze dosis er eigenlijk geen sides waar te nemen zijn ?

Boldenone is maar licht androgeen en de rest vang je op met de finistaride ?

Ja je zal er geen 10 kilo van bijkomen maar ja het is kiezen of delen .

Ik had ook nog een vraag trouwens over dosering finistaride.

Men zegt dat het 70% van de conversie naar DHT tegengaat, maar dit cijfer gaat denk ik over het natuurlijke testosteron right ?

Moet de dosering finistaride niet verhoogt worden als je grote hoeveelheden testosteron gaat inzetten ?
Het lijkt me sterk dat 1 pilletje 70% omzetting tegengaat no matter de hoeveelheid testosteron. Dat is niet logisch

oh en die tondeuse opmerkingen zijn meestal van mensen die a) nooit kaal zullen worden, of b) al helemaal kaal zijn

:d

als je toch al kalend bent, wat is dan het probleem.
neem je geen AS ga je toch kaal worden
neem je AS, zal het vlugger gaan. eender welk steroid dat je neemt.
zo simpel is het.

Beter vanaf blijven gooss. Levert je echt te veel stress op aangezien dit topic 23 is van.

Was op niet bang voor injects? Vandaar alleen de orale roids en dan nog zeuren over sides.

Terug
Naar boven