I int3x0r Dutch Bodybuilder Lid sinds 1 mei 2006 Berichten 611 Waardering 30 27 okt 2011 #61 Ik neem fina bij een kuur. Heb nog steeds volle haardos en neem 1mg EOD. 5mg (proscar) is veeeeeel te veel en zal je libido doen crashen. Bij de apotheek eigen bereiding gelampules van 1mg.
Ik neem fina bij een kuur. Heb nog steeds volle haardos en neem 1mg EOD. 5mg (proscar) is veeeeeel te veel en zal je libido doen crashen. Bij de apotheek eigen bereiding gelampules van 1mg.
M max74 Cool Novice Lid sinds 14 sep 2008 Berichten 149 Waardering 0 27 okt 2011 #62 erg leuk artikel om te lezen met een andere kijk op dbol http://articles.muscletalk.co.uk/article-dianabol.aspx
erg leuk artikel om te lezen met een andere kijk op dbol http://articles.muscletalk.co.uk/article-dianabol.aspx
S skydirk Huge Freak 20 jaar lid Lid sinds 9 apr 2003 Berichten 7.854 Waardering 1.587 27 okt 2011 #63 max74 zei: erg leuk artikel om te lezen met een andere kijk op dbol http://articles.muscletalk.co.uk/article-dianabol.aspx Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat is al een oud artikel dat hier al meermaals gepasseerd is.
max74 zei: erg leuk artikel om te lezen met een andere kijk op dbol http://articles.muscletalk.co.uk/article-dianabol.aspx Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat is al een oud artikel dat hier al meermaals gepasseerd is.
M max74 Cool Novice Lid sinds 14 sep 2008 Berichten 149 Waardering 0 27 okt 2011 #64 skydirk zei: dat is al een oud artikel dat hier al meermaals gepasseerd is. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... het onderwerp dianabol niet dan
skydirk zei: dat is al een oud artikel dat hier al meermaals gepasseerd is. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... het onderwerp dianabol niet dan
L logiteg Dutch Bodybuilder Lid sinds 7 okt 2011 Berichten 256 Waardering 15 Lengte 1m83 Massa 101kg Vetpercentage 15% 27 okt 2011 #65 int3x0r zei: Ik neem fina bij een kuur. Heb nog steeds volle haardos en neem 1mg EOD. 5mg (proscar) is veeeeeel te veel en zal je libido doen crashen. Bij de apotheek eigen bereiding gelampules van 1mg. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Da's leuk allemaal maar ben je al kalend of niet ? (aanleg) Als je helemaal kaalheid hebt in je familie is het niet zo gek dat je haar niet uitvalt
int3x0r zei: Ik neem fina bij een kuur. Heb nog steeds volle haardos en neem 1mg EOD. 5mg (proscar) is veeeeeel te veel en zal je libido doen crashen. Bij de apotheek eigen bereiding gelampules van 1mg. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Da's leuk allemaal maar ben je al kalend of niet ? (aanleg) Als je helemaal kaalheid hebt in je familie is het niet zo gek dat je haar niet uitvalt
N Nomen Nescio . Elite Member 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 14 mrt 2010 Berichten 24.605 Waardering 12.551 27 okt 2011 #66 max74 zei: het onderwerp dianabol niet dan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat dacht je van het onderwerp 'AAS gerelateerde haaruitval' dan? Weliswaar steeds dezelfde TS maar toch.
max74 zei: het onderwerp dianabol niet dan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat dacht je van het onderwerp 'AAS gerelateerde haaruitval' dan? Weliswaar steeds dezelfde TS maar toch.
I int3x0r Dutch Bodybuilder Lid sinds 1 mei 2006 Berichten 611 Waardering 30 27 okt 2011 #67 logiteg zei: Da's leuk allemaal maar ben je al kalend of niet ? (aanleg) Als je helemaal kaalheid hebt in je familie is het niet zo gek dat je haar niet uitvalt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ben nu 32 en heb een volle snel groeiende haardos dus ik zal er niet vatbaar voor zijn zeker?
logiteg zei: Da's leuk allemaal maar ben je al kalend of niet ? (aanleg) Als je helemaal kaalheid hebt in je familie is het niet zo gek dat je haar niet uitvalt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ben nu 32 en heb een volle snel groeiende haardos dus ik zal er niet vatbaar voor zijn zeker?
L logiteg Dutch Bodybuilder Lid sinds 7 okt 2011 Berichten 256 Waardering 15 Lengte 1m83 Massa 101kg Vetpercentage 15% 29 okt 2011 #68 Nee daar kun je inderdaad wel van uit gaan. Begint meestal al veel eerder, als je testosteron nog lekker hoog is (begin jaren 20)
Nee daar kun je inderdaad wel van uit gaan. Begint meestal al veel eerder, als je testosteron nog lekker hoog is (begin jaren 20)