Fitness Seller

Schema 15 jarige

Bezoekers in dit topic

Heb al bijna 6 pack :d en armen zijn ook wel groter maar niet zoveel. Kennen jullie nog goeie oefeningen voor arm spieren die je thuis kan doen?
 
Goed forum.
 
Heb al bijna 6 pack :d en armen zijn ook wel groter maar niet zoveel. Kennen jullie nog goeie oefeningen voor arm spieren die je thuis kan doen?

Veel stofzuigen !! Dat heeft wonderen bij mij verricht!
 
Je hand in een wrist curl positie houden tijdens rukken, krijg je massieve onderarmen van;)
 
Voeding-sticky's lezen miss
 
Eiwitrijk voedsel/shakes, genoeg fruit/groente voor mineralen en vitaminen, gezonde vetten van lijnzaad, noten en vis. En in grote hoeveelheden. 1,5 tot 2,5x je gewicht = hoeveelheid eiwitten in grammen. (bijv 50kg x 2 = 100 gr. eiwit per dag.)

1 tot 2x p.w. een spiergroep zwaar en hard trainen. Zo'n 3 tot 5 sets, met max. 12 haalbare herhalingen.

Vb schema.

Maandag: Borst + Triceps + Buik
Woensdag: Rug + Biceps
Vrijdag: Benen + Schouders + Nek
 
Eiwitrijk voedsel/shakes, genoeg fruit/groente voor mineralen en vitaminen, gezonde vetten van lijnzaad, noten en vis. En in grote hoeveelheden. 1,5 tot 2,5x je gewicht = hoeveelheid eiwitten in grammen. (bijv 50kg x 2 = 100 gr. eiwit per dag.)

1 tot 2x p.w. een spiergroep zwaar en hard trainen. Zo'n 3 tot 5 sets, met max. 12 haalbare herhalingen.


eiwitpoeier = voedsel:mad:
 
Nee is ook niet genoeg. Je moet 3 keer per dag al je spiergroepen trainen. Geef je ze te veel rust dan groeien ze niet!! Veel cola drinken en van die eiwitkoeken eten, hoe heten zo ook alweer, boterkoek volgens mij. Succes ermee!

Meen je dit met dat cola ? Cola zero bijv ? en hoe veel blikjes per dag ?
 
Meen je dit met dat cola ? Cola zero bijv ? en hoe veel blikjes per dag ?

Ja dit is echt een wondermiddel! Ik gebruik normale coca-cola van de plus supermarkt, 3 blikjes voor ik ga slapen voor maximale groei.
 
River cola van de Aldi is veel beter,
 
Heb je al geprobeerd om je spieren in te smeren met pindakaas voor je gaat trainen? Smeer tien minuten voor het trainen je spieren in met pindakaas en laat het intrekken, de eiwitten zullen direct in je spieren worden opgenomen!






p.s. Kijk even op dit youtubekanaal http://www.youtube.com/user/scooby1961 die man verteld alles wat je moet weten om te worden zoals hij
 
Misschien eet je teveel, de vetten uit de eierkoeken blokkeren de doorbloeding naar je spieren. Ik zou 1 eierkoek vervangen door een blikje bullit.
 
als je het goed doet na 3 weken al, zie je dan nog niets dan moet je een ander merk cola proberen

haha oke heel erg bedankt :d

-943227833d1305709183-english-spam-thread-not-sure-if-troll-just-very-stupid-28n1299498207760-29.jpg
 
Back
Naar boven