jakkobuzz
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 26%
Hoi allemaal. Dít is mijn eerste post
en waarschijnlijk zullen het er nog meer worden. Sinds een week of twee ben ik met gewichten gaan trainen. Dít om af te vallen en gespierder te worden. Ik ben ook sinds een week me in bodybuilding gaan verdiepen. Zeker wel interessante stof.
Maar waar het om gaat. Ik heb een set dumbbells en een barbell met 50 kilo gewicht. Ik ben van plan om thuis met de gewichten te trainen en twee dagen in de week naar de sportschool te gaan voor cardio, benen en abs. Is dit een redelijk schema om mee te beginnen of hebben jullie suggesties?
Ik denk dat voeding het moeilijkste gaat worden, maar we gaan het doen. Verder heb ik whey shakes als eiwit aanvulling op werkdagen en een pot creatine.
Mvg,
en waarschijnlijk zullen het er nog meer worden. Sinds een week of twee ben ik met gewichten gaan trainen. Dít om af te vallen en gespierder te worden. Ik ben ook sinds een week me in bodybuilding gaan verdiepen. Zeker wel interessante stof.Maar waar het om gaat. Ik heb een set dumbbells en een barbell met 50 kilo gewicht. Ik ben van plan om thuis met de gewichten te trainen en twee dagen in de week naar de sportschool te gaan voor cardio, benen en abs. Is dit een redelijk schema om mee te beginnen of hebben jullie suggesties?
Ik denk dat voeding het moeilijkste gaat worden, maar we gaan het doen. Verder heb ik whey shakes als eiwit aanvulling op werkdagen en een pot creatine.
Mvg,