Ik wil weer wat structuur in mijn trainingen aanbrengen. Ik squat graag en veel en ga er behoorlijk hard op heb ik gemerkt, als ik het maar vaak doe. Nu doe ik het ook elke training dus niet aankomen dat ik teveel squat, het gaat tot nu toe prima. Eens in de zes weken ofzo wil ik rust houden, af en toe wat minder gewicht als het te zwaar gaat maar toch elke training proberen net iets beter en harder te gaan. Hierbij mijn voorstel:
TRAINING 1
Full Squat (3*10 vrij laag gewicht)
Hanging Clean (aardig wat zware triples en doubles, werken naar 1RM)
Small Bench (Naar gevoel, best wat volume)
TRAINING 2
Full Squat (5*5 behoorlijk gewicht)
Deadlift (Zwaar)
Shoulder Press (Naar gevoel, ook aardig volume)
TRAINING 3
Full Squat (Zwaar, eerst wat tripples en doubles, werken naar 1RM)
(incline) Benchpress (Paar setjes van vijf, paar van 3. Variëren in plat en incline)
Bent Row (Aardig volume)
Ook elke training als afsluiting naar gevoel chinnen. Soms dusveel reps, soms niet.
De trainingen volgens elkaar op, niet per se drie keer per week aangezien ik soms twee maar soms ook 4 keer kan gaan.
Wat denken jullie?
TRAINING 1
Full Squat (3*10 vrij laag gewicht)
Hanging Clean (aardig wat zware triples en doubles, werken naar 1RM)
Small Bench (Naar gevoel, best wat volume)
TRAINING 2
Full Squat (5*5 behoorlijk gewicht)
Deadlift (Zwaar)
Shoulder Press (Naar gevoel, ook aardig volume)
TRAINING 3
Full Squat (Zwaar, eerst wat tripples en doubles, werken naar 1RM)
(incline) Benchpress (Paar setjes van vijf, paar van 3. Variëren in plat en incline)
Bent Row (Aardig volume)
Ook elke training als afsluiting naar gevoel chinnen. Soms dusveel reps, soms niet.
De trainingen volgens elkaar op, niet per se drie keer per week aangezien ik soms twee maar soms ook 4 keer kan gaan.
Wat denken jullie?