Fitness Seller

Schema gezocht! voor supersets, voorvermoeien, navernoeien, Circuittraining

Chino

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen 2 maanden goed bezig geweest met een soort circuit training die ik ooit eens in de M&F had gevonden. Het was voor mij echt een schema voor vetverbranding en ging als volgt;

1. 10 min. roeien
2. 5x pull-up, 7x pushup, 10x squats (zo veel mogelijk sets in 5 min.)
3. 5 sets van 10x met 90 sec rust tussen sets. Dumbbell press, Military press, scull crushers.
4. 5 sets van 10x met 90 sec rust tussen sets. Fly's, side raises, triceps extension.
5. 5 sets van 10x met 90 sec rust tussen sets. Deadlift, upright row, front raises.
6. 5 sets van 10x met 90 sec rust tussen sets. Abdominal rollouts

Als ik dat gedaan had kon je me echt opvegen en het leuke eraan vond ik dat je bijv. bij nummer 3 met de dumbbell press eigenlijk al je schouders en triceps wat voorvermoeid, vervolgens bij de militairy press deze ook weer traint, en als laatst je triceps mooi afmaakt. Dat maakte mij zó moe en kosste zoveel energie.

Maar hoe heet deze manier van trainen en heeft iemand een soort gelijk schema wat ik nog eens een tijdje kan gaan volgen?? Of een variatie die bijvoorbeeld minder reps heeft en zwaarder gewicht??

Het zijn zeg maar steeds kote circuitjes en als ik dit met mn maat train blijven we elklaar motiveren tijdens zon circuit.

Ik hoor graag van jullie! Thanks!!!

• Topic Starter Topic Starter
bovenstaand voorbeeld is natuurlijk slechts 1 dag uit een 3 daags schema. Ben overigens in 3 maanden 4 kg afgevallen. En voor het oog echt geen spiermassa verloren door héééél langzaam mijn voeding aan te passen door gewoon continu veel eiwitten, goede vetten te eten en wat minder koolhydraten. Wat groene thee, vitamines, veel groente en fruit en flink water drinken.... Ben dus bijna zomerklaar haha en wil nu gewoon even nét dat laatste beetje vet kwijtraken met een nieuw schema! Thanks allemaal..

Met mn voeding zit het wel goed.. hoeveel rijst, kip, shakes, noten, groente, geode vetten en alles ik wel niet eet .. pff... ik wil gewoon even een wissel qua trainingsschema om mn lichaam te laten schrikken... wil qua voeding weinig aanpassen omdat ik niet lager in mn kcal wil uit angst wel spieren kwijt te raken...

Hoeveel kcal eet je per dag? De kans dat je spiermassa kwijtraakt met de goede hoeveelheid eiwitten en vetten is klein, dus als ik jou was zou ik nog wat extra kh schrappen, en als je een overschot aan vetten/eiwitten hebt kan er ook nog wat van af...

Ik waardeer jullie interesse in de voeding maar ik was eigenlijk opzoek naar een ander trainingsschema. Ik wil niet lager in mn koolhydraten maar wil gewoon even een afwisseling in mijn training. Had gehoopt dat er wat mensen waren die ook op deze manier trainen en wellicht een leuk/nieuw/fris schema voor me hadden om nog even een paar weken door te knallen...

Of ik dan wel/niet dat beetje extra vet verlies maakt me opzich niet eens zoveel uit, vind het gewoon leuk om weer ene keer een andere routine te hebben.

Vandaar dus mijn vraag.

Toch bedankt voor jullie reactie..

Terug
Naar boven