MuscleMeat

Schema lossen gewichten

Ano_94

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo,

Ik hoor dat veel mensen ervoor zijn om veel oefeningen met lossen gewichten te doen, Ik ga dat dus ook doen.
Ik maak 1 februari ff een schema en wil graag weten wat jullie ervan vinden.

btw. wie is er tegen een schema met alleen maar oefeningen met lossen gewichten? en waarom? iemand bewijzen dat het beter is ofzo...???

het is nog lang geen 1 februari

met zoveel posts zou je toch al beter moeten weten en zo'n dingen al gelezen hebben ....
en wat voor een overtuiging ??? veel mensen doen het dus doe jij het ook .....

dus je gaat gewichten lossen?

Rippetoe, maarja als ik dit dan lees in de sig van Flying Fox:

ik had vandaag al 2,5 uur getraind... (alleen biceps) maar dan voelt die rippetoe wel lkkr er achteraan. - wesking

Heb ik er zo mijn twijfels over..

• Topic Starter Topic Starter
doe er maar een slotje op als mensen tog niet sirieus kunnen reageren :(

rippetoe is inderdaad een goed schema voor bijna elke beginner.
heb het zelf ook gedaan en kan het je zeker aanraden

Maar k wil zelf schema samen stellen, maar heeft iemand bewijzen dat het beter is ofzxo???

:rolleyes:
FFS: losse gewichten heb je gewoon ook meer bijkomende spieren nodig om stabiel te blijven. Een flyes met dumbbells voelt gewoon anders dan een pecdeckflye ..... bij het tweede heb je minder bewegingsvrijheid.

sommige van je uitspraken zorgen er nu eenmaal voor dat je niet au serieux wordt genomen kerel...

maar die ** uitspraken zijn van toen ik er net was en als mensen er nu nog mee komen zijn ze ** zielig. nu doe ik niet meer stoer en verzin ik geen shit meer.

waarom zou je met alleen maar losse gewichten gaan trainen?:O

persoonlijk zou ik gaan voor 3* per week fullbody, is goed voor beginners.
ik ga er zelf ook het beste op.
en zoals ik al zei is rippetoe daar een hele goede van,
maar als je zelf iets wil samen stellen, lees je goed in,
kijk veel logs door etc. etc.
post hem dan hier zodat wij commentaar kunnen geven.

en niet zo kwaad worden man.

waarom zou je met alleen maar losse gewichten gaan trainen?:O

Ik hoor van vet veel mensen dat het beter is, ook in mn sportschool, en wil wel ff proberen of ik sneller progressie maak. k hoop over maandjes tog wel 15x 60-65 te bankdrukken en 15 kg erbij met mn deadlift.

Ik train zelf alleen maar met losse gewichten. Lekker hardcore dus :D

alleen maar losse gewichten....
Tis beter omdat je meer stabilizatoren meetraint tegelijk. Maar das voor een beginner ook een nadeel omdat je de bewegingen nog niet goed kan uitvoeren kans op blessures en overbelasting.
Voor een gevorderde is alleen maar losse gewichten vaak ook niet meer mogelijk omdat aan het einde van een zware schoudertraining military press lastig is door vermoeiing dan ga je voor een apparaat.

kom maar met je schema....:D

ja doe hier maar slotje op :D

ik post mn schema 1 feb.

Terug
Naar boven