AndroidHealthClinic

schema niet kunnen aanhouden

triple

Novice
Waardering
0
Normaal spuit ik altijd op maandag , maar door omstandigheden (pasen). lukt het vandaag niet. ik gebruik momenteel sustanon en deca, dit is de 2e week. beetje balen, zou dit erg van invloed zijn ??? :mad: ???, alvast bedankt

tsja, je verdoet er je bloedwaarden een beetje mee. 1 dagje is op zich niet zo erg hoor maar probeer er geen gewoonte van te maken.

ik weet niet wat die omstandigheden zijn, maar ik vind het wel erg slordig dat je hier van te voren geen rekening mee hebt gehouden.

Is het omdat je het laat zetten? Want je kan um natuurlijk ook zelf zetten...

bartp zei:
Is het omdat je het laat zetten? Want je kan um natuurlijk ook zelf zetten...
Vraag me idd af wat voor omstandigheden er kunnen zijn om niet te kunnen spuiten. Alcohol, watje, spuit, naald, ampul/vial, meer heb je niet nodig. Als je niet thuis bent kun je het ook gewoon meenemen natuurlijk en ergens op de wc zetten ofso.

Black Knight zei:
Vraag me idd af wat voor omstandigheden er kunnen zijn om niet te kunnen spuiten. Alcohol, watje, spuit, naald, ampul/vial, meer heb je niet nodig. Als je niet thuis bent kun je het ook gewoon meenemen natuurlijk en ergens op de wc zetten ofso.
Misschien omdat hij nog niet alles in huis heeft... maar dat zou niet heel erg verstandig zijn... ???

1 dag zal niet zoveel uitmaken aangezien het lange esters zijn. Maar maak er geen gewoonte van zou ik zeggen. :)

Terug
Naar boven