XXL Nutrition

Schema voor gewichtsverlies.

Nitriz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
115kg
Hallo

Dit is dus wat ik vandaag allemaal heb gegeten. Natuurlijk eet ik niet elke dag hetzelfde maar toch ongeveer...

Ik ben 175 cm groot en weeg 115. (overgewicht) Dit schema is dus om gewicht te verliezen, ik ga ook naar de fitness. Laat maar weten wat je van het schema denkt. :)

Ochtend: 250 gram havermout met een appel erbij. (ong. 202 Kcal)

Middag: 100 Gram rijst (129 kcal)
40 Gram kip ( 95 kcal)
100 gram broccoli (37 kcal)

Tussendoortje: Grote rijst koek (70 kcal)
Banaan (105 kcal)

Avondeten: 100 gram volkoren pasta (124 Kcal)
100 gram tonijn (198 kcal)

Snack: Nog iets rond de 100 - 150 kcal

Totaal Kcal: 1213 KCAL

Je weegt 115 kilo en krijgt 1200 kcal binnen? Ik zou daar eerst iets aan doen.. Op z'n minst verdubbelen en dit aantal onderverdelen in Koolhydraten/Eiwitten/Vetten.

Ik ben nu ook druk bezig met mijn voedings schema in orde te krijgen, wacht ook nog op feedback op dit forum. Lees de stickies hier, let op Cutting schema's zodat je een idee krijgt wat je op een dag het beste kan eten en om wat voor tijdstippen.

• Topic Starter Topic Starter
Je weegt 115 kilo en krijgt 1200 kcal binnen? Ik zou daar eerst iets aan doen.. Op z'n minst verdubbelen en dit aantal onderverdelen in Koolhydraten/Eiwitten/Vetten.

Ik ben nu ook druk bezig met mijn voedings schema in orde te krijgen, wacht ook nog op feedback op dit forum. Lees de stickies hier, let op Cutting schema's zodat je een idee krijgt wat je op een dag het beste kan eten en om wat voor tijdstippen.

Waarom verdubbelen? Ik heb echt nooit last van honger ofzo...?

Ik denk niet dat je 250 gram havermout bedoeld, aangezien daar ~950 kcal in zitten. En volkoren pasta is 300+ kcal ook. Weet niet waar je die kcal aantallen vandaan haalt.

En ga niet crash-dieten. Je bent geen wijf van 50. Gewoon fatsoenlijk een redelijk kcal tekort creeeren (7500-1000kcal per dag ofzo).

• Topic Starter Topic Starter
havermoutpap bedoel ik. pasta is al gekookt.

ik eet dus veel te weinig? :-/

havermoutpap bedoel ik. pasta is al gekookt.

ik eet dus veel te weinig? :-/

ja, lees de stickies in de voeding sectie van het forum..

daar wordt je onder andere verteld hoe je je onderhoud moet berekeken, als je dat weet dan heb je het aantal Kcal wat je lichaam verbrand als je heel de dag in bed zou liggen :P zorg dat je dat eet en als je dan nog niet afvalt..heb je de keuze tussen:

10-20% minder kcal eten OF meer cardio

maar goed dat is dus allemaal in de stickies te vinden Succes !

stickies is ur friend! XD

Dat crash dieeten heeft geen zin... het is er ook niet in 1x aangekomen...

Been there Lost it...
ik at in het begin gewoon 2800 kcal en viel 2kilo per week af...

Begin inderdaad maar eens met ongeveer 2500kcal te eten... Waarschijnlijk zul je dan meer vet verliezen dan nu.

Terug
Naar boven