Fitness Seller

schema voor vetpercentage te verlagen,hulp nodig

Meer benen trainen man... je traint bijvoorbeeld je biceps, een klein lullig rotspiertje, nu zelf meer dan dat je benen traint, die de helft van je lichaamsgewicht uitmaken.

• Topic Starter Topic Starter
je pakt schouders zowat elke dag aan.... 2 dagen isoleer je ze en de dagen ertussen belast je ze door borst of rug te doen... train ma rug di borst en vrijdag je schouders...

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 10:01 ----------

en je benen moetje niet zo verwaarlozen man.... als je goed je benen aanpakt heb je echt geen kracht voor schouders.... ik laat kuiten soms zelfs zitten omdat ik gwn geen kracht meer voor heb, die verplaats ik dan naar een dag later.

Is er ook een reden waarom je benen bijv niet gewoon 1 keer per week traint vol op, ipv 2 keer half?

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 10:04 ----------

benen verdienen trouwens wel gwn 5-6 oefeningen... want nu heb je meer oefeningen voor schouders dan voor je benen terwijl je schouders nog niet eens 1/10de van je benen zijn.
mijn schema heb ik ondertussen al verandert.
ik train elke spiergroep maar 1keer in de week.voor grotere spiergroepen pak ik3-4 oef voor kleine 2-3
(buikspieren doe ik 2x in de week)
ma:borst+triceps
di:buikspieren
woe:rust
do:rug+biceps
vrijdag:buikspieren+benen
zaterdag:rust
Zondag:schouders

cardio doe ik nog steeds na kt want ik denk dat dat het beste is.(heb ik ondertussen opgebouwd tot 35 min met 9-10km/h)

over de benen heb je gelijk. ik geraak redelijk vermoeid en ik doe maar 3-4oefeningen voor benen..

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 18:18 ----------

Meer benen trainen man... je traint bijvoorbeeld je biceps, een klein lullig rotspiertje, nu zelf meer dan dat je benen traint, die de helft van je lichaamsgewicht uitmaken.
je hebt gelijk maar mijn doel is om mijn huidige spiermassa te behouden (eventueel vermeerderen)
en weg te geraken aan al dat vet.

na 3e week(complete mislukking )
84.2kg
taille 92
VP:19.7 % :(

Het is goed van je dat je de cardio na de training blijft doen. snap niet zo goed waarom ze je zeggen dat je dit niet moet doen ??? direct na de training doe ik ook altijd aan cardio.

ikzelf train ook 5 dagen in de week maar 4 dagen is inderdaad beter voor de spiergroei.

in plaats van 3x12 doe ik 3x15 kun je ook eens proberen;)

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 21:43 ----------

probeer het zo
ma: borst triceps buik
di: rug biceps
wo: schouders triceps buik
do: rust
vrijdag: benen biceps buik

Het is goed van je dat je de cardio na de training blijft doen. snap niet zo goed waarom ze je zeggen dat je dit niet moet doen ??? direct na de training doe ik ook altijd aan cardio.

ikzelf train ook 5 dagen in de week maar 4 dagen is inderdaad beter voor de spiergroei.

in plaats van 3x12 doe ik 3x15 kun je ook eens proberen;)

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 21:43 ----------

probeer het zo
ma: borst triceps buik
di: rug biceps
wo: schouders triceps buik
do: rust
vrijdag: benen biceps buik
bedankt zal ik eens proberen.
deze week ga ik jouw schema proberen :) is 3keer buik niet teveel?

ik doe 3x in de week buik met steeds een dag ertussen.
ik maak 2 of 3 supersets en dan is de buik alweer klaar :p

STATS cutten

taille gewicht vetpercentage
start: 95,5 87,5 21,20%
na 1e week 94 86,7 20,70%
na 2e week 93 87,2 19,60%
na 3e week 92,5 84,2 19,70%
na 4e week 92 85 19,40%
na 5e week 91 85,1 18,50%

Terug
Naar boven