Beste mede mensen!
Ik zit al een hele tijd te neuzen op dit forum, waarvan ik nu eindelijk heb bedacht om een aantal vragen te stellen.
Om vragen te beantwoorden moet je wat meer over me weten, namelijk:
- train al 4 jaar ( kracht cardio )
- maagverkleining
- 18% vet
- 94kg (verminderd met 1.5kg per week)
- 2x per week krachttraining (word 3x)
- 1x per week zwemmen (baantjes)
- 2x per dag eiwit shake
- 1x per dag creatine
Ik train al 4 jaar lang bij de sportschool, echter maagverkleining gekregen na 40kg afvallen omdat ik stil stond. Voeding is bij mij geen probleem want, je moet dat wel goed doen.. Anders kan je niet afvallen. (Woog 170)
Reden waarom breed worden, overtollig houd.. en dit is `mijn` kans wat ik altijd al wilde doen!
De reden waarom ik vragen stel is omdat ik twijfel aan de instructeur. Ik heb bij drie sportscholen gezeten en niemand maar dan ook niemand had dezelfde verhaal.........
Schema kracht:
- Total body workout, zonder apparaten.
- 15min warmup lopen.
- 15min cooldown lopen.|
Krachttraining doe ik als volg: 10x warmup, max 8 reps maximaal gewicht daarna 10kg eraf, en dan maximaal 8 reps.
Ik twijfel of ik het wel goed doe, en wil graag daarbij jullie meningen horen.
Mochten jullie tijd over hebben, en een goede schema hebben.. dan hoor ik dat graag!
Extra info wat ik doe in de sportschool:
lat pulldown
squads
triceps
biceps
buikspieren, apparaat en op de grond
schouder press, apparaat en dumbels.
Misschien zijn dit wel de goede oefeningen, maar te weinig of teveel.. tips! KRITIEK!
Ferry.
Ik zit al een hele tijd te neuzen op dit forum, waarvan ik nu eindelijk heb bedacht om een aantal vragen te stellen.
Om vragen te beantwoorden moet je wat meer over me weten, namelijk:
- train al 4 jaar ( kracht cardio )
- maagverkleining
- 18% vet
- 94kg (verminderd met 1.5kg per week)
- 2x per week krachttraining (word 3x)
- 1x per week zwemmen (baantjes)
- 2x per dag eiwit shake
- 1x per dag creatine
Ik train al 4 jaar lang bij de sportschool, echter maagverkleining gekregen na 40kg afvallen omdat ik stil stond. Voeding is bij mij geen probleem want, je moet dat wel goed doen.. Anders kan je niet afvallen. (Woog 170)
Reden waarom breed worden, overtollig houd.. en dit is `mijn` kans wat ik altijd al wilde doen!
De reden waarom ik vragen stel is omdat ik twijfel aan de instructeur. Ik heb bij drie sportscholen gezeten en niemand maar dan ook niemand had dezelfde verhaal.........
Schema kracht:
- Total body workout, zonder apparaten.
- 15min warmup lopen.
- 15min cooldown lopen.|
Krachttraining doe ik als volg: 10x warmup, max 8 reps maximaal gewicht daarna 10kg eraf, en dan maximaal 8 reps.
Ik twijfel of ik het wel goed doe, en wil graag daarbij jullie meningen horen.
Mochten jullie tijd over hebben, en een goede schema hebben.. dan hoor ik dat graag!

Extra info wat ik doe in de sportschool:
lat pulldown
squads
triceps
biceps
buikspieren, apparaat en op de grond
schouder press, apparaat en dumbels.
Misschien zijn dit wel de goede oefeningen, maar te weinig of teveel.. tips! KRITIEK!
Ferry.