Hey allemaal! Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness en ben sinds deze week begonen met een schema waarmee ik hoop zo snel mogelijk breed te worden. Dit ga ik (voorlopig) de volgende 3 maand gebruiken.
Ben wel benieuwd wat de meer ervaren mensen hier ervan vinden.
-----
4 weken 2x 15 hh
4 weken 3x 10 hh
4 weken 3x 5 hh
zonder pauze snel heen en slow motion terug (4-16 sec)
Bij een nieuw setje van de zelfde oefening 10kg omlaag en geen pauze tussen de setjes
----
Set 1
4 weken 2x15 hh: 70% 1RM* (17 hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
4 weken 3x10hh: 80% 1RM (12 hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
4 weken 3x5 hh: 90% 1RM (7hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
Doorgaan tot je niet meer kunt (failure)
*1RM = Maximale gewicht dat je kunt tillen
----
Set 2
Geldt voor alle drie de 4 weken. Na dat je de eerste 15/10/5 herhalingen (ligt eraan in welke 4 weken je zit) hebt gedaan tot failure, gelijk met het volgende setje beginnen en deze ook tot failure.
---
Set 3
Geldt alleen voor de twee laatste 4 weken. Nadat je ook de tweede 10/5 herhalingen (ligt eraan in welke 4 weken je zit) hebt gedaan tot failure, de derde ook 10/5 keer uitvoeren tot failure.
----
Oefeningen
Rug: Wide gr pulldown
Wide gr row
Borst: Chest pr (en/of bankdrukken)
Schouders: Shoulder press
Benen: Rec leg press
Biceps: Barbell / losse halters
Triceps: Rope extension
Je zou er nog eventueel buik bij kunnen doen.
---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------
Ik heb ook een voedingsschema erbij en probeer natuurlijk zoveel mogelijk op m'n rust te letten!
Ben wel benieuwd wat de meer ervaren mensen hier ervan vinden.
-----
4 weken 2x 15 hh
4 weken 3x 10 hh
4 weken 3x 5 hh
zonder pauze snel heen en slow motion terug (4-16 sec)
Bij een nieuw setje van de zelfde oefening 10kg omlaag en geen pauze tussen de setjes
----
Set 1
4 weken 2x15 hh: 70% 1RM* (17 hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
4 weken 3x10hh: 80% 1RM (12 hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
4 weken 3x5 hh: 90% 1RM (7hh of meer? Volgende training
gewicht omhoog!)
Doorgaan tot je niet meer kunt (failure)
*1RM = Maximale gewicht dat je kunt tillen
----
Set 2
Geldt voor alle drie de 4 weken. Na dat je de eerste 15/10/5 herhalingen (ligt eraan in welke 4 weken je zit) hebt gedaan tot failure, gelijk met het volgende setje beginnen en deze ook tot failure.
---
Set 3
Geldt alleen voor de twee laatste 4 weken. Nadat je ook de tweede 10/5 herhalingen (ligt eraan in welke 4 weken je zit) hebt gedaan tot failure, de derde ook 10/5 keer uitvoeren tot failure.
----
Oefeningen
Rug: Wide gr pulldown
Wide gr row
Borst: Chest pr (en/of bankdrukken)
Schouders: Shoulder press
Benen: Rec leg press
Biceps: Barbell / losse halters
Triceps: Rope extension
Je zou er nog eventueel buik bij kunnen doen.
---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------
Ik heb ook een voedingsschema erbij en probeer natuurlijk zoveel mogelijk op m'n rust te letten!

Laatst bewerkt: